25.

512 21 14
                                    

HAILEY

Nebyl čas řešit to, kde jsem neprávem. Jediné, co jsem teď chtěla být, byla dobrá přítelkyně. A jelikož se můj přítel připravoval a hudební comeback, cítila jsem, že mu musím být po boku víc, než kdy dřív. Náš vztah jsme zatím nikde veřejně nepotvrdili, ale každý už tak trochu tušil. Tutlat něco, když jste Justin Bieber, nemělo cenu.

 ,,Bojíš se ?" zeptala jsem se ho jeden večer, kdy seděl u krbu, pozoroval oheň a pobrukoval si. Posadila jsem se mu do klína a začala si hrát s jeho vlasy. ,, Jsem silnější, že jo ?" zeptal se s nepatrným úsměvem a já přikývla. ,,Jsi na skvělém místě, jak fyzicky, tak psychicky a nikdy jsi nevypadal zdravější. Zvládneš všechno. Máš dobré podmínky ve smlouvě, už tě nikdo nemá v moci. Konečně to udělají tak, jak si ty opravdu budeš přát," zadívala jsem se mu do očí a pak ho dlouze políbila. Doufala jsem, že vím, co potřebuje.

,,Asi jsem nikdy nebyl na lepším místě v životě, než jsem teď. Tady, s tebou ," široce se usmál a já se k němu schoulila do objetí. Tyhle večery jsem zbožňovala. Nepotřebovaly jsme telefony, alkohol, televizi, ani nic, co by jiní nejspíš potřebovali. Měli jsme jeden druhého. Alespoň pro teď.

----

,, Kdy se uvidíme ? " zeptala jsem se do telefonu, který jsem si s nakloněnou hlavou přidržovala ramenem. Byla jsem opět zavřená v kanceláři, za hodinu jsem měla mít meeting a opět jsem nic nestíhala. Typický. 

,,Tenhle týden budu u Ellen a u Jimmyho , příští týden u Jamese. Nevím, jestli se vůbec ukážu doma," povzdechl si do telefonu Justin. Seděl ve studiu, zavřený se Scooterem a dolaďovali poslední věci k albu. Ano, určitě čtete dobře. K albu. Můj kluk vydával po delší pauze album a já se dmula pýchou. Našel se. A jeho changes, byly možná právě tím miminkem, které tak potřeboval. Vždycky jsem se pousmála, když o albu mluvil jako o svém miminku. Přišlo mi to z nějakého záhadného důvodu tak roztomilé, nemohla jsem se ani ubránit představě Justina, který v náruči drží opravdové mimčo. Přesně o tomhle jsem přemýšlela o pracovní době.

,, Mám letět s tebou ?" pořád jsme byli v New Yorku, kde já měla svou práci.  Všechny talkshows se až na snl konaly v L.A. a tak se nabízelo, aby tam Justin zůstal, ve svém domě. A já bych si mohla odpočinout od práce. I když v poslední době víc odpočívám, než pracuju. Lol.

,,Nevadilo by to v práci ?" zeptal se s obavami v hlase, ale já zavrtěla hlavou. ,,Jsem přece ta šéfová," rozesmála jsem se, on se taky uchechtl a mně se vzadu v hlavě začalo ozývat neprávem neprávem, neprávem zvolená. Záhada, kterou jsem hodlala vyřešit. A nikdo mi nechtěl pomoci. Ale pro teď, jsem to nechtěla řešit.  

,,Byl bych strašně rád, kdybys jela se mnou," řekl potichu a já mu to přislíbila. Další čas pro sebe nám prospěje. ,,Zlato, budu muset jít. Mám za 20 minut meeting a tak trochu nic připraveno."

,,Utíkej, ať to stihneš. A zítra teda večer poletíme," oznámil mi radostně a my se rozloučili. Po chvíli se ozvalo klepání na dveře a v nich se objevil Ted. ,,Zdravím Tede, tak co pro mě máte ? Musím vám říct, že to co jste mi sem dal minule, ty desky, to mě moc nepotěšilo, " snažila jsem se to celé brát už s nadhledem. Šlo to těžce, ale rozhodně to bylo lepší, než se nějak hroutit.

Ted zbledl. ,,J- jaké desky ?" vykoktal ze sebe s pohledem upřeným do země. ,, Dal jste mi nejspíš omylem jedny, které nebyly adresované pro mě, s výsledkem výběrového řízení," oživila jsem mu paměť. Nejspíš netušil, že mi je dal, ale rozhodně o jejich existenci věděl. ,, Takže mi koukej vyklopit, co všechno víš... máš na to přesně 15 minut, než mi začne porada s Alex,"

Promnul si ruce a posadil se ke konferenčnímu stolku. ,, Rád bych vám to řekl, věřte že ano, ale není to zrovna nic radostného a já se i obávám, že nejsem oprávněný Vám zprávy tohoto typu říkat.  Jsem jen asistent, Hailey," vysoukal ze sebe nervózně.

,,Řekni mi, o co se jedná." Snažila jsem se zůstat klidná, ale šlo to obtížně. Už jsem nechtěla žádné další zatajování. 

,,Váš-" 

,,nejspíš přítel.., pan Bieber, víte, já o tom moc nevím, jen jsem se něco doslechl. Zdá se, že Vás přes nějaký nátlak  na vedení ...dostal na to místo šéfredaktorky...víte, on .. " nemohla jsem uvěřit tomu, co mi právě říkal. Opravdu by byl něčeho takového schopný ?

,,...asi vyhrožoval paní Russel," upřeně se na mě podíval, jako kdyby čekal, že ho za tuto zprávu pochválím. 

,,Opravdu se omlouvám, nechtěl jsem být ten, kdo vám to bude muset říci..." vypadal, že se každou chvíli rozbrečí. ,, Není to rozhodně vaše vina." Bylo mi ho neskutečně líto a tak jsem ho ujistila, že udělal správnou věc a okamžitě ho poslala pryč.

Sesunula jsem se na svou kancelářskou židli a zabořila hlavu do dlaní. Musela jsem to prodýchat. Nádech, výdech. Jako kdyby mi vůbec nedocházelo, co jsem se právě dozvěděla. Nedokázala jsem to zpracovat. Justin. Můj Justin, který mě v celém tomhle tak podporoval. ,,To není možné, proč by to dělal ?" zamumlala jsem pro sebe a promnula si obličej. Ten, kdo se mnou slavil můj úspěch, ten, kdo se mnou nadával na můj pozdější neúspěch...ten to celé zařizoval a celou tu dobu mi lhal do očí. Bylo mi do breku.

Úplně zdrcená jsem se podívala na hodiny. Musela jsem vyrazit na schůzku s Alex, ačkoliv to bylo to poslední, co se mi právě chtělo. 

Zaklepala jsem na její dveře a když se ozval pokyn, vstoupila jsem dovnitř. ,,Pojď dál, Hailey. Je vše v pořádku ? Je ti dobře ?" zeptala se v reakci na můj pobledlý obličej. ,, Zařídil mi to místo Justin ?" zeptala jsem se přímo, bez jakýchkoliv okolků. Nechtěla jsem chodit kolem horké kaše. 

Alex si povzdechla. ,,Byla otázka času, kdy se sama dostaneš ke všem informacím, že ano ?" podívala se na mě a já lehce přikývla. 

,,Je tomu tak. Tvůj přítel ... víš, on mi vyhrožoval, Hailey. A já bych ti nejradši řekla, ať se začneš obklopovat lepšími lidmi. Ale nic mi do toho vlastně není ," řekla mi a pokynula  rukou zpátky ke dveřím. ,,Běž domů, Hailey.Odpočiň si. Přesuneme to na zítra, všechno si vyjasníme. Teď už bys mě stejně nevnímala," slabě se na mě pousmála. Tak, jak to někdy dříve dělávala. Možná poprvé jsem z ní cítila, že je jí to opravdu líto. Bylo to od ní hezké gesto.  Zhluboka jsem se nadechla a zatlačila veškeré slzy, které se draly na povrch. ,, Díky," řekla jsem a zavřela za sebou dveře její kanceláře. Už jsem neměla co skrývat. Uprostřed liduprázdné chodby jsem se rozbrečela a nadávala si, komu jsem to opět dovolila manipulovat se mnou.  Jako kdybych se nikdy nemohla poučit.

několik hodin předtím

to se líbí uživateli justinbieber a dalším 1 000 000 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

to se líbí uživateli justinbieber a dalším 1 000 000 

 haileybaldwin: nejlepší přítel zpátky v hudebním průmyslu a já zpátky na instagramu. Musela jsem se  mu pochlubit se svými novými nehty, ale on má teď mnohem víc věcí ke chlubení. :) Changes. 14.2. 

justinbieber: je to takový náš malý comeback :)

komentáře byly omezeny

U této fotky vždy přemýšlím, jaké vlastně teda bylo počasí :DD Jak se máte? :) Budu ráda, když mi napíšete, co si myslíte, že se bude dít dál :) Podle mě mu to dá hodně vyžrat :) Části mi teď jdou tak pomalu... moc se omlouvám !! Doufám, že to bude lepší, i když to slibuju pokaždé.

Mějte se krásně :)

INTERVIEW jb.hbKde žijí příběhy. Začni objevovat