28.

565 23 4
                                    

HAILEY

Můj prázdný byt.  Seděla jsem v okně a pozorovala všechno kolem sebe. Mladý pár, který se na ulici učil na skatu. Starší paní, co vedla za ruku vnouče. Starší pár, co si držel kelímky s kávou. Každý měl kolem sebe nějakou společnost, jen já jsem seděla v okně svého bytu a cítila se sama až k zbláznění. Jako kdyby se celý svět pohyboval a jen já zůstávala stát na místě. Zaseknutá, bez možnosti jít dál. Štvalo mě to.

Vztek na Justina mě ale přes to všechno pomalu opouštěl. V hlavě se mi honilo tolik scénářů, všechna pro a proti. A stejně jsem se pokaždé, jako v začarovaném kruhu dostala zpět k tomu, že s ním jsem strávila nejhezčí část života. A že s ním vždycky bylo všechno nějak tak lepší. 

Doufala jsem, že to byl jen zkrat, hloupost, která se stane každému. I když bylo pošetilé, nějak to zlehčovat. Udělal šílenou věc. Ale čím déle jsem tu seděla, tím více mi docházelo, že mě má v hrsti. A že mu odpustím. Pokusím se o to.

JUSTIN

,,Takže mi to prosím tě, ještě jednou vysvětli," povzdechl si Scooter a kopl do sebe Whiskey, kterou jsem mu nabídl.

,, Takovým jako podvodem, jsem v Elle zařídil, aby byla Hailey šéfová. Trošku jsem si podal její šéfovou." No. Vždyť se tolik zase nestalo.

,,A co jsi si myslel ? Že na to nikdy Hailey nepřijde ? Justine sakra, jsme v tomhle světě už nějakej ten pátek," promnul si oči a posadil se na gauč. 

,,No a pak jsem si asi myslel, že když s náma vyjdu na veřejnost, nebude být moc tak naštvaná. A navíc to byla slušná propagace k albu ne ? Docela skandálek," uchechtl jsem se a Scooter mě zpražil pohledem. ,,Mlč radši."

,,Víš vůbec, co jsi udělal ? Věděl jsem že spolu jste, ale přece jsme měli dohodu. Tajit to, co to půjde. Kvůli albu, kvůli tour, kvůli Shawnovi. Nechceme přece nikoho poničit," řekl do ticha.

,,Nemluvě o tom, že takovéhle velké věci, jako oznamování vztahu, se mnou musíš konzultovat. Neměl jsi nejmenší právo to udělat. A navíc, jaké to asi je vůči ní ? V podstatě jsi jí využil. Pro tvoje dobro. Jsi sobec."

,,Pro moje dobro ? " vyštěkl jsem. ,,Snad pro naše dobro, ne ? Nezapomínej, že peníze z téhle kauzy jdou i do tvojí kapsy, pane manažere. Vlastně jsem to udělal pro tebe," uchechtl jsem se.

,,Ty mi budeš sotva říkat, co mám dělat. Víš hovno o tom, kdo jsem."

HAILEY

Klíče od jeho bytu jsem pořád měla. Rozhodnutá udělat správnou věc jsem si odemkla a odložila bundu. U botníku mě překvapily další bory, které rozhodně ale nebyly Justina. Měl tu nějaké hosty? Z obýváku jsem zaslechla hlasy a proto jsem se potichoučku vydala k obýváku druhou stranou. Škvírkou mezi dveřmi jsem zahlédla Scootera a Justina, jak něco řeší a ani jeden nevypadal nějak vesele. Neměli ponětí, že tu jsem a i proto, jsem se rozhodla je za dveřmi poslouchat. Nebyla jsem na to pyšná. Ale byla jsem zoufalá.

,,A co jsi si jako myslel ? Že na to Hailey nikdy nepřijde ?Justine sakra, jsme v tomhle světě už nějakej ten pátek. Víš přece, že můžeš věřit už jen sobě," promnul si oči Scooter a posadil se na gauč. Chci tu konverzaci slyšet?

,,No a pak jsem si asi myslel, že když s náma vyjdu na veřejnost, nebude být moc tak naštvaná. A navíc to byla slušná propagace k albu ne ? Docela skandálek," uchechtl  se a Scooter ho zpražil pohledem. ,,Mlč radši."

,,Víš vůbec, co jsi udělal ? Věděl jsem že spolu jste, ale přece jsme měli dohodu. Tajit to, co to půjde. Kvůli albu, kvůli tour, kvůli Shawnovi. Nechceme přece nikoho poničit," řekl do ticha.

INTERVIEW jb.hbKde žijí příběhy. Začni objevovat