Měli byste o mně vědět pár věcí. Nejsem dobrá v uklidňování lidí a je to něco, co opravdu nevyhledávám. Zkrátka mi to nejde. Jenže tohle byl Justin,můj nejlepší přítel, co mě právě k sobě na pohovce tiskl, se slzami v očích. Jednou rukou jsem ho hladila po zádech a druhou ve vlasech. Těžce oddychoval a já mu nechávala prostor na to, aby mi řekl, co ho tak trápí.
,,Mluvil jsem s mámou. Nesouhlasí s tím, abych se vrátil zpět na stage. Myslí si, že ještě nejsem připravený a že mě další rok a půl cestování opět psychicky rozloží." Mluví potichu, téměř šeptá.
,,A brečíš, protože se bojíš, že má pravdu ?" Zeptám se a on nejistě přikývne. ,,Ještě včera jsem si myslel,jak mám pod kontrolou úplně všechno, ale je pravda , že mě mamka opět rozhodila. Tour je skvělý, ale má to oběti. Rok a půl jsi sám bez přátel, rodiny, jediný co prakticky cítíš je jet lag a máš i dost přísněj režim. I když je to na povrch děsně pěkný, je to kurva náročný."
,,Rozumím ti. Ale už jsi silnější než kdy dřív a věci, které se ti vymykaly kontrole, teď budou dobré. Jsi silnější, to je fakt a ne jenom nějaká tvoje domněnka. Zvládneš to."
Justin na mě chvíli koukal, nic neříkal a kapesníkem si setřel těch pár slz co mu zbylo. Byl dost citlivý a tohle ho dokázalo úplně rozložit. Pattie to určitě nemyslela špatně, ale měla ho varovat citlivějším způsobem.
,,Promiň, nechtěl jsem tě sem zatáhnout do mojí slabý chvilky,ale chtěl jsem tě vidět," pousměje se a já mu úsměv oplatím. ,,Od toho jsou přátelé."
Justin mírně přikývl a podíval se na mě. A poté, přísahám, že z ničeho nic, přitiskl své rty na mé a můj obličej chytil celý do dlaní. Chtěl se začít pohybovat, ale já jsem se odtáhla.
,,Promiň," omluvil se a v oku se mu zablýskly další slzy.
,,Je to v pořádku," ujistila jsem ho a pohladila ho po zádech. ,,Měl bys si jít lehnout. "
,,Přespíš tu ?" Zeptal se s prosbou v očích a já nakonec přikývla. Hodně to pro něj znamenalo.
,,Ráno si můžeme promluvit. Teď si jdi odpočinout."K mému překvapení mě poslechl a odešel. Já došla k jeho lednici, kde jsem si všimla neotevřeného vína. A jelikož jsem se potřebovala trochu odreagovat, sáhla jsem po ní.
Zbytek večera jsem strávila na pohovce, jen se sklenkou vína a svými vlastními myšlenkami. Proč to udělal? Plánoval to ? Chtěla jsem víc ?
Bylo to ze slabosti, říkal mi jeden hlásek v hlavě, prostě zkrat. Chtěl to udělat už dlouho, říkal ten druhý.
Nechal mě tam zmatenou, bez jediné odpovědi. Ale měl na to právo. Já se tady neměla co hroutit, protože on byl ten, kdo právě potřeboval pomoct.
****
,,Dobré ráno," pozdravila jsem ho s úsměvem a podala mu tousty, které jsem mu připravila. ,,Co je na něm dobrého?" Chytil se za hlavu a složil si jí do dlaní. Promnul si obličej a pustil se do jídla.,,Pošlyš,"odkašlal si po chvíli ticha a odsunul talíř se snídaní. ,,Ten včerejšek...."
,,Každý má někdy slabší chvilku. Chápu to. Můžeme to smazat," ujistila jsem ho a usmála se.
,,Nechci to nějak maz-"
,,Už jsem řekla, že to můžeme smazat, nic se neděje. "
,, O čem to mluvíš? Hailey, nechci ten polibek mazat."
Cože ?
,,Cože? Udělal jsi to teda...schválně ? prostě úmyslně?" Možná jsem plácala blbosti,ale tahle situace mě vážně mátla.
,,Jasně že jo ! Copak ti to nedochází, Hailey ? Chtěl jsem tě políbit a dost dobře jsem věděl, co dělám !" Vstal od stolu, talíř se zbytky hodil do dřezu a podíval se na mě. ,,Nějak mě přešla chuť " štěkl a bouchl dveřmi.Nechal mě stát uprostřed jeho bytu, naprosto zmatenou.
Věděl, co dělá.
Plánoval to.
Chtěl to udělat už dlouho.
Všech těch zjištěních bylo najednou nějak moc. A až když jsem se nad tím víc zamyslela,všechny kousky mi do sebe zapadly. Zprávy, když byl opilý, kterým jsem nikdy nedávala velkou váhu, různé náznaky. Všechno to najednou dávalo smysl.A já najednou pocítila strach. Strach z toho, co bude a strach z toho, jak nás to ovlivní. Randit s nejslavnějším mužem na světě rozhodně nebylo jednoduché a já si to doteď ani nepřipouštěla.
Justin se stále nevracel a já věděla, že bych ho měla najít. Bylo několik míst, kam se mohl vydat. Studio,posilovna, bar..... možností bylo spoustu, ale já nějak tušila že půjde na box.
A když jsem ho viděla, jak si zapíná boxerské rukavice, věděla jsem, že jsem se nemýlila. Byl tady a já tu a ním. Možná že jsem silná.
***,,Tohle by se ti mohlo hodit," podala jsem mu láhev s vodou po prvním kole zápasu a on vděčně poděkoval.
,,Jak jsi věděla, že budu tady ?"
,,Kde jsi ty, tam chci být i já" usmála jsem se a přitáhla si ho do objetí.
,,Promiň mi to ráno," zaskuhral a pevně mě tiskl k sobě.
,,Je to v pořádku. Rozumim tomu, jak se cítíš, rozumím všem tvým pocitům. Na nic nebudeme tlačit ani spěchat a ono se to nějak vyvrbí." Usmála jsem se. Bylo vidět, že ho moje slova potěšila.
,,Můžu?" Zeptal se opatrně a já přikývla. Chtěla jsem žít.,,Tak dlouho jsem po tom toužil," zašeptal, když se odtáhl.
,, Budu ti to muset dokazovat i za střízliva." Zachechtal se a já ho bouchla do ramene.
,,Převléknu se a někam tě vezmu."
,,Mám odejít?" Zeptala jsem se s úšklebkem.
,,Bránit ti nebudu. Ale myslím, že to bude to nejhezčí, co dnes uvidíš. " mrkl na mě a začal si sundavat tričko.Dobře, na tohle si musím sednout.
Po chvíli mu začal zvonit telefon, který jsem mu podala a z obličeje jsem mu mohla vyčíst, že se neděje nic skvělého.
,,Teď ještě něco mám. Jdu na oběd. Ale možná potom by to šlo. K večeru ? Můžeš se zastavit u mě,ale možná tam bude Hailey, jestli to nevadí." Řekl do telefonu a usmál se na mě. Co když mám jiné plány ?!Pfff
,,Jak jako,že se tam bude hodit taky ? Scootere,souvisí to nějak s ní?" Zeptal se a zamračil se.
,,Dobře, vyřídím jí to. Spolehni se a na sedmou tě čekám. ",,Děje se něco?" Zeptala jsem se, hned jak hovor típl.
,,Scooter se večer zastaví. Chce něco probrat,ale nezněl nějak optimisticky. A taky řekl, že se bude hodit, když tam budeš. Tomu už nerozumím vůbec. Ale on je často takovej záhadnej. Tak uvidíme " promnul si oči a já přikývla. Snad se nic hrozného nestalo.,,Teď to ale nebudeme řešit. Beru tě na oběd, hvězdo. Tak si pospěš."
bieberlovers: Justin s Hailey dnes 😍😍 babiesss
Komentáře byly vypnutyNová část a to, na co jste tak dlouho čekali 😂❤. Teď jsem neměla do psaní moc náladu ani důvod,ale chtěla jsem Vás potěšit 💓😁 tak snad to stálo za to.
Co asi Scooter chce a proč v tom figuruje i Hailey? ;)
ČTEŠ
INTERVIEW jb.hb
FanfictionModerátorka a novinářka Hailey po několika pracovních skandálech balancuje na prahu vyhazovu, a proto musí rychle jednat a splnit ultimátum od své šéfové. Buď přinese rozhovor, který přitáhne pozornost úplně každého, nebo se se svým místem v práci...