57.

354 25 15
                                    

HAILEY

,,Když byla ta oslava, dostala jsem skrz Gigi takovou nabídku," oznámila jsem Justinovi, který nám právě naléval víno. ,,Jakou?"

,,Práci ve Vogue, kdybych měla zájem." Překvapeně se na mě podíval. ,,Fakt jo? Ty jo, to je skvělý, ale je snad jasný, jak to dopadne ne? Gigi je hodná, že ti to nabídla, ale mohlo jí dojít, že vůbec nebudeš mít zájem," uchechtl se a podal mi skleničku. ,,Cože? Proč bych neměla mít zájem?"

,,No tak já neříkám nemít zájem, ale tak spíš až v budoucnu, ne?" odpověděl, jako kdyby to byla ta nejjasnější věc. 

,,Já přemýšlím, že to vezmu. Kdy jindy než teď? Nebaví mě pořád na něco čekat," pokrčila jsem rameny a upila vína. Bylo skvělé. ,,Jak jako že bys to vzala? A to bys nebyla u dětí-" Chtěla jsem ho přerušit a říct mu u polovičním úvazku, o dohodě na míru, ale vůbec neposlouchal. A byli jsme opět u toho. Zase u jeho záchvatu vzteku. ,,Je to na dohodu, proboha. Nebyla bych tam zavřená celé dny. Být mámou je mojí prioritou, jestli ti to ušlo. Takže se přestaň chovat jako blbec a přijmi, že já do toho chci jít. Nehodlám o tom dál diskutovat," ukončila jsem to a naštvaně popadla skleničku s vínem. Jó, kéž by bylo všechno pořád jen růžové. Justin si promnul obličej a po cestě z kuchyně ještě utrousil. ,,Jak myslíš. Já jdu spát."

Ještě než jsem ulehla do postele, napsala jsem Gigi, ať mi pošle kontakty. Ta mi téměř obratem poslala telefonní číslo a mail, na který se mám ozvat ohledně pohovoru. Páni, tak ono se to vážně děje. Možná budu ve Vogue.

----

Noc byla katastrofální, protože se Ashlyn třikrát vzbudila. Justin byl pořád tak nějak uražený, takže jsem k ní samozřejmě vstávala já. Vůbec vyspaná jsem proto nebyla. Ale i to bylo součástí být matkou, takže jsem si neměla komu stěžovat.

Sedla  jsem k počítači a napsala na daný email. Poté jsem uklízela rozházené hračky a pustila pračku. Kde byl Justin? Nejspíš ve studiu, nebo dělal něco podobného. Neobtěžoval se mi říci kam jde.

O půlhodiny později mi přišla odpověď. Mám se pozítří ohlásit na recepci a žádat paní Williams. Radostí jsem málem zvrhla počítač ze stolu, nemohla jsem tomu uvěřit. Už jenom to, že dají možnost matce. Něco neobvyklého.

Ozval se šramot klíčů v zámku a dovnitř vešel Justin. V ruce držel svazek květin a mé oblíbené víno. ,,Omlouvám se," řekl a postavil svůj nákup ke mně. ,,Nenechal jsi mě to ani doříct. Měla bych s nimi nějakou dohodu. Byla bych tam třeba 2 dny v týdnu a zbytek na telefonu z domova. To jsi mě ale vůbec nenechal doříct..."

,,Víš, že občas mluvím rychleji než přemýšlím," posadil se ke stolu a povzdechl si. ,,Občas?"

,,Víš moc dobře že jsi si nevzala perfektního člověka. Teď jsem byl dlouho v klidu a občas prostě vybouchnu. Je mi to líto, snažím se na tom fakt pracovat."

Přikývla jsem a pevně ho sevřela v objetí. Vím, že i přesto všechno svoji rodinu miluje nade všechno na světě. ,,Pozítří mám pohovor," oznámila jsem s úsměvem a podívala se na něj. ,,Jsem rád," odpověděl po chvíli a dal mi pusu.

O 2 DNY POZDĚJI

,,Vaše CV nás zaujalo a máte i spousty jiných zkušeností spojených s módou, jako například týdny módy nebo různé přehlídky. Jsou to opravdu skvělé předpoklady pro tuto pozici," usmála se na mě paní Williams, když si odložila brýle. Ještě že jsem seděla u stolu, protože kdyby viděla má rozklepaná kolena, velmi rychle by mi ukázala dveře. Nemohla jsem věřit, že jsem vůbec tady. Něco neuvěřitelného. ,,V Elle jste byla přes 3 roky, jak tu vidím. Povězte mi, proč jste ukončila váš pracovní poměr?"

A bylo to tady. ,,V Elle jsem měla úžasnou šéfovou a náplň práce mě opravdu velice bavila. Co už bohužel ale nebylo tak dobré, byl místní kolektiv. Potýkala jsem se s ignorací, pomluvami a tak dále. Zkrátka to nebylo ideální. A poté, co mě povýšili, už to nebylo dobré vůbec." Hlas se mi lehce zadrhl u toho že mě povýšili. Jako kdyby to bylo právem, problesklo mi hlavou. ,,Mám ráda práci s lidmi a hodně si zakládám na mezilidských vztazích a komunikaci. Bez nich nebude nic. A proto mě nálada a celková atmosféra v Elle vyčerpávala. Cítila jsem, že chci změnu. Sama jsem dala výpověď, protože mi nebylo dovoleno psát z cest, které jsem podnikala s mým manželem. No a do toho přišlo mateřství a tím pádem i velká pauza. I kvůli tomu jsem tak nadšená z vaší nabídky a možnosti dohody na míru. Práce mi chybí, ale zároveň nechci nic promeškat."

,,Rozumím Vám," usmála se na mě ta personalistka. ,,Máme tu i doporučení od vaší bývalé šéfové, Alex křestním, že?" ukázala na papír a já nemohla uvěřit svým očím. ,,A-ano," vysoukala jsem ze sebe po chvíli. ,,Jsou zde samé superlativy. Nevidím jediný důvod, proč byste nemohla nastoupit," zvedla se od stolu a podala mi ruku. ,,Gratuluji Vám, snad se Vám tu bude líbit," usmála se a pak povolila stisk. ,,Jsem nadšená, moc Vám děkuji."

,,Přijďte hned zítra. Nevidím jediný důvod, proč s tím otálet," oznámila mi a společně jsme odešli z její kanceláře. ,,Teď vás ještě zavedu na vyfocení kartičky a pak můžete vyrazit. Zvládnete to focení sama? Třetí dveře vpravo." Přikývla jsem a vydala se sama uličkou.Zastavila jsem se před dveřmi a zhluboka jsem se nadechla. Mám práci ve Vogue.

INSTAGRAM

to se líbí vogue a další 1 765 546

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

to se líbí vogue a další 1 765 546

haileybieber creative CEO of vogue. dreams DO come true.

komentáře byly zablokovány

---

wohoooo

tak co na to říkáte?

Bude Hailey konečně v lepším pracovním kolektivu?

A jak to bude snášet Justin? 

blížíme se ke konci, ještě tak 5 částí, za to ale pořádně obsáhlých! :D

INTERVIEW jb.hbKde žijí příběhy. Začni objevovat