,,Ahoj Pattie," objala jsem ji pevně a políbila jí. ,,Promiň za to přivítání, ale včera jsem už byla úplně vyřízená," omluvila jsem se, když jsem sešla dolů na snídani. ,,Nic se neděje, vážně ne. Je mi jasný, že tě mimčo unavuje," mrkla na mě a postavila na kávu.
,,Justin ještě spí?" zeptala se zvědavě a já přikývla. ,,A co vy vůbec? Vyřešili jste to nějak?" zeptala se a podala mi čerstvé vafle. ,,Děkuju," zaculila jsem se a pustila se do jídla.
,,No...tak jsme tady, takže bych řekla, že jsme to vyřešili, nemyslíš? Pořád je to trochu tenký led. Ale vážně se teď snaží a já se jen modlím, aby mu to vydrželo," Pattie přikývla.
,,Ani nevíš jakou radost mám, že jste to zvládli," usmáli jsme se na sebe navzájem a i Pattie se pustila do snídaně.
,,Pattie? Máš nějaké dárky?" zeptala jsem se. ,,No, něco málo mám... proč se ptáš?"
,,Když všichni řešili vánoční dárky, tak my zrovna byli rozhádaní. Mám něco vyhlídnuté, myslíš že bys mi to mohla dnes ve městě vyzvednout? Necítím se na to dnes nikam chodit," poprosila jsem ji a ona souhlasila.
,,Ráda ti to vezmu...počkej, je ti dobře?" zeptala se a já vystartovala od stolu s rukou před pusou.
,,Vafle se očividně miminu nezdály," ušklíbla jsem se když jsem se vrátila z koupelny a rozvalila se na pohovku.
,,Já naštěstí nikdy neměla nějaké ohromné nevolnosti," řekla Pattie když si ke mně lehla na pohovku. ,,Je mi to moc líto, snad ti bude lépe. Justin chce chodit na zápasy...tak to asi nebude moc nadšený, že se bude muset spokojit jen se mnou," zasmála se Pattie. ,,Uvidím jak mi bude večer, možná bych šla. Jak to, že je dnes zápas? Nebyl včera?" zeptala jsem se zmateně. ,,Dneska je to součástí nějaké jiné ligy nebo co," pokrčila rameny a já se zasmála nad tím, jak tomu ani jedna nerozumíme.
,,Čemu se tady smějete?" vešel Justin do pokoje a mě políbil. ,,Dobré ráno," řekla mu Pattie a též mu podala vafle. ,,Tomu, že nerozumíme ani jedna hokeji," ujasnila jsem a on kývl.
,,No, ale stejně na něj dneska se mnou půjdete. Byl přidán extra zápas. Takže v 6 odchod," mrkl na nás a dál do sebe ládoval wafle.
,,Nevím, jestli půjdu," řekla jsem a Justin odložil příbor. ,,Proč bys prosím tě nemohla jít?" zeptal se a zamračil se. A byli jsme tu zase. ,,Nebylo mi teď ráno dobře od žaludku..."
,,Aha, dobře. No ale stejně půjdeš," oznámil mi a to už se do toho vložila Pattie. ,,Prosím?? Hailey má nevolnosti z nošení tvého dítěte a ty jí ani nenecháš odpočinout?" houkla na něj.
,,Omlouvám se. Tohle nejsem já. Já jen..když je hokej, všechno jde stranou a chtěl jsem na ně vzít svoje 2 nejdůležitější ženy v životě," řekl smutně. Vážně to pro něj bylo důležité. ,,To, že je pro tebe něco důležitého, se dá vyjadřovat i bez mračení," usmála jsem se a odnesla talíře ze stolu.
,,Půjdeme ozdobit stromeček?" vložila se nám do toho Pattie, aby uvolnila atmosféru. ,,Já si půjdu lehnout," omluvila jsem se z toho a proto to spadlo na Justina.
,,Pomůžu ti," zamumlal otráveně a došel pro krabici s ozdobami. ,,V 6 odcházím na hokej a doufám, že vy taky."
,,Už o tom hokeji laskavě sklapni," okřikla ho Pattie a já se musela zasmát.
JUSTIN
Hailey nás opustila a v kuchyni jsme zůstali jen my dva. ,,Můžeš mi něco laskavě vysvětlit?" zeptala se a já k ní zvedl pohled. ,,Proč se chováš jako blbec?" zajímala se a já si povzdechl.
,,Asi se vážně chovám jako idiot, co?" zeptal jsem se a ona přikývla. ,,Měl bys se vzpamatovat, nebo ti Hailey uteče," začala mě umravňovat, ale já na to neměl náladu.
,,Prostě už se to blíží a Hailey je v pohodě.."
,,Cože?" zeptala se nechápavě mamka.
,,To mimčo tu bude už za chvíli a jedinej, koho to stresuje, jsem já. Hailey je úplně v klidu, nic nechce řešit, na všechno má dost času a chce pořád spát! Jen mě to mrzí. Netráví se mnou tolik času, kolik bych si představoval a asi proto teď reaguju někdy přehnaně," vysvětlil jsem a ona se zarazila.
,,Tak podívej se. Ona udělá dost, když ti porodí zdravé dítě. A to, že se vůbec nestresuje, si vůbec neber do pusy, protože si jí za poslední týdny způsobil stresu víc než dost. Jakkoliv zle to bude znít, tak nemáš nejmenší právo nic namítat. Musíš to teď skousnout těch zbylých pár měsíců. Buď opora, ne kritik. Dneska s tím hokejem? Co to sakra mělo být?"
,,Nevím. A už se o tom nechci bavit. Jdu za ní," oznámil jsem jí a odhodil ozdobu na stůl. To je teda vánoční idylka.
Opatrně jsem zaklepal a vešel dovnitř. ,,Spíš?"
,,Nejde mi usnout," odpověděla Hailey a přetočila se v posteli.
,,Poslyš, omlouvám se. Fakt jsem to přehnal. Jsem pořád nějakej rozhozenej a..." lehl jsem si k ní do postele a oba nás přikryl.
,,Nechováš se tak, jak jsi slíbil," upozornila mě a já přikývl. ,,Vím to a chci se o tom teď pobavit. Mluvil jsem s mamkou o nás a o mimču. Mrzí mě, že jsi teď tolik vyřízená, pořád jen spíš..zároveň si to nedokážu představit, jak se asi teď cítíš, jak ti je. Chtěl bych tomuhle celýmu zkrátka víc porozumět, být do toho víc zapojenej," spustil jsem a Hailey přikyvovala. Chytila mě za ruku a pustila se do vysvětlování prakticky všeho ohledně 5. měsíce a dál. Společně se nám pak zavřely oči a mamka nás asi za 4 hodiny vzbudila, že má ozdobený stromek a že je fakt čas na ten hokej.
to se líbí haileybaldwin a dalším 29 643
pattiemallette moje poklady a povedený zápas
zobrazit komentáře 3 321
haileybaldwin ❤︎❤︎
jbnews: vždyť vůbec nevypadá těhotně!
bizzle_: @jbnews vypadá, vždyť podívej, jak je v obličeji oteklá a má volnou bundu
to se líbí haileybaldwin a dalším
justinbieber mamku vzadu to hodně bavilo :Dd❤︎
komentáře zablokovány
----
Tak, jak to vidíte? ❤︎
Má právo Justin být takový podrážděný? Rozumíte mu? ❤︎
Mějte se krásně! ❤︎❤︎
ČTEŠ
INTERVIEW jb.hb
FanfictionModerátorka a novinářka Hailey po několika pracovních skandálech balancuje na prahu vyhazovu, a proto musí rychle jednat a splnit ultimátum od své šéfové. Buď přinese rozhovor, který přitáhne pozornost úplně každého, nebo se se svým místem v práci...