12.

712 26 11
                                    

Vůbec jsem nemohla spát.  Nejenom,  že  mi v hlavě  stále vrtala  Justinova slova o tom, že  Shawna  nemiluju  dostatečně, ale i se strhla na instagramu obrovská kauza, ohledně  mě, Justina, Shawna a Camilly. A Justinův popisek shoulder to cry on tomu moc nepřidal. Někdo tvrdil, že  ho podvádím s Justinem, někdo  tvrdil, že on mě  podvádí s Camillou a někdo zase tvrdil, že  se podvádíme všichni navzájem.  Geniální  názor,  fakt že jo.
Bylo mi z toho všeho akorát smutno. Vztah se Shawnem šel asi nejspíš  fakt do kytek. Pořád  se neukázal a ani se neobtěžoval napsat či zavolat.
to Shawn
Ozvi se, prosím

Samozřejmě  žádná  odpověď.  Když se najednou otevřely dveře,  samou radostí,  že  se Shawn  konečně  ukázal, jsem běžela  ke dveřím. Skutečně v nich Shawn stál, ale s Camillou. Co ta tady kurva dělá?

Úsměv  mi pohasl. ,,Ahoj" vykoktala jsem že sebe.
,,To už si ji vodíš i domů?" Nařkla  jsem ho a Camilla si odfrkla.
,,Tohle nemám  za potřebí Shawnie" Shawnie? řekla  a pomalu se začala  otáčet  k odchodu.
,,Nikam nejdeš " zastavil ji Shawn a podíval se zpět na mně. 
,, Camilla zařizuje svatby. Proto jsem se s ní teď tak často stýkal."vysvětloval a já  postupně ztrácela všechna slova.
,,A co ale dělá před naším prahem?" Zeptala jsem se a on se nadechl k odpovědi.  ,,Nemluv pořád za ní " nařkla jsem ho a vyzvala jsem tu nádheru, aby promluvila.
,,Dost ošklive jsem se pohádala se spolubydlícím, tak bych tě chtěla požádat, jestli bych nemohla dnes přespat u vás "

Děláte si že mě všichni prdel, že jo ?

,,A-aha "dostala jsem že sebe po chvilce prvotního šoku. ,,Pokud se jedná  jen o dnešní noc, tak to myslím nebude problém " pokusila jsem se o úsměv, ale bylo hodně znát,  že  mě  její návštěva srala. Rukou jsem pokynula  Camille, ať  vstoupí a kabelku si nechala v chodbě.  Zamířila  do obýváku a já odchytla  Shawna,  který  se za ní  chystal.
,,To už mi nedáš ani pusu ?" Zeptala jsem se a cítila jsem, že  se mi do očí  hrnou slzy. Po chvilce jsem cítila jeho rty na mých, ale bylo to spíše nucené. Stáli jsme  v chodbě, hleděli  jsme si do očí  a já přemýšlela, proč se to tak podělalo.
,,Omlouvám se Shawne. Tvoje žádost byla čistým šokem  a já zareagovala opravdu nevhodně.  Hodně jsem o tom přemýšlela a pokud mi to odpustíš, chtěla bych být tvojí ženou. " pohladila jsem ho po tváři a setřela  si pár slz.
,,Když  já  si teď nejsem jistý,  jestli vůbec chci být  tvým  mužem." Řekl, bez jakéhokoliv náznaku emocí.
  ,,To je jako konec ?" Zapištěla jsem hystericky, protože se mi to celé  začalo opět rozpadat.
,,Já nevím Hailey. Jediný co vím  je, že  jsem dnes Camille  řekl,  že  se naše jednání odsouvá na neurčito." Přiznal Shawn. Bylo mu to líto stejně jako mně?
,,Proč  ?"
,,Protože mě  nemiluješ tak, jako miluju já tebe!" Rozkřikl se a začal kolem sebe máchat rukama.
,, Kolika lidem ještě budu muset ještě vysvětlovat,  že  tě  miluju? Jsem si tím kurva jistá,  tak o tom přestaň  pochybovat !" Zařvala jsem nazpět,  hodila jsem přes sebe bundu a vyběhla  pryč  z bytu. ,,Hailey!"ozvalo se ještě  za mnou, ale já  běžela dál.
,,Sakra stůj,  jede auto!" Zatáhl mě  za rukáv  Shawn a stáhl mě trávy. 
,,Mohlo být  po tobě " zašeptal a zastrčit mi jeden neposedný pramen zpět  za ucho.
,,Polib mě." Znělo to jako rozkaz, který  se rozhodl poslechnout. Už jsem byla zoufalá, protože  další vztahovou krizi bych nezvládla.
A tak jsme stáli před byťákem, z okna nás  dost pravděpodobně špehovala svatební manažerka, nebo co to vůbec bylo a já si uvědomila, že tohle bude ještě dlouhá a trnitá cesta ,ale že jsem  ochotná pro její správný vývoj  obětovat všechno .

JUSTIN

Nejvíc jsem si užíval dny, které jsem mohl trávit s Hailey. Můj čas v New yorku se krátil, proto jsem s ní logicky chtěl co nejvíc být. Za tak krátkou dobu se z ní stala jedna z nejlepších kamarádek , sakra hezkých kamarádek.
Byl jsem neskutečně šťastný,  že  naše přátelství tak hezky vyšlo a že jsem na ten rozhovor nakonec přistoupil. Upřímně si teď vůbec nedokážu představit, jak by teď vypadal můj život bez ní.
Po chvilce dojímání jsem se  rozhodl za ní jet a trochu ji utěšit, pokud by byla stále v prdeli ze Shawna. Na netu se totiž strhla obrovská kauza o nás,  o něm  a i o tom hobitovi, co s ním Shawn byl včera někde v klubu.

Zaparkoval jsem těsně před jejím bytem, vyndal klíče ze  zapalování a najednou jsem si všiml  ubrečené Hailey , jak běží že dveří. Za ní v závěsu  běžel Shawn a ona se ani nerozhlédla před sebe. ,,Stůj!" Zařval jsem, ale stejně mě nemohla slyšet.  Shawn jí naštěstí  zachytil a já  si oddechl. Nic se nestalo. Shawn i ona se dostali zpátky na nohy a  chvilku na sebe jen koukali. Měl bych nějak zakročit?
Když sd začali po chvíli líbat a on vypadal, že  ji strčí jazyk až do krku, došlo mi, že  tady vážně nemám  co dělat. Naštvaně  jsem nastartoval a vyjel pryč  z jejich ulice. Poslední, co  jsem dnes chtěl vidět,  byl jeho ksicht.
Snad si brzo uvědomí,  že to je čůrák.

Večer jsem strávil  v jednom soukromém baru, kam jsem často chodíval s kámoši. Ani dnes tomu nebylo jinak, moje parta byla kolem mě  a jelikož jsem byl celý zklamaný, chtěl jsem na všechno zapomenout. Dali jsme pár  panáků a poslední co si pamatuji je, že se mi Jaden smál .

Moje hlava byla jak střep. Člověk by řekl, že po tolika kocovinách už budu vědět , ale stále mě některá dokázala  překvapit.
Zacinkal mi telefon a já  se neochotně podíval na zprávu od Jadena.

Jadensmith posílá video
Jaden  : Kámo,  je mi to líto,  ale mám pocit,že  je to po celém  internetu.

Polil mě  studený pot, když jsem video otevřel a zjistil jsem, že nás včera někdo natáčel. S Jadenem jsme tam oba na plech a jak to říci.... no, mluvili jsme hodně upřímně.  Už v polovině videa mi došlo,  že tohle bude ohromný průšvih a že  jsem jí tímto možná právě zničil vztah.

Video
,, Co ženský , chlape ?" Poplácal mě  Jaden po rameni a já  se uchechtl. Místo normální odpovědi ze  mě  vypadlo : ,,Prcal bych"
,,Taky bych prcal, ale v okolí bohužel nikdo prcatelný není. " uchechtne se Jaden.
,, Fakt nikdo?" Zeptám se zklamaně.
,,Jen ty " řekl  mi Jaden. ,,Ale spát  s tebou nehodlám".
Tomu jsme se oba asi minutu tlemili, vůbec jsme nevěděli o světě.  To nejhorší ale ještě mělo přijít. ,,Jednu prcatelnou znám!" Vykřiknu po chvíli  a hledám  v galerii fotku, kde jsem s Hailey. ,,Hailey to je" upřesním a podám mu telefon, aby se pokochal. ,,A ta tě  nechce?" Zepta se utrápeně a obejme mě. ,, Nechce, má  toho svýho, co si myslí, že  umí zpívat a chystají svatbu " bouchnu panákem o stůl a Jaden ucukne. ,,Ty ji máš asi rád  co?"
,,Hm" dostanu ze sebe a odběhnu někam  pryč.
***
Kurva,  kurva, kurva. Pouštím si to pořád dokola a přemýšlím, jak jsem se mohl takto opít a říct naplno všechno,  co se mi honilo v hlavě. Měl jsem totální okno a vůbec jsem netušil, jak vznikl obsah tohoto videa. Ve dvou minutách jsem přiznal,  že si myslím že je Hailey prcatelná , a že  ji mám rád. Dále tam nadávám na Shawna a zpochybňuju  jeho pěvecký talent.

Tohle je v prdeli .  S telefonem bych mohl třísknout  o zem a stejně bych toho moc nevyřešil. Video se šířilo do světa a já  si byl jistý,  že  už se mnou nikdy nepromluví.

BEFORE

to se líbí justinbieber a 342 000 dalším

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

to se líbí justinbieber a 342 000 dalším

haileybaldwin: nejúžasnější @gigihadid na obálce našeho nového Elle. Jsem pyšnáááá 

justinbieber : a kdy budeš na obálce ty ? ;)

gigihadid : #workingwithbestteam

haileybaldwin : love uuuu @gigihadid

zayn: babyyy ❤

Komentáře byly omezeny

Odpusťte nějaké chyby v této části, vznikala v dost špatných podmínkách 😂❤

INTERVIEW jb.hbKde žijí příběhy. Začni objevovat