Děkuju za všechny skvělý reakce a názory ❤️, nejvíc se mi líbil ten, že Shawn svírá fotku ultrazvuku a že zbouchnul Camillu. Tak to ne prosím Vás, ale tu teorii miluju :Dd
,,Dlouho jsem to zvažoval, jestli je to dobrý nápad, ale dospěl jsem k tomu, že je nám spolu dobře a že bychom mohli být rodina " řekl a vyndal malou červenou krabičku, kterou s pokleknutím otevřel.
,,Vezmeš si mě ?" usmál se a ukázal prsten schovaný v krabičce. Byl dech beroucí.
,,Já -já " zakoktala jsem se a dala jsem si ruku před pusu. Totálně mě tím totiž vykolejil a rozhodně jsem to nečekala, po měsíci vztahu trochu na horské dráze. Předtím jsme totiž žádné problémy neměli. Možná dva roky.
,,Neříkám ne " vysoukám ze sebe s námahou po trapné chvíli ticha. Asi jsem v životě nebyla ještě nikdy více v šoku. ,,Neříkáš ne ? Děláš si ze mě prdel, že jo Hailey ?" zeptá se šokovaně a já mám pocit,že se propadnu. Jsem hrozná.
,,Tak já po 3 letech vztahu se konečně rozhoupu, protože jsem měl pocit, že mi dáváš náznaky a o svatbě jsme několikrát mluvili a místo vysněného ano se dozvím, že neříkáš ne ? Tak to mě rovnou můžeš poslat do prdele ne ? Neříkám ne, je něco, co kurva chlap chlap vážně slyšet nechce."
,,Nech mě to promyslet prosím, " opakuji potichu a cítím, jak mi začínají vytékat slzy. Takhle rozzuřeného jsem ho vídala málokdy. Vlastně nikdy.
,,Ale co chceš promýšlet ? Jsme spolu 3 roky, milujeme se a až na toto náročné období nám to klapalo. Ale tak asi to celou dobu vidíš jinak " pronese otráveně Shawn a krabičku odhodí na zem.
,,Nevidím to jinak " odpovím tiše a koukám do země. Nemám tu odvahu se mu podívat do očí.
,,Ale vidíš to jinak !" rozkřikne se. Celý zrudne a já se ho začínám trochu bát. ,,To bys o tom tak nepřemýšlela !"
,,Celou dobu jsem si tím byl tak jistý a teď, teď najednou nevím " řekne zdrceně a promne si oči.
,,Nevíš, jestli mě miluješ ?" oči se mi začínají plnit slzami.,,Ovšem že tě miluju, ale mrzí mě, že nad tím vůbec váháš. Svatba je přece to, o čem jsi hodně dlouho snila." namítá a mě jen o to víc bodne u srdce, protože má pravdu a rozumné argumenty, proti kterým nemůžu nic říct.
,,Vezmu si-"
,,Víš co ? Já už dneska nechci nic slyšet. Jdu do baru a snad tam zapomenu na to, jak hrozně se chováš. Nečekej mě " přerušil můj souhlas.
,,Někdy se chovám jako kretén " proběhne mi v hlavě věta, kterou řekl ani ne před hodinou. Jak trefné Shawne, jak trefné.
Dojdu do koupelny a opláchnu si opuchlý obličej. Za Shawnem se zavřou dveře a já skočím do postele a pustím si Sex ve městě. Když pohlédnu na zoufalou Carrie, které se stále nedaří sehnat pana Božského, uvědomím si, že to máme podobně.
Několik dílů a sklenice vína mě nakonec dostanou do hlubokého spánku.
----
Probudilo mě až zvonění mého telefonu, který jsem nechala na podlaze. ,,Ano ?" zeptala jsem se rozespale a druhou rukou jsem si promnula oči. ,,Hailey, nemohla bys přijít ? Ohledně toho fashion weeku je nějak víc zařizování a já nestíhám zajet na focení s Gigi Hadid. Potřebuju, abys tam na to dohlédla, zapsala účast všech lidí co tam budou a pár otázek pro Gigi, snad s tím nebude mít problém " poprosila mě Alex a já přislíbila, že zajedu na focení, vše zařídím a pak pojedu zpátky do kanceláře.
Můj pracovní život se začínal vracet do normálu.
ČTEŠ
INTERVIEW jb.hb
FanfictionModerátorka a novinářka Hailey po několika pracovních skandálech balancuje na prahu vyhazovu, a proto musí rychle jednat a splnit ultimátum od své šéfové. Buď přinese rozhovor, který přitáhne pozornost úplně každého, nebo se se svým místem v práci...