58.

329 20 2
                                    

HAILEY

Domů jsem dorazila brzy. Chtěla jsem ještě vzít děti na nedalekou farmu a to bych jinak vůbec nestíhala. Připojila se ke mně i Pattie, za což jsem byla neskutečně ráda. Jedná pomocná ruka navíc byla totiž opravdu potřeba. Poslední dobou trávila v New Yorku většinu času, Justin jí i sehnal menší byt kousek od nás. Udělala to pro mě a já nemohla být vděčnější. Mela jsem tak víc času na koníčky a práci o domácnost. Přestěhováním ale utrpěl její vztah s Mattem, což jsme si s Justina zprvu vyčítali. Ale Pattie nás ujistila, že to takhle chtěla.
Milovala je. A my byli rádi, že mohla být u prvních krůčků a prvních slov. Na otázku ,,Kdo přijede?" Už neexistovala jiná odpověď než: ,,Babi Patty."
U farmy jsme jako obvykle šli ke koním, protože ty měl Jake nejraději. Pak ještě k oslíkovi, kterého měla ráda Ashlyn. Společně jsme je nakrmili, Pattie nás vyfotila a když se začalo stmívat, vyrazili jsme zpět.
Doma jsem je umyla, převlékla do pyžámek a připravila si všechno na zítra. Uspávání bylo tentokrát na Justinovi a tak já mohla co nejvíc googlit o tom, co mě zítra čeká.
----
Když se mi ráno rozlepily oči, vylítla jsem z postele jako nařízená střela. Můj první den. Nemohla jsem tomu uvěřit. Stokrát jsem zkontrolovala, jestli mám všechno a pak jsem do sebe hodila rychlou kávu. Žaludek jsem měla tak sevřený, že jídlo nepřicházelo v úvahu. Oblékla jsem se do společenských kalhot a tmavě modrého společenského saka. Jak chodí oblékaní lidi ve Vogue? Neměla jsem nejmenší tušení. Rychle jsem ještě děti políbila na čelo a připravila všechny věci, které dnes bude Pattie potřebovat. Jak já jí byla vděčná. Zavolala jsem si taxíka a nadiktovala adresu kanceláře. Vážně se to dělo. Pro výstup z taxíku jsem nasadila sluneční brýle a hned u recepce je zase sundala. Prokázala jsem se svojí kartičkou a recepční mě nasměrovala k pátému patru, ke dveřím 508. Prý se mě někdo přijde ujmout. S úsměvem jsem jí poděkovala a přivolala si výtah. Zmáčkla jsem páté podlaží a cítila. jak ze mě to nejhorší opadává. Všechno zvládnu.

,,Á, konečně jsem tu! Pojďte dál!" vyznala mě paní Williams, u které jsem měla pohovor. ,,Nakonec Vám vše ukážu já. Co byste říkala na tykání? Jsem Amelie," podala mi ruku a já se okamžitě zamilovala do její energie. Byla neskutečná. ,,Hailey," vydala jsem ze sebe zaskočeně a tykání přijala. ,,Tohle bude tvá kancelář, takže se tu už můžeš zabydlet!" vypískla nadšeně a já se zasmála. Bylo to tu nádherné. A úžasný výhled. ,,Za půl hodiny je meeting. Tyhle první pondělní v měsíci jsou nejdůležitější. Prochází se nápady na další číslo a rekapituluje se to předešlé. Zároveň se připravují plány na všechny akce, třeba jako na právě uplynulé Met Gala." Jo, met gala. To jsem sledovala z televize a druhou rukou ohřívala mléko pro Jakea. I tohle bylo mateřství. Snad někdy v budoucnu se nám poštěstí a půjdeme třeba na met s Justinem.

,,A na ten meeting mám jít?" zeptala jsem se opatrně. ,,Samozřejmě! Rovnou začneme od jádra, ne? Představím tě tam a všechno bude v pohodě, uvidíš. Myslíš, že bys si dokázala teď sednout a vymyslet něco do dalšího čísla? Jen pouhé návrhy, nástřely, co tě prostě v módě zaujalo v minulých týdnech. Sepiš si to na nějaký papír. Každý takhle bude mít pár věcí a na téhle redakční radě se to dá dohromady. Věř mi, že všichni ocení, když budeš připravená. Hlavně Anna. Ta nesnáší nepřipravené lidi, to mi věř," ujasnila mi Amelie. ,,Anna? Anna Wintour?" zeptala jsem se zaskočeně. ,,No jasně, jaká jiná? Prosím tě, hlavně si z toho nic nedělej," snažila se mě uklidnit, když si všimla mého výrazu. ,,Možná je důležitá, ale pořád je to člověk jako každý jiný. Přehnaný respekt a stud jí akorát naštve, čeká profesionalitu."

,,Na všechny tyhle postřehy abych si sehnala sešit," zasmála jsem se a vzala si od Amelie nějaké papíry k podepsání. ,,S pondělky počítej. Ty budou vždy nutné. Středy také. A další dny stačí, když budeš na telefonu z domova. Hlavně ať ti neunikne vyrůstání tvých dětí," mrkla na mě Amelie a zaklapla desky se všemi těmi smlouvami. ,,Za chvíli se pro tebe stavím," ujistila mě a zamávala mi. Já si sedla ke stolu a snažila něco vymyslet. Tohle bude hodně důležité. Jde o dobrý dojem.

---

,,Prosím o pozornost!" zvolala Amelie do zasedací místnosti, která už byla téměř plná. ,,Ráda bych Vám představila Hailey Baldwin, která  bude ode dneška Vaší redakční šéfovou," ukázala na lidi v první a druhé řadě. Pohledem jsem jela dál a dál , až jsem narazila na Annu. Panebože.  ,,V další řadě už se nachází tvoji parťáci, na stejné pozici, jako ty, jen třeba v jiném oddělení. A Annu? Tu ti snad ani nemusím představovat," špitla tak, abych to slyšela jen já. Anna seděla úplně vzadu a tvářila se velmi chladně. ,,Amelie, děkujeme, už můžete jít," zvedla se najednou Anna a pokynula Amelii ke dveřím.  Došla až ke mně a každý napjatě čekal, co se bude dít. ,,Teď už jsi jedna z nás milá Hailey, vítej. Rovnou se posaď a my si projdeme nové číslo," vřele se na mě usmála a posadila mě mezi dva muže zhruba v prostředku. ,,Vítej," usmáli se na mě oba a potřásli mi rukou. ,,Lucas."

,,Louis," usmál se ten druhý. ,,Hailey. Ale klidně mi říkejte Hails," zaculila jsem se. ,,Můžeme začít?" zeptala se Anna a všichni si jako mávnutím proutku začali připravovat své návrhy. ,,Tak co máte?" zeptala a konečně sundala své černé brýle.

Lucas se přihlásil. ,,Vrací se krajky, v jakémkoliv provedení," řekl Lucas a Anna lehce přikývla. Začala si něco škrábat do svého notesu a já se naklonila k Lucasovi. ,,To ti na to jako nic neřekne?"

,,Nikdy ti neřekne, co si o tom myslí."

Nesměle jsem po chvíli také zvedla ruku. ,,Hailey? Máš návrh? To bych ani nečekala," řekla vřele. ,,Tak nám pověz, co si myslíš."

,,Když jsem nedávno sledovala online záznam z přehlídky Toma Forda, všimla jsem si velké převahy zelené barvy. Té tmavé, až lahvově zelené. A opravdu to bere dech...Možná bychom s ním mohli zařídit nějaký rozhovor, vyfotit všechny ty modely se zelenou..." nejistě jsem se porozhlédla po okolí. ,,Ano, na rozhovory jsi jistě odbornice," pousmála se Anna a zbytek kanceláře se začal chichotat. ,,Dělám si legraci, Hailey. Nápad je to skvělý, děkuji ti," usmála se na mě a porada pokračovala dál.

,,Asi si jí opravdu ohromila," oznámil mi Lucas. ,,Ale buď v pohodě. Nikdo moc nevíme, co si o ní myslet. Někdy je jako anděl, někdy jako pohroma. Ale určitě není jako Miranda," zasmál se a já s ním. ,,A obvykle, jak jsem říkal, nikoho moc nechválí nebo tak. Takže to, že ti řekla, že je to hezký nápad, to je úspěch roku."

,,Jsem ráda, opravdu jsem. Je tu skvělé prostředí. Jde to cítit," vysvětlila jsem mu a on přikývl. ,,Musím ti dát  za pravdu. Většinu času držíme u sebe," usmál se Lucas a já věděla, že jsem možná konečně našla svoje místo.

INSTAGRAM

to se líbí gigihadid a dalším 7 656 654

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

to se líbí gigihadid a dalším 7 656 654

haileybieber můj první den ve @vogue. Pořád tomu nevěřím. Splněný sen. Děkuju!!! (o pauze jsem sundala podpatky, lol)

zobrazit všechny komentáře (15 656)

gigihadid ikona!

justinbieber ❤️❤️❤️

ameliewilliams vítej❤️

lucaswood vítej Hailss

-----

co říkáte na nový job? ;)

mějte se krásně ❤️

INTERVIEW jb.hbKde žijí příběhy. Začni objevovat