JUSTIN
Uběhlo několik hodin kdy Hailey spala a já držel v každé ruce jednoho. Oba spokojeně oddechovali a já bedlivě sledoval každičký jejich pohyb. Byli úchvatní a mně to stále nějak nedocházelo. Tohle byly děti, které jsme vytvořili. Moje a Hailey. Do zpráv se mi začaly sbíhat gratulace a já si dal za úkol ještě zavolat všem rodičům a příbuzným.
,,Nechceš jít taky na chvíli domů? Prospat se?" pohladila mě Hailey po tváři, když se probudila. Já zavrtěl hlavou. ,,Ještě ne, ještě se kochám, jak jsou nádherní," usmál jsem se na ní a ona si nás vyfotila. Vzala si k sobě Ashlyn, která na sobě měla růžový náramek. Přiznám se, že jinak bych nevěděl, který je který. Bude to chtít ještě trochu cviku.
,,Jeď domů, všem zavolej a pořádně se prospi," poprosila mě po chvíli Hailey a já souhlasil. Byl čas si pořádně odpočinout.
-----
V porodnici se Hailey s dětmi zdržela ještě 3 dny. Já mezitím doma všechno připravil a koupil prstýnek. Ano, správně, chystal jsem se jí požádat o ruku. Připadalo mi to tak správné a navíc už jsem o tom několikrát přemýšlel. S výběrem mi pomohla mamka a já už se nemohl dočkat, až ho Hailey nasadím.
,,Vítejte doma zlatíčka," vzal jsem si od Hailey Jakea a zamkl auto. Bylo krásné dubnové odpoledne a my si poprvé vezli domů naše poklady.
,,Půjdu je uložit," oznámila mi Hailey s úsměvem. Do připravené postýlky je oba uložila a já byl v šoku. Byla s nimi úplně sehraná. Všechno věděla, kam dát ruku, kde podepřít hlavu, jako kdyby to byla nejjednodušší věc na světě. Zíral jsem na ní úplně šokovaně. ,,Jsi s nimi výborná," pochválil jsem jí a přitáhl si jí do objetí. ,,Všechno teď bude jinak," zamumlala mi do hrudi a já přikývl. ,,Jo, ale já se na to tak těším. Zvládneme to."
,,Pojď do kuchyně," vyzval jsem jí po chvíli a ona mě následovala. ,,Nejspíš tušíš, co mám na srdci...Ale o tomhle už nějakou dobu přemýšlím. A teď jsme rodina Hailey a já bych si přál, abychom všichni mohli být Bieber. Možná jsme spolu krátce, ale já vím, že máme něco výjimečného. A od naší rodiny už se nikdy nechci odtrhnout. Proto se tě ptám, vezmeš si mě?"poklekl jsem před ní a otevřel krabičku. Hailey chvilku šokovaně koukala a pak si zakryla ústa dlaněmi.
,,Ano!" špitla nadšeně po chvíli a sevřela mě v náručí. Políbil jsem jí a nasadil jí ho na ruku. ,,Bieber k tobě sedí," zasmál jsem se a chvíli ji jen tak v tichu držel v objetí.
----
,,Přijede mamka s Mattem, asi za 3 dny, nejspíš se zdrží na víc dní. Je to v pohodě?" zeptal jsem se Hailey a ona přikývla. Leželi jsme na gauči a jen tak odpočívali. Užívali si, že oba spí. ,,Takže už to udělali oficiální?" zeptala se Hailey s rošťáckým úsměvem. ,,Asi by ho netahala do New Yorku s ní, kdyby to nebyl její přítel ne? Je šťastná jak blecha, vždyť už jsi to viděla o Vánocích," řekl jsem a Hailey přikývla. ,,Jsem ráda, že to bereš tak dobře," usmála se a šla telefonovat s její mamkou. Pak musela ještě kojit a proto jsem se nám rozhodl připravit večeři.
,,Možná bychom mohli uspořádat nějakou oslavu, co říkáš? Pozvali bychom jen pár kamarádů..." navrhl jsem, když Hailey přišla. ,,A ty nebudeš zapíjet jen jako s chlapama?" zeptala se překvapeně. ,,No, tak to se může spojit, ne?"
,,Tak jo. A zařídil bys to?" zeptala se a já přikývl. ,,A my si teď můžeme promluvit o té svatbě," mrkl jsem na ni a Hailey se rozzářila. ,,Co kdybychom to udělali na stejném místě, jako to měla Camilla s Leem? Viděl jsem, jak se ti to tam líbilo," navrhl jsem a Hailey nadšeně souhlasila. ,,Bylo to tam úžasné a vůbec nevadí, že to tam měli oni. My si to uděláme originálnější," zazubila se Hailey. ,,Poptám nějakou agenturu, aby nám pomohla se zařizováním."
,,Nemusíme na to ale nijak spěchat. Já se hlavně budu potřebovat vejít do šatů," smála se. ,,Uvidíme, jak dlouho dají zabrat přípravy. Ale možná, teď je duben, tak možná do léta bychom to mohli stihnout, ne? Srpen nebo září už to podle mě musíme stihnout."
,,Na nic nebudeme tlačit a uvidíme, jak se to vyvine. Nechci, aby to vyznělo špatně, pochop mě, ale momentálně ta svatba není na pořadu dne. Máme teď mnohem větší starosti. Já minimálně budu potřebovat tak půl roku na vzpamatování," uchechtla se a já s pochopením přikývl. ,,Vím, že teď máme mnohem důležitější věci na práci. Jak jsi řekla, nebudeme spěchat. Ale kouknout se minimálně můžu, ne?" nedal jsem jí pokoj. Nakonec svolila alespoň na vybrání termínu.
Když jsme pak usínali, přemýšlel jsem, na jak dlouho to bude. Kolikrát během noci nás nejspíš naši andílci budou budit. Už teď totiž vidím, že starat se o dvě děti, není žádná sranda.
justinbieber řekla ano❤️
komentáře byly vypnuty
to se líbí pattiemallete a dalším 239 998
justinbieber koutek v pokojíčku našich dvou andílků. Navrženo Hailey. Děkujeme za všechny gratulace a zprávy, stále jsem z toho oba tak trošku mimo. Je to horská dráha plná emocí, ale už teď vím, že jsou to nejlepší na světě, co nás kdy potkalo. Největší dík patří mojí snoubence za to, že to všechno tak úžasně zvládla. Bez tebe bych nebyl nic, Hailey.❤️
komentáře byly omezeny
pattiemallette nejkrásnější výzdoba❤️
gigihadid mají to nádherné ❤️
-----
Kratší část, teď už se nám to nejspíš bude lámat do různých časových posunů ❤️
mějte se krásně a užívejte léto ❤️
ČTEŠ
INTERVIEW jb.hb
FanfictionModerátorka a novinářka Hailey po několika pracovních skandálech balancuje na prahu vyhazovu, a proto musí rychle jednat a splnit ultimátum od své šéfové. Buď přinese rozhovor, který přitáhne pozornost úplně každého, nebo se se svým místem v práci...