HAILEY
Hlavu jsem zaměstnávala prací. Alex chystala výběrové řízení na šéfredaktora a já se tam po dlouhém váhání přihlásila. Neměla jsem co ztratit a pokud by mi měla nová pozice otevřít další dveře ve světě módy, byla jsem pro.
I proto jsem trávila poslední 3 dny v kanceláři, snažila jsem se udělat co nejvíce práce, zapůsobit a každému dokázat, že moje divočejší já je pryč. Trochu se mi to dokázalo odbourat rozhovorem s Justinem,ale vždy se našel někdo, kdo rýpal, že jsem kdysi chodívala do práce opilá, nebo věčně až po skončení porady. Lidé mi tu nic moc nepřáli, ale já si zvykla. Práce se pro mě zkrátka stala povinností a ne úplně zábavou. Přátele jsem hledala někde jinde.
Justin. Ten se mi v hlavě objevoval bez přestání.
Moje momentální chování bylo tak zbabělé. Proč jsem se tak chovala ? Byla jsem vyděšená. Došlo mi, jak se bojím vztahu s jedním z nejznámějším mužů na světě. Šlo by ke mně tolik nenávisti od všech fanoušků a já si zkrátka chtěla zachovat klid.Svůj klid. Ale na druhou stranu jsem se nemohla zbavit pocitu, že jsem sobecká, když upřednostňuji své pohodlí nad jeho city.,,Kdybych tě neznal, skoro bych si myslel, že se z tebe v tom kostýmku stala namyšlená business woman," uslyšela jsem za sebou hlas Justina, který bez klepání vešel do mé kanceláře.
Sklopila jsem oči na svůj kalhotový kostým. Co se mu na něm nelíbilo ?
,,Musím se oblékat formálně," odpověděla jsem mu a on se posadil.
,,Hm, stejně ti to ale víc sluší v teplácích a mikině."
,,Proč jsi tady ?" Zeptala jsem se opatrně.
,,Přišel jsem si pro odpověď. " usmál se a rozvalil se na menší gauč, který se nacházel v mojí kanceláři.
,,Mám hodně práce. Přihlásila jsem se do výběrového řízení na šéfredaktora. "
Justin se ušklíbl.
,,Přestaň před tím utíkat. To není tvůj styl, Hailey. A zatím mám trpělivost, ale až mi kurva dojde, tak si mě nepřej." Zvýšil hlas.
Promnula jsem si obličej a spustila, co jsem měla tak dlouho na srdci. To, jak bych s ním chtěla být, ale jak moc se bojím okolí. Všech reakcí, náznaků a posměšků na mojí osobu. Nebyla jsem do doby, než jsem ho poznala, na jakoukoliv pozornost zvyklá. A teď, aby na mě byl namířený fotoaparát pokaždé, kdy půjdu třeba jen pro kávu, o to jsem vážně nestála.,,Toho se bojíš ?" zeptal se se svraštěným obočím. ,,Proto jsi utekla ? Protože se bojíš lidí ?" zeptal se šokovaně, jako kdyby to byla ta nejdivnější věc na světě. Opatrně jsem přikývla a on si promnul oči. ,,Hailey, já nevím, co ti na to mám říct. Vzhledem k tomu, že jsem, kdo jsem, na nás bude vždy směřovaná nějaká pozornost. Ale když se to naučíš nevnímat, nebavit se s nimi a zkrátka dělat že neexistují, dá se to zvládnout. A navíc," popošel blíž ke mně a chytil mě za ruku. ,,Budu tam venku vždy s tebou a budu tě chránit," pousmál se a já se rozesmála.
,, Je to bohužel součást toho, být se mnou. Chápu to, je to obrovský zásah do soukromí. Nikdy se toho nezbavíš, bohužel. Ale oběma se nám uleví, když budeme mít na té cestě jeden druhého. Když se ale nenecháš odradit, budeme o to silnější. Všechno můžeme zvládnout," usmál se a já opatrně přikývla. ,, Jsem ochotná do toho s tebou jít, tak mě přesvědč, že jsem neudělala hloupost, " ušklíbla jsem se a dala mu i druhou ruku. ,,Budu tě o tom přesvědčovat den co den," bylo to poslední co řekl, než vzal můj obličej do jeho dlaní a dlouze mě políbil.
Najednou to ale bylo jiné. Lepší. Měla jsem pocit, že se vyčistil vzduch a všude najednou bylo nádherně. ,,Budeme spolu silnější," zašeptal, když se po chvilce odtáhl. Následně mi dal ještě jeden malý polibek na čelo a přitáhl si mě do objetí.
,,Tak doufám, že tě večer můžu očekávat u mě," řekl po chvíli a já se zasmála. ,,Tentokrát ti nikam zbaběle neuteču."
,,To sakra doufám," usmál se a podíval se na hodinky. ,, Budu muset vyrazit. Uvidíme se večer," usmál se. ,,ještě jedna věc. " zavolala jsem na něj a on se otočil.
,,Možná se koukáš na budoucí šéfku redakce !" vypískla jsem nadšením a Justin se taky celý rozzářil. ,,Vážně ?"
,,přihlásila jsem se na konkurz, tak uvidím, jak to vyjde. Ale myslím si, že mám velké šance. "
,,To je úžasný, to si zasloužíš, " přišel ke mně a dlouze mě objal. ,,To by večer chtělo oslavu, nemyslíš ?" mrkl na mě, políbil mě a hned poté se rozloučil, protože musel ještě něco zařídit.
Já si sedla do mé otáčecí židle a nechala volný průběh všem mým myšlenkám. Přemýšlela jsem nad tím, co se právě odehrálo a ani mi nedošlo, že se culím jak idiot. Byla jsem šťastná, že jsem to vše nakonec přehodnotila. Byla by hloupost zanevřít na to bez toho, aniž bych to zkusila. Chovala jsem se vážně hloupě. A až teď mi došlo, jak hrozně se musel Justin cítit, když jsem prostě utekla. Jak vyspělé, Hailey.
Nezbylo mi ale nic jiného,než doufat, že se už nezlobí. A že přeci jen tomu může dát šanci.
JUSTIN
Když jsem dovřel dveře její kanceláře, musel jsem se hodně ovládat, abych nezačal po chodbě radostně poskakovat. Byl jsem šťastný, vážně jsem byl. Naprosto jsem rozuměl jejím pocitům a o to víc mě těšilo, že je ochotná to se mnou zkusit. Došel jsem k výtahu a zmáčkl přivolávání, když na mě zezadu někdo promluvil.
,,Pan Bieber, že ?" ozvalo se za mnou a já se otočil. Stála přede mnou starší žena, mohlo jí být přes 50, ale byla neskutečně šik. Byla mi i odněkud povědomá,ale nemohl jsem si za Boha vzpomenout odkud. Pomalu jsem přikývl. ,,Hailey vám o mně určitě vyprávěla," usmála se a podala mi ruku. ,,Jsem Alex, Haileyina šéfová," potřásla si se mnou rukou. A všechno bylo najednou jasné. Ta šéfová , co byla na Hailey jako pes a zařídila jí pár bezesných nocí. Tak se přestaň přetvařovat nádhero, vím, o co ti jde.
,,Jak moc mě těší, že Vás zde vidím,ale budu Vás muset upozornit, že nám začíná porada a na tu v budově nesmí být žádná nenahlášená návštěva, což jste vy." ukázala na mě a opět se falešně usmála. ,,A vy přeci rozhodně nechcete zadělat vaší přítelkyni žádné problémy, takže teď bych vám radila, abyste odešel. " Stále se usmívala, až jsem se bál, že dostane nějakou křeč.
,,Tak podívejte se, paní velká šéfová. Vím moc dobře, co všechno jste Hailey způsobila. A taky vím, že to výběrové řízení na šéfa redakce máte na starosti vy. "
,,Kam tím míříte ?" znejistěla. ,,Náš vztah se se slečnou Baldwin hodně zlepšil a navíc jinak nevím, o čem mluvíte. " odsekla a prohrábla si své vlasy. ,,je to prosté, " zašeptal jsem v blízkosti jejího obličeje tak, aby to slyšela jen ona. ,,Dáte Hailey to místo, nebo budete mít velké problémy se mnou ," křečovitě jsem se usmál, přesně tak, jak to dělávala ona. ,,Slečna Baldwin je ale na seznamu kandidátů až v druhé polovině, mám mnohem lepší adepty, s dlouholetou zkušeností. Slečna má možná styl, ale pracuje tu teprve 3 roky. A ty její aféry tomu také moc nepřidávají. Je mi líto, ale nemůžu pro vás nic udělat. ,,Já se tady s vámi nebudu dohadovat. To místo jí dáte, nebo zařídím, aby už si nikdo na celém světě tu vaší slátaninu nepřečetl. To vám garantuji. A navíc ? Znám se moc dobře s panem Kramerem a jestli chcete být nadále šéfová, tak víte, co máte udělat. " Došla jí slova. Moc dobře jsem vytušil, že tohle nečekala. Celou dobu měla navrch, ale můj argument s kontaktem na ředitele celého Elle jí srazil na kolena.
,,Tohle vám neprojde, pane Biebere." začínala zuřit. A já nechtěl být u toho a proto jsem se rozhodl to tu už ukončit.
,,To se uvidí, co mi projde a co ne. Vy víte, co máte udělat. " mrkl jsem na ní a dal se k odchodu .
Obdivuji upřímně každého, kdo během této doby zvládá i psát ! Já jsem ráda že stíhám, jíst :D, protože mě záplava všech úkolů smetla trochu víc, než jsem čekala. Tak snad vám alespoň tato část nejspíš po měsíci udělala radost. Nechtěla jsem se do ničeho nutit, to by pak nebylo dobré pro nikoho. Když mi dolů napíšete, jak se vám část líbila, budu moc ráda :)
Mějte se krásně a zůstaňte zdraví :)
ČTEŠ
INTERVIEW jb.hb
FanfictionModerátorka a novinářka Hailey po několika pracovních skandálech balancuje na prahu vyhazovu, a proto musí rychle jednat a splnit ultimátum od své šéfové. Buď přinese rozhovor, který přitáhne pozornost úplně každého, nebo se se svým místem v práci...