HAILEY
Mohla jsem to odkládat jak jsem chtěla, ale jednou ten čas přijít musel. Nešlo tolik ani o hádku s Justinem, ale cítila jsem, že potřebuji svůj vlastní byt, svůj vlastní ráj. Nikdy jsem ho totiž neměla. Od rodičů jsem šla bydlet rovnou ke Shawnovi a od Shawna rovnou...rovnou jsem zůstávala u Justina. A teď a i pro budoucnost, se mi zdálo rozumné, nějaký mít. Pro jakýkoliv případ.
Byt se nacházel v Manhattanu a měl všechno, o čem jsem si snila. Vysoké stropy, velká okna a tím pádem spoustu prostoru pro mé květiny. Byl celý tak útulný, že jsem se nemohla dočkat, až se sem nastěhuji.
,,Berete to ?" zeptala se mě po chvilce s milý úsměvem realitní makléřka a já nadšeně přikývla. Nebylo by to vyřešené tak rychle, ale když máte kontakty... Navíc jsem ho měla vyhlédnutý už nějaký ten týden.
,,Jsem si jistá, že se Vám tu bude dobře bydlet," podala mi s úsměvem klíčky a my se rozloučili. Já zůstala stát uprostřed prázdného bytu a najednou mi došlo, jak moc mi tu chybí parťák. Jak moc se mi najednou ty vysoké prázdné stěny zdají děsivé a jak zde není slyšet ničí smích,ani kytara. Pryč s tím, Hailey. Musíš se naučit stát na vlastních nohách.
Hned jsem se vypravila do práce, na schůzku s Alex, o tom, jak to teda vlastně teď bude. Nejraději bych, aby si to odporné místo vzala, tak doufám, že s tím nebudou žádné zpětné problémy.
V kapse mi zavibroval telefon, ale já se ani neobtěžovala se podívat, kdo mi volá. Bylo jasné, že to byl on. Pořád to ještě nevzdal. Volal ještě tolikrát večer, několikrát během noci, kterou jsem strávila u Gigi a ani teď dopoledne, si nedal říct. Nechtěla jsem s ním mluvit. Copak mu to ještě nedošlo ? Tohle si zkrátka vyžrat musel. Nemohla jsem jinak.
Netrvalo to ani chvíli a obrovský dav novinářů a fotografů mě celou obklopil.Kolik jich proboha byla ? Nebralo to konce a každý se chtěl dostat co nejblíže ke mně. ,,Uhněte mi z cesty, snažím se jen projít !" křikla jsem na jednoho, který přede mě dokonce spadl náporem davu.
,,Jak se vyjádříte k vašemu vztahu s Justinem Bieberem ?"
,,Proč nevypadáte alespoň trochu šťastně ? Arogantní výraz jako vždycky."
,,Čekáme na vaše vyjádření, Hailey !"
Mávla jsem na první taxík a skočila do něj. Tohle byla síla. Chci říct...byla jsem na to zvyklá, od doby co jsem Justina vídala, ale v tomto měřítku to bylo něco úplně jiného. A všechno kvůli němu. Na sociálních sítích jsem pro jistotu ještě dneska nebyla, protože jsem moc dobře věděla, co mě tam bude čekat. ,,Kam tu bude, slečno ?"
,,Redakce Elle, prosím." vyčerpaně jsem se svalila na sedačku a snažila se to rozdýchat. Davy mi dělaly zle.
Připojila jsem se na internet a telefon jako kdyby mi rázem explodoval. Tolik zpráv, zmínek, gratulací a nenávistných komentářů na jednom místě. Jak já to nenávidím.
ČTEŠ
INTERVIEW jb.hb
FanfictionModerátorka a novinářka Hailey po několika pracovních skandálech balancuje na prahu vyhazovu, a proto musí rychle jednat a splnit ultimátum od své šéfové. Buď přinese rozhovor, který přitáhne pozornost úplně každého, nebo se se svým místem v práci...