41.

402 21 15
                                    

JUSTIN

Zatím, minimálně ještě měsíc, jsme si to chtěli nechat pro sebe. Pak s tím budeme určitě muset obeznámit tým a Scootera, ale na to jsem teď nechtěl myslet. Ani na to, co bude s turné.  Zbývalo se jen o to víc soustředit na aktuální vystoupení.

Jersey si mě získalo už jen těmi novinkami, které jsem se tu dozvěděl. Mimčo. Malý stvoření z naší lásky, který tu za 9 měsíců bude se mnou. A otočí mi život naruby. Pořád jsem to nechápal. Myšlenky mě sváděly i k Hails, která byla ta, co z nás dvou na rodinu myslela méně. I právě proto mi vrtalo hlavou, kdy změnila svoje přesvědčení, nebo tak něco. Nejspíš ale nemělo cenu se v tom nějak zbytečně vrtat. Shawn musel kvůli mé chvilce s Hailey protáhnout o půl hodiny, což už některé fanoušky štvalo. Hah, čekají na to lepší Shawne.

Šíleně se mi nechtělo jít na pódium, ale zrušit jsme to celé vážně nemohli. Protentokrát nebyla Hailey ani v backstagi, zůstala v naší šatně odpočívat. Vidět tam to prázdné místo bylo smutný. Už jsem si tu na ní zvykl. ,,Justine?" zavolal na mě někdo, když už jsem bral do ruky mikrofon. Byl to Rayn.

,,Potřebuju mluvit s Hailey o něčem pracovním, kde je?" vyzvídal a já mu musel neochotně říct, že je v šatně. Chtěl jsem, aby měla klid. ,, Díky a zlom vaz," mávl na mě a rozběhl se směrem k šatnám. Přede mnou najednou začalo vyjíždět pódium a já pocítil ten úžasný pocit, který se vrací, kdykoliv na pódium vstoupíte. Najednou jsem se i těšil.

---

HAILEY

Ozvalo se klepání na dveře a dovnitř vstoupil Rayn. ,,Můžu?" usmál se a já přikývla. ,,Máme hrozný zpoždění Hails. Musíme hned teď dotočit další dvě epizody," povzdechl si Rayn. ,,Myslela jsem, že vše jde podle plánu," podivila jsem se a pomalu se zvedla z gauče. ,,Je ti dobře?" přikývla jsem. Jen jsem byla pořád totálně mimo a neschopná teď třeba o něčem rozhodovat. ,,Něco se stalo?" zeptal se znovu, když viděl, že ho moc nevnímám. Já byla někde totálně mimo, zasněná. 

,,Stalo se nám něco pěknýho, ale víc ti neřeknu," mrkla jsem na něj. ,,Ale je pravda, že bych chtěla odpočívat no.." povzdechla jsem si. ,,Hailey..., nechci být hnusný, ale zatím.. zatím jsi se do toho fakt neopřela. Nedokážu si představit, co se ti asi musí honit hlavou, když vidím všechen ten hate. Ale nemůžeme se nechat zastavit, to přece víš. A odpusť mi, ale fakt poslední dobou jen odpočíváš..."vyčetl mi a já přikývla. Měl pravdu. Fakt jsem toho za posledních 5 dní moc neudělala. Nebyl čas na nějaké litování. ,,Máš pravdu. Tak se do toho vrhneme hned teď? A až skončí Justin, půjdeme se někam projít? My tři?" navrhla jsem a on přikývl.

,,Dneska budeme natáčet tým stylistek a vizážistek, musíme je všechny představit, ukázat jak probíhá příprava Justinových vlasů a tak," uchechtl se, protože to vyznělo vtipně. 

,,Á, takže Shawnův fanklub?" ušklíbla jsem se, když jsem zaslechla slovo vizážistky. ,,Cože?" 

,,Něco ti ukážu, ještě než vyjdeme. Bude to minutka," vytáhla jsem telefon a pustila to video. 

,,To je síla. Myslíš, že hodlá takhle postupně všechny poštvat proti tobě a Justinovi? Proti nám?" zeptal se poté, co jsem telefon zastrčila zpět do kapsy.

,,Možná? Zdá se mi to tak," pokrčila jsem rameny. ,, Nevyznám se v něm."

,,Tak tam pojď co nejrychleji, ať to máme brzy za sebou. Ještě si budu rozmýšlet, jak s tím videem nejlépe naložíme," usmál se Rayn a my společně vyšli do maskérny. Ještě že Rayn bude vždy na mojí straně. ,,Justin to viděl?" zeptal se ještě rychle a já zavrtěla hlavou. ,,Pak mu to ukážeme," ujistila jsem ho a všechny v maskérně pozdravila.

INTERVIEW jb.hbKde žijí příběhy. Začni objevovat