Probudila jsem se kolem desáté. U postele na mě čekal další vzkaz, ve kterém Shawn psal, že je ve studiu a ať jsem večer doma, jelikož pro mě bude mít překvapení. S úsměvem jsem vzkaz odložila na stolek a vyhrabala jsem se z peřin. Dobelhala jsem se do kuchyně, zapnula kávovar a projela instagram.Uživatel justinbieber Vás začal sledovat.
justinbieber: tak v kolik dneska sraz ? 😁A sakra. Naše včerejší domluva se mi úplně vykouřila z hlavy. Včera jsme se totiž s Shawnem věnovali úplně něčemu jinému. Ehm.
haileybaldwin: mám čas celý den, ak si řekni :) ale večer bych potřebovala být už doma, takže brunch, nebo oběd ? ;)
Odpověď mi přišla během minuty.
justinbieber: ve dvanáct u Germany ?
haileybaldwin: anooo 😻Nepátrala jsem po tom, jak věděl, že je to má nejoblíbenější restaurace, ale nehodlala jsem to nějak řešit. Odebrala jsem hrnek z kávovaru a šla se trochu připravit.
Můj imaginární koncert před zrcadlem zhruba po hodině vyrušil telefon. ,,Ano ?"
,,Hailey, jsem tu " ozval se telefon a já se z hrůzou podívala na hodinky. Do prdele.
,,Malinko jsem zapomněla na čas no " uchechtla jsem se. ,,Ale jsem tam do deseti minut, mám to kousek od bytu." Ujistila jsem ho a típla to.
***
,,Promiň mi to zdržení " objala jsem ho kolem ramen a usadila se do skrytého boxu. Bylo to skvělé, nikdo sem na nás nemohl. ,,V pohodě. Odepisoval jsem na různé zprávy. " mávl nad tím rukou a podal mi menu. ,,Dneska to vidím na závitky" řekl Justin s úsměvem a já přikývla. ,,Taky si je dám. Na sushi chuť nemám " zazubila jsem se a když přišel číšník, nadiktovali jsme mu objednávku. ,,Něco pro tebe mám. " vytáhla jsem z kabelky malou figurku s Justinovou podobou, která v ruce držela časopis. ,,Je to stupidní, " rozesmála jsem se nad tím, že mu vážně dávám takovou kravinu. ,,ale cítila jsem potřebu, se ti nějak odvděčit za to, že jsi mě nenechal ve štychu. Stačilo by málo a mohla jsem být v pytli ". Podala jsem mu tu figurku a on se rozesmál.
,,Je to boží. " celý se rozzářil a pak pokračoval. ,,Nejdříve se mi do toho nechtělo, ale pak jsem se bavil se Scooterem a došlo mi, že by byl nějaký rozhovor fajn. Potřebuju uvést na pravou míru co se stalo a třeba si to přečtou ti majitelé arén a stadionů, kde jsme měli naplánované koncerty na comeback, " řekl téměř neslyšně a podíval se na mě. Jeho nálada se úplně změnila.Cože? Zrušili mu snad pronájmy arén kvůli několika novinovým článkům ?
,,Ne, to opravdu ? Zrušili ti pronájem arény kvůli nějakému bulvárnímu žvástu ? " začínala jsem zuřit. Tohle bylo nemístné.
,,To si snad dělají srandu ! Jak můžou ? Měli by ti děkovat, že jim děláš kšeft a prakticky by oni měli platit tobě za to, že jim proslavíš arénu comebackem. " rozhodila jsem rukama a on mi je pomalu stáhl dolů.
,,Hailey, klid. Taky mě to sere , ale už s tím nic neudělám. Naštěstí chytřejších obchodníků je víc, takže Scooter najde něco jiného. "
,,Tak aspoň tak " lehce jsem se usmála. ,,Každopádně comeback...to je skvělá zpráva. Kdy bude ?" Zajímalo mě to. Jeho hudba mě bavila.
,, To jsem zatím neřekl ani mamce " usmál se a mrkl na mě. ,, comeback bude v ten správný čas " ušklíbl se. Jasně že víc neprozradí. Pan Tajemný.
**
,,Zase jsem se přejedla" plácla jsem se do břicha a rozvalila se v boxu. Možná se to neslušelo, ale já se potřebovala natáhnout. ,, A teď bych spala ". K mému překvapení se Justin rozvalil vedle mě. ,,Co nám brání ?" Zasmál se a vyžádal si od obsluhy nějaké deky. ,,To snad ne " zachichotala jsem se a on přes mé tělo přehodil deku. Dál jsme si povídali o různých životě a různých blbostech. ,,Jsi fajn, i když nejsi nalitá " řekl Justin a my oba propukli v hlasitý smích. ,,Tak to je ta nejromantičtější věc, jakou jsem kdy slyšela " oba jsme se smáli. Atmosféra byla tak příjemně uvolněná, hovor s ním plynul úplně sám.
,,Těším se, až si přečtu ten rozhovor. Něco jsi tam i upravila ne ?" Zeptal se a já přikývla. ,,Chtěla jsem, aby to bylo dokonalé. "
,,To určitě bude. " ujistil mě Justin a poupravil deku tak, aby mi nekoukala holá záda. ,,Stejně jako ty " zamumlal a já se na něj se značnou námahou otočila. ,, Říkal jsi něco ?" Nerozuměla jsem mu.
,, Nic. Jen jsem přemýšlel nahlas nad tím, co si dám večer k jídlu. "
,,Teď jsme dojedli a ty už zase myslíš na jídlo ? " rozesmála jsem se a drkla do něj. ,,Neuvěřitelné. "
****
J U S T I N
ČTEŠ
INTERVIEW jb.hb
FanfictionModerátorka a novinářka Hailey po několika pracovních skandálech balancuje na prahu vyhazovu, a proto musí rychle jednat a splnit ultimátum od své šéfové. Buď přinese rozhovor, který přitáhne pozornost úplně každého, nebo se se svým místem v práci...