15.

762 31 7
                                    

Tisíc přečtení, moc Vám děkuji :) Ještě kdyby každý zanechával nějaký hezký komentář, to by bylo ještě úžasnější :D Ale možná chci moc. 😂❤

Následujících několik dní jsem trávila s Justinem na home office. On různě odjížděl, buď do studia, nebo do posilovny, či za svým terapeutem. Já psala články do zásoby, podívala se na několik dokumentů pro chystaný článek o udržitelné módě a snažila se si zaměstnat hlavu jakoukoliv činností. Cokoliv co mě přimělo nemyslet na Shawna  jsem uvítala.

Od té doby jsem s ním nemluvila. Ani nevím jak popsat své pocity, ale ve zkratce jsem se cítila uvolněná a po dlouhé době zodpovědná jen za sebe. V podstatě jsem teď mohla odcestovat do Afriky nebo do Číny, protože by mě tady nic nedrželo.
Samozřejmě, že mi bylo smutno. Bylo mi na nic a  bylo by hloupé, lhát zrovna o tomhle. Několik nocí jsem strávila v slzách jen se svým polštářem, ale věděla jsem, že to je něco, co musím přežít. Sama. Justin o tom všem věděl. Teda, myslela jsem si to, jelikož zkrátka nešlo přeslechnout nářek a brekot své kamarádky. Nikdy za mnou ale nepřišel. A dobře dělal, protože bych ho od sebe stejně odehnala. O těchto pocitech jsem se s ním bavila často a on věděl, jak jsem na tom. Nebyla jsem ten typ, co za každou cenu potřebuje někoho, komu se musí vypovídat. Určitě mi to pomáhalo,ale nepovažovala jsem to za nutnost. Věděl, že jsou věci, které ze  mě nedostane.

,,Alex?" Zvolala jsem do telefonu, ke kterému jsem běžela přes celý byt ,  který Justin v New Yorku měl.
,,Zítra v 5 v Laguně, dorazí tam Harry Styles. Vydává svoje druhé sólové album a nám poskytne rozhovor"oznámila mi a úplně jsem viděla ten její pohled Opovaž se to odmítnout.
,,Budeme mít na obálce chlapa ?"zeptala jsem se překvapeně.
,,Nebude na obálce. Prostě s ním jen bude rozhovor. Budeš tam teda ? Můžu se na tebe spolehnout ?" Naléhala Alex a já po dlouhém zvažování přikývla. Nechtěla jsem u ní mít další vroubek.
,,Jo, budu tam " ujistila jsem jí a hovor ukončila.

,,Hailey?"zavolal na mě Justin a vykoukl  z chodby.
,,Jdu s klukama na jedno " usmál se a popadl kšiltovku.
,,Nemusíš mi hlásit, kam jdeš," rozesmála  jsem se a on přikývl. Stejně to pořád dělal.
,,Zítra už pojedu k našim. Díky, že jsem tady mohla zůstat."
,,Už?"zeptal se překvapeně, jako kdyby mě tu hodlal držet pod zámkem.
,,Ano, nechci ti tu být na obtíž" usmála jsem se a přitom  co se obouval, odpovídal jeho typickým ty nikdy na obtíž nebudeš. Bylo to od něj milé.

Když se za Justinem zavřely dveře, já se pustila do balení tašky. U našich jsem hodlala zůstat zhruba týden a během toho týdne se kouknout po různých pronájmech. Na cestu jsem si ještě upekla brownies a zhruba po půl hodince jsem vyrazila.

Justin

,,Micku" zavolal jsem na svého dlouholetého kamaráda a když mě v hospodě zaregistroval, vydal se ke mně. Přátelsky jsem ho poplácal po zádech a on houkl na barmanku, aby nám donesla každému jedno pivo. Pro začátek.

,,Tak rád tě vidím chlape. Vypadáš zdravě " usmál se a já přikývl. Opravdu jsem se cítil dobře a že to vidělo okolí, pro mě bylo dobré znamení. Možná je to od té doby, co skončil mediální boom kolem zmláceného fanouška, alkoholu a drog. A taky od té doby, co jsem poznal Hailey. Na tom něco bude.

,,Kluci nedorazí?"  Zeptal jsem se po chvíli a on zakýval hlavou. ,,Bohužel. Nick musí do nemocnice za matkou a Jaden má nějaké focení " objasnil mi to a já mávl na servírku, aby nám donesla další kousek.

Povídali jsme si o všem možném. O životě, vztazích a hlavně jsme řešili můj comeback. Po dlouhé pauze jsem se cítil víceméně připravený a hlavně obohacený o nové informace a zkušenosti . Znal jsem víc své tělo, své limity, hranice.
A poprvé v životě jsem mohl říci, že se na to těším a cítím se být připravený.

Počet piv neustále stoupal, ale ani mě a ani Mickovi to nevadilo. Bylo nám dobře, ale nebyli jsme vyloženě opilí.
,,Teď hodně vídám fotky tebe a nějaké té blondýnky, není to něco, co bys mi chtěl říct ?" ušklíbl se Mick  a strčil do mě.
,,To je Hailey,"vysvětlil jsem mu. ,,Kamarádka...kamarádka co u mě teď bydlí " když jsem se nad tím zamyslel, znělo to vtipně. Kamarádka, co u bydlí...
Mick se rozesmál. ,,Jo, to zní fakt přesvědčivě, že s ní nic nemáš"uchechtl se.
,, Ale poslední dobou je divná. Rozešla se s přítelem, ale mně se zdála nějaká jiná už předtím. Mám pocit, že je pořád naštvaná, ohledně toho, jak jsem jí nazval v tom klubu, když jsme se s Jadenem ožrali." Vyslovil jsem poprvé nahlas tu myšlenku, která mi v hlavě běhala posledních pár dní.
,,Jak že si jí to nazval ? Jsem to nějak nesledoval"
,,Prcatelnou" doplnil jsem a začal si hrát s půl litrem. Nechtěl jsem se mu dívat do očí. Mick nejprve nic neříkal,ale pak se rozesmál.
,,No a...... je ?" Dlaní začal mlátit do stolu, protože mu to nejspíš přišlo neskonale vtipné. Sám nikdy neměl se ženskými moc štěstí.
,, No....je. " připustil jsem s pokrčenými  rameny a to už jsme se oba svíjeli smíchy v našem boxu.
****
Jak jsem se dostal do bytu a ani jak náš  večer skončil, to jsem vážně netušil. Probral jsem se kolem jedenácté a zapil  prášek. Hailey už byla u rodičů a v bytě panovalo zvláštní ticho. Promnul  jsem si oči  a otevřel telefon, kde na mě vyběhla včerejší konverzace s Hailey. Ani jsem ten instagram nevypnul, takže jsem to měl rovnou před očima. A možná bych byl radši, kdybych to neviděl.

justinbieber:

Haileynkoooo
Jak se má  amminka ?
Ke tak hezká jko ty?
Jwe mi zleeeeeeee
Až prijedesw, půjdemw na pizuuu
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ takhle moc tě mám ráds
Nekecsm
Opravdu
🍑🍑🍑🍑🍆
👉👌 ????? 😘😘😘😘

Než jsem přečetl ty poslední 2 zprávy, myslel jsem si, že to není tak hrozné. Jenže bylo. A ačkoliv byla Hailey dost tolerantní, tušil jsem, že na ní  tohle možná bude moc.

haileybaldwin
👉👌🤚🤚👎🙅‍♀️

Ale možná jsem byl na omylu.Nejenom, že byla hezká, milá a milující, ona k tomu měla ještě výborný humor, který v dnešní době dost dívek postrádalo. Nad její odpovědí jsem se zbytek dne bavil a doufal, že bude mít pochopení pro moje opilecké  zprávy.

Doufám, že se Vám všem ukazují ty emoji.  Kdyby ne, tak vám sem dám dolů screen :) napište mi.

A můžete mi i napsat, jak si myslíte, že se jejich vztah bude vyvíjet dál :) ❤❤

INTERVIEW jb.hbKde žijí příběhy. Začni objevovat