HAILEY
Úterní ráno nebylo o nic veselejší. Doufala jsem, že se třeba probudím s tím, že se mi to všechno zdálo a že má pracovní kariéra nevisí na vlásku. Omyl. Čas mi ubíhal a nápady stále nebyly. Zachumlala jsem se pod peřinu, přetočila se k Shawnovi a pevně se k němu přitulila. ,,Lásko ? " řekl Shawn a já nesouhlasně zamručela. Nikam se mi nechtělo. Chtělo se mi zůstat v posteli po zbytek dne a koukat na pracovní inzeráty. ,, Než jsme včera usnuli, mluvil jsem s Peterem " přetočil se ke mně a já si promnula oči. ,,To je ten kluk ze studia ? " zeptala jsem se a on přikývl. ,,A...Máme číslo na manažerku Kanyeho Westa " mrkl na mě a natáhl se pro mobil, kde to měl zapsané. ,,Kecáš " vypískla jsem radostně a vyskočila z postele, abych se mohla podívat blíže. ,, Musím jí hned zavolat " zaradovala jsem se a opsala si číslo do telefonu. Shawn se culil od ucha k ucha a připravoval nám snídani. ,,Jsi poklad " rychle jsem ho políbila na rty a zavřela se v ložnici. Chtěla jsem mít na ten rozhovor klid.
,,Chtěla bych panu Westovi nabídnout rozhovor pro náš časopis Elle, pokud by to bylo možné co nejdříve -"
,,Pan West má opravdu nabitý program slečno-" zastavila mě okamžitě jeho manažerka.
,,Baldwin" dořekla jsem za ní
,,Baldwin" oddechla si. ,,Rozhovory domlouvám týdny, i měsíce dopředu. Omlouvám se, asi Vám nebudu moci vyhovět. Děkujeme za nabídku a mějte se hezky."
Vztekle jsem odhodila telefon na postel a začala mlátit do okolních polštářků. Otevřela jsem dveře od ložnice, objala zezadu Shawna a přivoněla k vajíčkům, které nám připravil. ,,Tak co ?" Zeptal se zvědavě. ,,Panu Westovi domlouvám rozhovory týdny, i měsíce dopředu " napodobila jsem pisklavý hlas té manažerky a vytáhla si z lednice ledovou kávu. ,, To mě mrzí. Mohlo mě to napadnout-"
,,Vůbec se tím netrap. Jsem vůbec ráda, že jsi na to myslel. Budu muset najít někoho lepšího. ",,Co všechny ty tvé kámošky ?Jsou to modelky, mohly by ti domluvit rozhovor s někým z módní branže. "
,,Třeba Anna Wintour viď " zasmála jsem se. ,,A kde je problém ?" zeptal se nechápavě a já se uchechtla.
,,Shawne, Anna stojí za celým Vogue. Není dobrý nápad dělat s ní rozhovor do Elle " ujistila jsem ho s úšklebkem a on jen pokčil rameny. ,,Kdo se v tom má vyznat " zasmál se a my oba zasedli ke stolu. ,,Nech si chutnat " políbil mě a já se pustila do jídla.
,,Chci na to nemyslet, ale pořád mi to vrtá hlavou " řeknu po chvíli a Shawn stiskne pevněji mou ruku. ,,Zvládneme to Hailey. Kluci budou mít určitě i jiné kontakty, než-"
,,O to nejde. Kontakty mám taky, ale nikdo nemá čas. Sere mě to. Nejde to říct jinak " upustila jsem vzteky vidličku a rázem ztratila chuť k jídlu. ,,Promiň, musím pryč " zvedla jsem se od stolu, popadla sluchátka a vypadla z bytu. Shawn se mě pokoušel zastavit, ale marně.
Posadila jsem se na lavičku v nedalekém parku a vytočila mou jednu z posledních nadějí. ,,Gigi?"
,,Nazdar bejby, už jsme dlouho nezapařily co ?" Uchechtla se do telefonu a mně se vybavilo, jak zvracím u ní v bytě veškerý obsah svého žaludku.
,,S tebou už nikdy. Naposledy mě to poznamelo až moc " z telefonu se ozval smích. ,,A děje se něco Hailey ? Mám na spěch, za chvilku jdu přehlídku a nerada bych přišla pozdě-"
,, Promiň. Promiň. Jen.... potřebuju sehnat někoho na rozhovor. Nějaké zvučné jméno, do konce týdne. Napadlo mě, jestli nemáš nějaký tip.." musela jsem znít zoufale, ale já vážně byla.
,, Nevím holka, také mě nic nenapadá. Hele... a co Kim ? Dám ti na ní kontakt " zněla radostně, ale já tak velké nadšení nesdílela. Manželka Kanyeho.To jsem to dopracovala.
,,Jo....no tak číslo mi můžeš poslat. Díky moc. Promyslím to" bylo mi blbé Gigi odmítnout. ,,Ještě si zavoláme, já musím běžet, paa" ozvalo se z telefonu a já to típla.
Promnula jsem si oči a podívala se do dálky. Central park byl plný rodin s dětmi, páry s piknikovymi koši a pak jsem tu byla já, koukajíc do daleka, jako kdyby můj nápad měl přijít sám z té dálky.
Pomalu jsem se zvedla, vzala do ruky telefon a vyrazila zpět za Shawnem, abychom mohli jet na pláž. Upřímně jsem moc nerozuměla tomu, jak mi má pláž pomoci, ale byla jsem ráda, že na mě Shawn vůbec myslí. V kapse se mi rozsvítil telefon a já se uchechtla, když jsem si přečetla číslo na Kim. Že bych ji přeci jen zkusila ? Ne, to by nebyl dobrý nápad.,,Shawne ?" Zavolala jsem do bytu, ale nic se neozývalo. Sundala jsem si boty a pokračovala chodbou, až jsem došla do kuchyně, kde jsem na stole uviděla malý Shawnův vzkaz.
Jel jsem na otočku do studia, budu tu do oběda a pak můžeme vyrazit. Miluju tě <3
Z jeho zprávy jsem usoudila, že je oběd na mě a pustila jsem se do jednoduchých těstovin s bazalkovým pestem. Maso se u nás nejedlo, a i když Shawn občas protestoval, vždy si pochutnal i bez něj.
Na spotify jsem pustila Shawnovu hudbu a všimla si, že už tam má přes 100 000 poslechů. S hudbou začínal a já se nemohla dočkat, až se jeho kariéra víc rozjede. Stitches znělo přes celý byt, když se Shawn objevil na chodbě. ,,Ahoj lásko " objal mě a pomohl mi s nandaváním těstovin.
,, Vše dobré ?" Ujistil se a já přikývla. Znal mě moc dobře a věděl, že nemá cenu za mnou chodit, jelikož bych mu stejně utekla. Občas jsem prostě potřebovala zmizet, mít svůj prostor a on to naštěstí respektoval. ,,Dáš si pivo ?" Zeptala jsem se ho a on přikývl. ,,Vyrazíme tak za 20 minut jo ? Budu řídit "
****
Pozorovala jsem vlny a hejno racků, které se vznášelo nad mořem. Sundala jsem si tenisky, ponořila nohy do písku a posadila se do něj. Vedle mě se posadil Shawn a chvilku jsme jen tak mlčky seděli. ,,Něco mě napadlo." Řekl po chvíli Shawn a já se na něj se zájmem otočila. ,,Povídej " popřela jsem si hlavu o jeho rameno a zadívala se do vln. ,,Mohla bys ten rozhovor udělat se mnou a s kluky z kapely " oznámil mi s naprostou samozřejmostí. ,,Eh, Shawne-" zasekla jsem se. Jak to říct, abych mu neublížila ? ,, Promiň, ale nesplňujš požadavky toho rozhovoru lásko " pohladila jsem ho po ruce, s myšlenkou, že to třeba zlepším. Nezlepšila jsem to.
Shawn se rozesmál. ,,O co ti jde ? Nejsem pro tebe moc slavný ? " vyštěkl najednou a já se zarazila. Jak ho tohle vůbec mohlo napadnout ?
,,To jsem přece neřekla !" štěkla jsem nazpět a odsedla si od něj. ,,Tak to vůbec není myšlené a moc dobře to víš !" Rozhodila jsem rukama a podívala se na jeho naštvaný výraz.
,,Tak asi slečně nestačím !" Křikl po mně a zvedl se. ,,Jdu pryč " mávl rukou a rozešel se k autu. ,,Shawne !" Zavolala jsem, ale on mě vůbec neposlouchal.
,,Shawne !"Trable v ráji 😏 ?? Hailey zatím každého odmítá, no nevím nevím, jak daleko s takovým přístupem dojde :Dd
Budu moc ráda, když mi napíšete jak se vám část líbila 💛💛
ČTEŠ
INTERVIEW jb.hb
FanfictionModerátorka a novinářka Hailey po několika pracovních skandálech balancuje na prahu vyhazovu, a proto musí rychle jednat a splnit ultimátum od své šéfové. Buď přinese rozhovor, který přitáhne pozornost úplně každého, nebo se se svým místem v práci...