HAILEY
Váleli jsme se s Justinem v posteli, užívali si, že dvojčata spí a najednou přišel Justin s nápadem. ,,Co kdybychom dali mamce děti na hlídání a večer si někam vyrazili? Už jsme spolu hrozně dlouho někde nebyli, chci tě vzít na rande," usmál se a chytil mě za ruku. ,,Myslíš, že by to s nimi tvoje mamka zvládla?" začal se mi lámat hlas. A už jsme zase byli u toho. Jakmile přišlo na bezpečí dětí, byla jsem jak vyměněná. ,,Přeci jen jsou dvě... a to je něco dost jiného než hlídat jedno dítě, Justine, já nevím," začala jsem pochybovat. ,,Ale já vím. Jdu jí hned zavolat," mrkl na mě a odešel do vedlejší místnosti. Já jsem si složila hlavu do dlaní a překulila se na posteli. Měl ale pravdu. Museli jsme se trochu vrátit do normálu jako partneři a udělat si taky čas pro sebe. Poslední dobou se totiž všechno točí kolem dětí.
,,Tak mamka dorazí ve 4 a zůstane s nimi celou noc," oznámil mi po chvilince a rozzářil se. ,,Smím tě pozvat na rande?" zasmál se a já se zaculením přikývla. ,,Co si jenom vezmu na sebe?" ,,Hoď se do gala, v pět vyrážíme," ušklíbl se a já se zvedla pro nějaké šaty.
JUSTIN
,,Mami? Mohla bys nás než vyrazíme vyfotit?" poprosil jsem mamku a podal jí telefon. Hailey se natočila bokem k objektivu. ,,Pojď předem, ne?" řekl jsem jí a ona zakroutila hlavou. ,,Ne, bylo by mi tam vidět břicho a není pořád takový, jaký bych si představovala," zamumlala a zůstala stát bokem. ,,Cože? Je to úplně normální krásný břicho," usmál jsem se. ,,Není žádnej důvod se cítit nějak blbě, vždyť nejsi stroj," přitáhl jsem si jí k sobě a dal jí pusu. ,,Stejně mě nech stát bokem, prosím," udělala psí oči a já lehce přikývl. ,,Jestli ti to nějak pomáhá..." zakroutil jsem hlavou. Vůbec jsem neměl ponětí, kde se tyhle pitomý pochyby v ženách berou. Měla teď jiné tělo a bříško, vždyť proboha v něm byly dvě děti! ,,Je to hloupost, viď?" zeptala se po chvilce ticha. ,,Nad něčím takovým vůbec přemýšlet? Jo, je. Podívej, máš to nejhezčí tělo na světě," objal jsem jí. ,,Pojeďme," navrhla po chvíli. Rozloučili jsme se s Pattie, dali pusy dětem a vyrazili. ,,Kam vůbec jedeme?"
,,Nech se překvapit," napnul jsem jí a zapnul nějakou hudbu. Po chvíli jsem zaparkovat před jednou z restaurací, kde bylo naše vůbec první rande. ,,Děláš si srandu?" zasmála se když vylezla z auta. ,,Tady jsem ti dala tu-"
,,Figurku, jo, já vím-" skočil jsem jí do toho s úšklebkem. ,,Tady se zachránila moje kariéra," uchechtla se a já jí podal ruku. ,,Jdeme dovnitř?" zeptal jsem se a vyrazili jsme.
,,Co si dáme?" ptala se a já ukázal na mořské plody. ,,Dáme si humra?"
,,Jo," nadšeně souhlasila a já ho objednal spolu s červeným vínem. Přinesli nám to zhruba po 15 minutách a bylo to vynikající.
,,Pojďme se potetovat," vyhrkla z ničeho nic najednou Hailey, když dokousala poslední sousto.
,,Cože?" vytřeštil jsem nevěřícně oči. ,,No, chtěla bych se jít potetovat," pokrčila rameny a usmála se.
,,To tě prostě jen tak napadlo, zrovna teď?" smál jsem se a ona přikývla. ,,No vždyť víš, že já jsem vždycky pro tetování," mrkl jsem na ní, zaplatil jsem za nás a doběhl Hailey k autu.
Netrvalo to ani 5 minut a já měl domluveno, že můžeme přijít. Hailey nadšeně vyběhla z auta a já ji skoro nestačil. ,,Kam ten spěch?" zatáhl jsem jí za ruku, ať zpomalí.
,,Rychle, než si to rozmyslím," usmála se a vplula dovnitř.
ČTEŠ
INTERVIEW jb.hb
FanfictionModerátorka a novinářka Hailey po několika pracovních skandálech balancuje na prahu vyhazovu, a proto musí rychle jednat a splnit ultimátum od své šéfové. Buď přinese rozhovor, který přitáhne pozornost úplně každého, nebo se se svým místem v práci...