HAILEY
Po procházce jsme vlezli na hotel. Bylo by možné spát i v tour busu, ale vzhledem k tomu, že tu byl koncert i zítra, Justin poprosil, abychom mohli být v hotelu a naštěstí se mu vyhovělo. Ještě jsem mu nechtěla nic říkat o Shawnovi, alespoň dnes ne. Zítra bude určitě vhodnější doba. A uvidíme, co ten stream udělá. Nějaká fan page to určitě natočila zpětně.
,,Půjdeš už spát?" pohladila jsem ho po vlasech. Zavrtěl hlavou a skočil do postele. ,,Nechce se mi spát, překvapivě," usmál se. ,,Pojď si povídat," poklepal na místo na posteli a já si k němu vlezla pod peřinu. Přitáhl si mě k sobě ještě blíž a dal mi ruku na bříško. ,,Ještě jsme neměli šanci si o tom popovídat," zašeptal mi do ucha a já se na něj otočila.
,,Pořád tomu nevěřím, já prostě-" začal, ale já ho přerušila. ,,Vím, co se ti honí hlavou. Je to šok i pro mě, já jsem to neměla plánu, opravdu že ne," zasmála jsem se. ,,Měla jsem pocit, že musím ještě něco dokázat, v práci...tady... měla jsem pocit, že nejprve se musím pořádně znát, než se pustíme do vytváření dalšího života. A to jsem ti pak toho jednoho dne tak nešťastně podala, úplně jsem viděla, že tě to zdrtilo. Plánovala jsem budoucnost, věř mi," ujistila jsem ho a pokračovala.
,,Jen by mě sobecky nenapadlo, že spolu budeme tak silní a že jsme spolu už přes půl roku? Je to šílený říct, ale fakt jsem si myslela, že to nevyjde. Neptej se prosím proč. Ale zjistila jsem, že jsi vážně jako moje druhá půlka a proto už vidím, že všechny ty moje pochybnosti byly zbytečné. Jen mi chvilku trvalo, než mi to došlo," usmála jsem se a on mě políbil.
,,Jsem z toho ale stejně vyděšená jako ty, to si nemysli," řekla jsem po chvíli rozhodně rozhodně. ,,Takže tu za 8 měsíců budeme 3?" zeptal se s roztomilým úsměvem. ,,Už to tak vypadá," pokrčila jsem ramena s úšklebkem.
,,Chci si to nechat pro sebe, fakt jen mezi námi dvěma. Pak až třeba tvoji rodiče a rodiny. Světu opravdu až když to bude nejvíce nutné," řekla jsem po chvíli mlčení. ,,Přesně to jsem chtěl říci. Čím později, tím lépe."
,,Vůbec nevím, jak jsem si tohle zasloužil," bylo to poslední, co zamumlal, než usnul. A pak že není unavený.
---
Ráno jsem vstala jako první, jak bylo zvykem. Kdybych Justina nebudila, spal by klidně celé dopoledne. To já ne, mně bylo vždy líto nevyužitého dopoledne.
Nechala jsem nám sem přivolat snídani a pak popadla telefon. Kdo mi volá v tuhle hodinu?
,,Hailey, ahooj!" vypískla do telefonu nadšeně Camila, moje kamarádka ze střední.
,,Ahoj, hrozně dlouho jsme si nedali vědět, co? Je toho teď hodně," odpověděla jsem.
,,To mi povídej, už tolikrát jsem se ti chtěla ozvat a pak mi do toho vždy něco vlezlo. Jsem hrozná. No ale volám protože mám novinky a chci tě pozvat!"
,,Kam?" zeptala jsem se nadšeně.
,,Budu se vdávat," špitla téměř nesrozumitelně a já vyskočila radostí. ,,Musím potichu, abych nevzbudila Justina," zasmála jsem se. ,,To je úžasný, úžasný. Moc ti gratuluju. Bože, Leo je teda šťastnej chlap," začala jsem se rozplývat. ,,No a volám, abych tě pozvala. Vím, jak plný s Justinem máte diáře, tak volám s předstihem. Bude to přesně za měsíc, ještě ti přijde oficiální pozvánka. A Justina samozřejmě zvu taky," uchechtla se a já si to zapsala do mobilu. ,,To je zrovna pauza od turné, boží," zazubila jsem se a pak jsme si ještě povídali. Bylo toho tolik, co probrat.
,,Hodíme se do gala, už se těším," řekla jsem, než jsme se rozloučili. Páni, tak Camila bude mít svatbu. Ať se dějí takové krásné věci pořád, prosím.
ČTEŠ
INTERVIEW jb.hb
FanfictionModerátorka a novinářka Hailey po několika pracovních skandálech balancuje na prahu vyhazovu, a proto musí rychle jednat a splnit ultimátum od své šéfové. Buď přinese rozhovor, který přitáhne pozornost úplně každého, nebo se se svým místem v práci...