16.

717 28 10
                                    

Hailey

Pokud znáte mojí matku, určitě víte, jak moc Shawna  milovala. Zdál se jí jako ideální muž, zabezpečený, vhodný pro to být otec a ideální  adept na manžela. Nebyl ani jedno z toho, ale nikdy jsem neměla sílu ji přesvědčovat o opaku.

I to byl jeden z důvodů, proč se mi nechtělo jí říkat, jak můj vztah dopadl. Ale světě div se, vzala to a řekla mi, že je hlavní, abych byla šťastná já. K večeru jsme pak leželi na pohovce, lakovali  si nehty a prohlíželi fotky z dětství. Byl dokonalý večer. Takový, jaký jsme mívali, než jsem odešla z domu.

Když jsem pak ulehla  do postele, přemýšlela jsem nad Justinem, jeho opilými  zprávami, které mi zlepšovali  den a celkově o životě, vztazích a o kariéře.

Usnout mi vůbec nešlo. Chvilku bylo v pokoji horko, chvíli zima a já měla pocit, že snad nikdy neusnu. Proto jsem otevřela telefon a začala vyhledávat různé články a fakta pro můj zítřejší rozhovor s Harrym Stylesem. Správný rozhovor se alespoň dle mého názoru zakládal na faktech, a proto jsem chtěla přijít připravená. Do diáře jsem si sepsala pár poznámek a možná i ta práce mě zhruba po hodině ukolébala ke spánku.

Justin

Měl jsem před sebou celý den, ale nevypadalo to na jeden z těch produktivních. Poté, co jsem se ujistil, že se Hailey nezlobí, jsem se vyhrabal z postele, dal si sprchu a doběhl do své posilovny, která se nacházela o patro níž.
Během boxování mi v hlavě vyvázla myšlenka na Kanadu. V New Yorku jsem se i kvůli Hailey zdržel o prakticky měsíc déle, než  jsem původně plánoval. A vidět mámu s tátou jsem považoval za nutné. Nechtěl jsem, aby byla máma pořád sama. Nedělalo ji to dobře a já byl rád, když jsem za ní mohl jet.

Kdy tam teda jet ? Jedině, že bych jí koupil letenku sem. To se taky nezdálo jako špatný nápad a proto jsem si řekl,  že ji k večeru zavolám.

Když jsem docvičil, vydal jsem se zpátky do bytu a přemýšlel o Hailey. Přemýšlel jsem, co se v mém životě od té doby co jí znám změnilo a jak mi její interview pomohlo v kariéře. Nevím, jestli jí to někdy budu moci oplatit. Čas  strávený s ní byl zkrátka skvělý. A jak jsem tam tak seděl, s lahví cideru  a koukal na Jak jsem poznal vaši matku, uvědomil jsem si, že už pro mě dávno není jen kamarádka.

Proč mi to ale tak dlouho trvalo ?

HAILEY

U našich jsem si nechala pár věcí a vyrazila do města na oběd s Gigi. Dlouho jsme se neviděli a potřebovali jsme si toho spoustu říci.

,,Gigi !" Mávla jsem na ní,protože jsem byla,jako vždycky, u stolu první.  ,,Ráda tě vidím ", objali  jsme se a každá jsme si sedla na jednu stranu stolu.
,,Tak povídej, ty moje hromádko neštěstí "
,,Nejsem žádná hromádka neštěstí Gigi. Prostě jsem od něj jen odešla a teď jsem v tý smuteční fázi. "
,,Lituješ toho ?"
,,Ne !"téměř jsem vykřikla, pár hostů se zřejmě otočilo.
,,Jen... mě mrzí, jak to dopadlo. Chtěla jsem to vyřešit nějak rozumně."
,,To chápu. No a takže teď hledáš nový byt?"
,,Pokouším se. Byla jsem chvíli u Justina, ale to bylo jen opravdu na chvíli. A teď budu chvíli u našich.'' Řekla jsem a Gigi se zarazila.
,,Počkat. U Justina ?''
,,Ano. Nechal  mě tam přespávat. "
,,A už jsi u něj spala někdy předtím?'' Zeptala se Gigi a já přikývla. ,,Hailey.....to se ti zdá....v pohodě? Takže ty už jsi u něj spala, když jsi byla ještě se Shawnem?''
,,V té době už šel náš vztah do kytek." Argumentovala jsem, ale Gigi se to stejně nezdálo.

,, A s ním něco máš?"
,,Ne !" Zhrozila jsem se a trochu urazila, že nad tím vůbec přemýšlí.
,,Já jenom, že jsem si všimla, jak se na tebe dívá....Hailey, je normální jít po rozchodu dál. Nikdo se na tebe nebude zlobit ani tě nebude obviňovat. Je v pořádku jít do dalšího vztahu" kladla mi na srdce,ale já se ohradila.
,,Jak do dalšího vztahu ? O čem to mluvíš ? Gigi, tomuhle bys stejně nikdy nemohla rozumět ." Na stůl jsem nasupeně hodila pár bankovek a odešla z restaurace. Celý den jsem pak přemýšlela o jejích slovech a došlo mi, jak nevhodně jsem se zachovala.

to gigihadid
omlouvám se, jen je toho na mě moc.Snad se na mě nezlobíš. Bolelo,slyšet pravdu. Stav se zítra na vínko xx ❤

from justinbieber
Nezastavíš se dneska ?

***
,,Harry Styles ?" Usmála jsem se, hned jak jsem vstoupila do Montany a všimla si ho tam. ,,Dobrý den, "usmál se na mě a my si potřásli rukou.
,,Prosím "odsunul mi židli a já se posadila naproti němu. Objednali jsme se každý vodu a když byl připravený, mohli jsme začít s rozhovorem.

,,Vydáváte teď druhé sólové album, v čem si myslíte, že se liší od toho prvního ?"

,,Určitě jsem v tomto víc otevřenější. Psal jsem ho a už jsem věděl, co chci asi lidem předat, jaké by mělo být a jaký obsah tam chci dát. Chtěl jsem být upřímný, což se mi, jak doufám , povedlo."usmál se a já zkontrolovala diktafon, jestli běží nahrávání.

,,Jak dlouho Vám trvá určitou píseň napsat ? Jde to lehce, nebo naopak se u toho trápíte ?"

,,Někdy mám píseň za 10 minut, někdy za rok. Je to hodně o náladě a já se hlavně nesmím do ničeho nutit. Jakmile bych se do psaní přemáhal, nebylo by to už tak upřímné."

.......
Harry se ukázal jako skvělý společník. Jelikož ale bydlel v Londýně, šance na další setkání byly mizivé. Povídali jsme si o všem možném, ale on už pak musel jet. ,,Ráda jsem tě poznala Harry " podala jsem mu ruku, ale on mě k mému překvapení přivinul do objetí.
,, Potěšení na mé straně "

V New Yorku se stmívalo. Já odchytla taxi a i když se mi moc nechtělo, vydala jsem se k Justinově bytu.

Když mi otevřel, s obličejem od slz, došlo mi, že je něco v nepořádku.
,,Potřebuju tě " zašeptal mezi vzlyky a vypadalo to, že mě z toho objetí nikdy nepustí.

 ,,Potřebuju tě " zašeptal mezi vzlyky a vypadalo to, že mě z toho objetí nikdy nepustí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

To se líbí justinbieber a dalším 232 096
harrystyles: V NY je zábava. 😉@haileybaldwin

Zobrazit všechny komentáře (3212)

***
Justin si to konečně uvědomil, Hailey už  o tom začíná taky uvažovat a do toho má Justin nějaký problém. Co se asi bude dít? 😃❤

INTERVIEW jb.hbKde žijí příběhy. Začni objevovat