45.

357 22 21
                                    

Následovaly koncerty v Georgii, Alabamě a pak na Floridě. Ty všechny měly obrovský úspěch a já se dmula pýchou. Bez Shawna jako kdyby tu upadla všechna ta nesnesitelná atmosféra. Najednou tu bylo mnohem přátelštější prostředí a já se dokonce začala bavit s některými těmi maskérkami, které se mi omlouvali.

Pak nás čekal dlouhý let do Nebrascy, kde byly další koncerty. Dále v Severní ,Jižní Dakotě a Montaně. Bylo to šíleně náročné, ale i díky tomu, že už tu nebyl Shawn, nás to všechny bavilo tisíckrát více.

S Raynem jsme se rozhodli pustit i do merche, který měl symbolizovat toto turné. K mojí radosti mi ho Scooter dovolil navrhovat a já nemohla být více ve svém živlu. Tohle mě opravdu šíleně bavilo.

Byla jsem ve 4. měsíci. Bříško už začínalo být poměrně vidět, ale stále to nebylo nic do očí bijícího. Stejně jsem pro jistotu nosila už volné oblečení, ale to naštěstí nikomu nepřišlo divné. Těhotná netěhotná, oversize věci byly něco pro mě.

Docházela jsem na pravidelné kontroly a všechno se zdálo být v pořádku. Doktorka mi řekla, že na 4. měsíc mám břicho dost velké a tak jako tajemně se pousmála. Já to ale nějak přešla, protože mi to bylo nějak jedno. Ať je velké nebo malé, hlavně ať je mimčo zdravé.

S Justinem jsme se domluvili, že týmu to oznámíme tak za ten měsíc, kdy už bude všechno tak nějak jasnější. Už nám v Americe zbývalo jen pár koncertů. Když jsem tak koukala na program, celá Amerika by se stihla ještě před miminkem. Pak by si Justin snad vzal pauzu, alespoň v to doufám. A koncerty v Evropě a v Austrálii by se odložili.

Byla jsem zrovna v šatně a připravovala si scénář k další epizodě, když se ve dveřích objevil Justin. ,,Zítra není koncert, tak jsem si říkal, že bych zašel s Raynem na jedno," oznámil mi s nadšením. ,,Určitě běž, dlouho jste spolu někde takhle nebyli, co?"

,,Nevadí ti to?"

,,Vůbec. Běž, jen se prosím tě hlídejte," zasmála jsem se a vzpomněla si na naše začátky. Kdy Justin nebyl schopný mi za střízliva říct, co ke mně cítí. A vždy když se buď s Jadenem nebo s Raynem opil, to to pak lítalo. Ale stejně mě ty opilecké zprávy bavily.

,,Budu sekat dobrotu," ujistil mě a zmizel za dveřmi. Já teda měla volný večer a rozhodla jsem se zavolat Gigi. Tu jsem od svatby taky neviděla a už jsem potřebovala pořádně pokecat o holčičích věcech.

S Gigi jsme se stavili v malé restauraci, kde jsme si dali salát. Gigi hned objednala víno, ale já jí musela zastavit. ,,Proč ne? Lahev červenýho je naše tradice!" oponovala mi a já, i když jsem věděla, že Justin rád nebude, tak jsem to Gigi prozradila.

,,Já teď víno nemůžu," zašeptala jsem a Gigi chvíli nechápavě koukala. Pak jí to došlo a vyvalila oči.  Teoreticky bych si dát mohla...ale vlastně jsem ani neměla moc chuť.

 ,,Ne!"

,,Jo!" kývla jsem.

,,Ne, to není možný, to..jak? kdy?" začala okamžitě vyzvídat.

,,Když se uklidníš, všechno ti řeknu. Ale musíš mi tu fakt odpřísahat, že to zůstane mezi námi. Ještě to neměl nikdo vědět," Gigi přikývla a já se pustila do vyprávění.

----

S Gigi jsme strávili úžasný večer, probrali jsme snad úplně všechno a ona mi ukazovala, co nového vyfotila pro jeden magazín. Taky se jí teď všechno dařilo a já za ní byla šťastná.

,,Takhle se musíme scházet častěji," navrhla jsem a Gigi souhlasila. ,,Vždyť ale víš, jak to s námi je. Nikdy to nedodržíme," zasmála se a upila červeného vína.

Najednou se k nám začali přibližovat nějací cizí lidé, které jsem neznala. Když jsem pak uviděla že ke mně běží i Justinova ochranka, kterou mi on nařídil si s sebou vzít, trošku se mi zvedl žaludek. ,,Co se děje?" vyskočila jsem ze židle a došla k jednomu bodyguardovi, který zrovna kolem našeho stolu stavěl závoru. ,,Internet zaplavily zprávy o tom, že jste těhotná," oznámil mi chladně a hned se otočil zpět k davu lidí, kteří na mě bez přestání pokřikovali.

,,Jak?... Jak se? To..ví teď všichni?" vykoktala jsem ze sebe s roztřeseným hlasem. Tohle byl totální šok. Nebyla jsem schopná slova a Gigi mě hned vytáhla od stolu. ,,Musíme pryč," oznámila mi a vedla mě zadním východem. Zalezla jsem do jejího auta a propukla v pláč. ,,Kde to vzali, sakra?"křikla jsem.

 ,,Teď jsem se podívala Hails.... a vypadá to, že se Justin někde opil a všem rozhlásil, že bude otcem," řekla mi Gigi a soucitně se na mě podívala. ,,Je mi to moc líto," řekla a pevně mě objala, na znamení toho, že tu pro mě je. ,,Já vůbec nevím, co mám dělat," vzlykala jsem jí do ramene a mé slzy nepřestávaly brát konce. ,,Hlavně se teď musíš uklidnit. To není dobré pro miminko, mysli na to," ukázala mi na břicho a pohladila ho. ,,Já ho přetrhnu," procedila jsem skrz zuby. ,,Hodíš mě prosím do hotelu?" poprosila jsem jí a ona váhavě přikývla. ,,nechceš spíš jet ke mně? Ať se nikde neutápíš v slzách, to zakazuji," usmála se na mě a setřela mi pár slz.

,,Dobře, jo, asi máš pravdu. Přijdu alespoň na jiné myšlenky." Opřela jsem si hlavu o okýnko auta a pozorovala pohybující se krajinu. Po obličeji mi stékaly slzy a já přemýšlela, co budu dělat.

JUSTIN

,,Tak dlouho jsme si něco společně nedali, co?" trkl jsem ramenem do Rayna a ten přikývl. Na stole nám přistály piva a my si ťukli. ,,Na to, že máme všechny ty sračky za sebou," pronesl jsem rádoby přípitek a oba jsme se pustili do pití. Probírali jsme úplně všechno, turné, budoucnost a vytáhli i nějaké historky z dětství. První pivo hned doběhlo druhé, třetí, čtvrté... a pak už se nám motal trochu svět. Ale sakra, kdo se někdy trochu neodvázal.

Poslední věc, kterou jsem si pamatoval byl Scooter, který nás tahá pryč z baru.

předtím - INSTAGRAM

to se líbí scooterbraun a dalším 323 322

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

to se líbí scooterbraun a dalším 323 322

justinbieber:  in next life when i am not with Hailey, marry me Rayn

haileybaldwin: excuse me. HOW MANY BEERS DID YOU HAVE?

rayngood24: k, I'll bring my best suit

scooterbraun: what is going on 

------

opilý Justin je zpátky na scéně !

Ajajaj... Justin to trošku podělal :// Tohle byla pro Hailey velká věc....

Co myslíte, bude to velký problém?

Nebo ne?

Mějte se krásně ❤

INTERVIEW jb.hbKde žijí příběhy. Začni objevovat