Nemohl jsem se dočkat, až Hailey dorazí. Pokusil jsem se i uvařit, jenže to nevyšlo. Musel jsem se nakonec spokojit s objednaným čínským jídlem, ale věděl jsem, že Hailey není ta, které by to vadilo. Měla přijít zhruba za půl hodinky a já neustále kontroloval čas. Když se pak ozval dveřní zvonek, možná až moc nadšeně jsem se rozběhl ke dveřím.
,,Ahoj ," pozdravil jsem jí a přitáhl si jí do objetí.
,,Ahoj," usmála se a něžně mě políbila na rty. Odložila si bundu na botník a šla za mnou do chodbou.
,,Ty jsi vařil ?" zeptala se s úšklebkem a chytla mě za ruku. ,,No, chtěl jsem, ale moc se to nepovedlo," ukázal na horu hrnců a na spálené místa na pánvi, načež se Hailey rozesmála.
,, Můžeme něco uvařit spolu, co říkáš ?" mrkla na mě a rozešla se k lednici. ,,Vlastně- vlastně jsem nám objednal čínu" nervózně jsem se zasmál. Doufal jsem, že se nebude zlobit.
,,Dobře, tak jo. Na tu mám chuť už nějaký ten pátek."
°°°°
Když jsme dojedli a sklidili všechno nádobí, jen jsme se váleli na gauči a povídali jsme si o všem možném. ,,Víš co by bylo parádní ?" zeptala se mě po chvíli Hailey. ,,Kdybych se stala vážně tou šéfredaktorkou. Měla bych pod sebou celé oddělení. Je to už zítra. Panebože, vždyť já nemám připravený žádný outfit !" vykřikla najednou a začala sebou šít. ,,Nechávala jsi si u mě přeci ten oblek a růžový svetr," chytl jsem jí za ramena a trochu se jí pokusil uklidnit. ,,Úplně jsem na to zapomněla. V hlavě se mi honily ty nejhorší scénáře, jako že tam přijdu nahá, nebo podobné," plácla se do čela a svalila se vedle mě na gauč. ,, To bys rozhodně zapůsobila, " rozchechtal jsem se a ona mě z legrace praštila do ramene.
,,Kdo jiný by měl to řízení vyhrát, než ty." usmál jsem se a políbil jí. ,,Jak to můžeš vědět s takovou jistotou ? Určitě tam bude spousta zkušenějších a hlavně starších žen," zeptala se. ,,Prostě to vím. Jsi skvělá a byl by hřích, kdyby ti to nedali." Tolik jí na tom záleželo. Viděl jsem jí to na očích. ,, To je od tebe moc milý. Tak uvidíme, jak to dopadne. Nepustíme si přátele ?" navrhla po chvíli a já souhlasil.
,,Jaká postava si myslíš, že jsi ?" zeptala se a přivinula se ke mně. ,,Podle mě jsem kombinace všech 3 kluků. Jako kdybych měl od každého něco ,"zamyslel jsem se nad tím a Hailey přikývla. ,,A ty jsi jasná Rachel," pousmál jsem se. ,,Baví tě móda a tak." Hailey přikývla. ,,To sice jo, ale ale spíš se vidím na Moniku. Jsem trochu blázen na uklízení," zamumlala, jako kdyby to bylo něco trestného.
,,Hailey ? je ještě něco co ti chci říct."
,,Něco se děje ?" usmála se a podala mi lahev piva. ,,Ne, nic extra důležitého, jen bych...chtěl bych to zatím držet v tajnosti. Je jasný že už většina lidí něco tuší,ale rozumíš mi. Proč dráždit hada..."
,,Rozumím ti. Taky jsem to zatím nikomu neřekla a ani neřeknu. Maximálně možná má šéfka něco tuší. To jsem ti říkala, jak se mi s ní zlepšily vztahy ? Normálně tomu bys nevěřil. Nedávno jsem jí dokonce půjčovala šaty na rande. Z takové saně se možná stala i moje... ne úplně kámoška, ale už si mnohem více rozumíme, " usmála se Hailey a já se zastyděl. O tomhle jsem nevěděl, měl jsem jí pořád za tu svini, která Hailey chtěla vyhodit.
Připadal jsem si hrozně. To, že jsem si to šéfovou trochu podal, rozhodně neznačilo nic dobrého. A určitě jí to doběhne. Do prdele.
,,Jak je to vůbec s přípravami na turné ?" zeptala se po chvilce zvědavě Hailey. ,,Jsou v plném proudu. Dáváme dohromady ještě termíny a tak, Scooter počítá s tím , že by se mohlo začít zhruba za půl roku."
,,Co tu budu dělat, sama ?" rozesmála se. ,,Pojeď se mnou," vylétlo ze mě dříve,než jsem se nad tím stihl zamyslet. ,,To myslíš vážně ?" zeptala se šokovaně a já přikývl. ,,Já tu mám práci a rodinu...a-"
,,Nemusíš se rozhodovat hned, " ujistil jsem jí a ona přikývla. ,,Máš na to ještě spoustu času." ujistil jsem jí a přitáhl si jí blíž k sobě.
,,Cítím se tady s tebou nádherně," zamumlala do deky, kterou jsem přes nás přehodil. Když jí pak později, když na mém rameni usnula, zapípal telefon, měl jsem sto chutí něco rozbít. Příchozí zpráva od Alex, že se dostala do nejužšího finále výběrového řízení mě vlastně ani nepotěšila. Už jsem věděl, že to je v háji a že jí to Alex nejspíš vážně dá na základě toho, co jsem jí řekl. Teď jsem toho litoval, bylo jasné, že se to někdy dostane na povrch.
Nejradši bych vrátil čas.
justinbieber: classy
Komentáře byly zablokovány
Nějak se teď s těmi kapitolami trápím :(((
ČTEŠ
INTERVIEW jb.hb
FanfictionModerátorka a novinářka Hailey po několika pracovních skandálech balancuje na prahu vyhazovu, a proto musí rychle jednat a splnit ultimátum od své šéfové. Buď přinese rozhovor, který přitáhne pozornost úplně každého, nebo se se svým místem v práci...