43.

394 21 25
                                    

Turné dál probíhalo bez problémů. Jak jsme čekali, tak nikomu nedělala problém absence Shawna. Část lístku, tu, která šla předskokanovi, jsme všem fanouškům vrátili a vypadalo to, že každý byl spokojený. Odehrál se druhý koncert v New Jersey, pak následovaly dva ve Washingtonu, Pensilvánii a Severní a Jižní Karolíně. Všude sbíral úspěchy a mně to dělalo radost. I náš projekt se slušně zajel do příslušných kolejí, na každé epizodě bylo přes 5 milionů zhlédnutí. To se mi zdálo víc než akorát.

Byl tu druhý měsíc mého těhotenství a s ním i menší potíže. Občas se mi udělalo zle, ale dalo se to zvládnout po všech těch tipech, které mi dal můj doktor. Tam jsem teď docházela jednou za dva týdny, což nejspíš nebylo nutné, ale Justin si nenechal říct. Prakticky mi to nakázal.

V Jižní Karolíně byla přestávka týden od turné. Oba jsme si potřebovali odpočinout a proto nám ten týden opravdu hodně pomohl.

Blížila se i svatba Camily, na kterou jsme si už s Justinem vybrali outfity. On nejdříve neschvaloval moje černé šaty, ale mně bylo jedno, co si o nich myslí. Nebylo mi v nich ani vidět bříško  a když mě pak v nich viděl, nakonec se mu líbily.

Už ani o Shawnovi jsme moc neslyšeli. Pár dní si nás média vychutnali povídačkami o tom, že jsme se tam všichni poštvali navzájem proti sobě, ale mně už to bylo jedno. Nechtěla jsem se trápit hloupostmi, teď už vážně ne.

Náš týden volna jsme strávili různě. Někdy jsme se jen tak poflakovali, někdy zašli na procházku a na oběd a někdy vybírali kočárek. Justin si nedal říci a toužil mít nějaký neutrální vybraný co nejdřív. Vlastně mi někdy přišlo, že to prožívá víc než já, ale bylo to roztomilé. Já nechávala věci nějak plynout a on byl ten, kdo potřeboval plán. Vzájemně jsme se doplňovali.

---

,,Pomůžeš mi?" poprosil mě Justin, když se soukal do obleku. Já byla dávno připravená a on? Nic nestíhal. To byla taky naše klasika, všechno mu trvalo déle. U nás vlastně všechno bylo opačně. Ale já to milovala. ,,Ukaž," chytila jsem límec košile a pomohla mu s oblékáním. ,,Bude tam někdo, koho známe?" zeptal se zvědavě a já pokrčila rameny. ,,Upřímně nevím, snad ano. Když tak se budeme držet u sebe a já tě nikam nepustím," zaculila jsem se a dala mu pusu.

,,Tak můžeme?" zeptal se, když jsem si zapnula pás. ,,Jo, snad máme všechno," přikývla jsem a my jsme vyrazili směrem k hotelovému resortu se zahradou. Míjeli jsme spoustu aut a já začínala poznávat spoustu známých tváří. Brad Pit. No ty vole. ,,Neudělej se," strčil do mě Justin a rozesmál se. Protočila jsem oči a čekala, než zaparkuje. ,,Brada Pita strčíš do kapsy," ujistila jsem ho s mrknutím a on mě políbil. ,,Vyrazíme?" zeptala jsem se a propletla naše prsty. Společně jsme vyrazili dovnitř a ukázali naše pozvánky.

Bylo to tu dech beroucí. A ten fakt, že se v tomto státě točil Zápisník jedné lásky? Úžasný.Tady tak mít jednou vlastní svatbu. Po celou dobu jsem se tu procházela s otevřenou pusou a Justin se mi smál.

,,Obřad začíná za hodinu," stiskl mi ruku a ukázal na informační tabuli. ,,Hele, támhle je Ggi," vypískla jsem radostně. No jo, vždyť spolu chodili nějaké přehlídky určitě.

,,Ahoj," objala nás oba radostně. ,,Vůbec jsem nevěděla, že dorazíte," spustila a povídala si s námi dobrou půl hodinu o všem možném, co se jí událo.

,,Za chvíli už to začne, sednete si někam ke mně?" zeptala se s nadšením a já přikývla. ,,Líbí se ti to tady?" políbila jsem ho na tvář, když odešla Gigi. Jus si mě přitáhl k sobě a zašeptal: ,,Je to tu nádherný, úplně to tu sedí na svatby," začal se rozplývat a už jsem nebyla jediná zamilovaná do tohoto místa.

,,Teď už vážně pojďme," zatáhla jsem ho za ruku a vyrazili jsme do sálu. Už jsem se nemohla dočkat, až to začne a až si pak s Camilou popovídám.

,,Sešli jsme se zde dnes, abychom oslavili lásku..." oddávající začal mluvit a netrvalo dlouho a já brečela. Justin mi podával kapesníčky a i jemu se leskly oči. Bylo to opravdu dojemné. Když zaznělo to ,,ano", na které jsme všichni tak čekali, sálem propukl hlasitý potlesk a hvízdání. Všichni se u nich začali hromadit a gratulovat jim a my nebyli výjimkou. 

,,Jsem tak ráda, že jste dorazili," vypískla Camila nadšeně, když se na nás dostala řada s gratulacemi. ,,Ráda tě poznávám," podala Justinovi ruku a ten jí odpověděl to samé. ,,No my jdeme taky gratulovat, co sis myslela?" zastavila jsem jí se smíchem, protože už chtěla odejít. ,,Bylo to dech beroucí a ty vypadáš jako víla. Moc jsme si to užili a přejeme vám oba jen štěstí," vysoukala jsem ze sebe roztřeseně a setřela si další slzu. Najednou se vedle ní objevil Leo a my oba s Justinem ztuhli. ,,Moc gratulujem...my.. no, byla to krásná svatba-" koktal Justin neschopný slova. Chtěla jsem se mu smát, ale já na tom nebyla o moc lépe. ,,Děkujeme, moc vám to sluší," pochválil nám outfity a přitáhl si nás k sobě. ,,Tykejte mi prosím," mrkl na nás a my jsme nebyli schopni slova. Leonardo di Caprio nám řekl, ať mu tykáme. No ty vole. Právě jsme se my dva proměnili v ty fan girls neschopné slov. ,,Půjdete taky tančit?" zeptala se Camila po chvíli, protože v sále už skoro nikdo nebyl. Všichni se přesouvali do vedlejší místnosti s parketem a jídlem. ,,Jsme tam hned," ujistila jsem Camilu a chytla Justina za ruku. Společně jsme šli do velké místnosti, která byla plná švédských stolů a hlavně tu byl velký taneční parket. Uprostřed tančilo několik párů a Justin se rozhodl přidat. 

,,Smím prosit?" zeptal se a já zčervenala. ,,Ty vždycky," natiskl se ke mně a vedl mě doprostřed parketu. ,,Za chvíli takhle nebudeme moct tančit, bude mi překážet břicho," zašeptala jsem a on se zaculil. ,,Už se těším," políbil mě a my společně začali tančit.

---

Následoval přípitek, který měla Camila. Proč ne? Bavilo mě cokoliv, co bylo nějak neobvyklé. Všichni si přiťukli s někým blízko a dali si šampaňské. Napila jsem se poprvé a pak mi to došlo. Rychle jsem to vyprskla ven a snažila jsem se být nenápadná, ale marně. Camila mě zahlédla, položila si ruce na bříško a zvedla obočí na náznak otázky. Po chvilce mlčení jsem nakonec přikývla a jí se rozzářily oči. Tak tímhle tempem to teda  udržím v tajnosti dost dlouho.

Den probíhal dál úžasně a my se oba s Justinem skvěle bavili. Pak se mi na chvilku ztratil z dohledu a tak jsem šla tančit s Gigi. Ta mě sevřela do objetí a pohupovala se mnou v rytmu hudby. ,,Kde je Justin?" zeptala se po chvíli a já pokrčila rameny. ,,Jen jestli už vám tu taky nedomlouvá svatbu," rozesmála se Gigi a pmrkla na mě. Už měla něco v sobě. Smála se dál ale já najednou úplně zvážněla. Pustila jsem jí a vydala se recepci, kde jsem ho uviděla, jak se baví s místními zaměstnanci. Panebože.

INSTAGRAM

haileybaldwin: úžasný den kdy se slavila láska❤️ Děkujeme za možnost slavit s vámi @camilamorrone @leonardodicaprio ps: náš život je kompletní protože nás oba dva Leo společně objal ;)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

haileybaldwin: úžasný den kdy se slavila láska❤️ Děkujeme za možnost slavit s vámi @camilamorrone @leonardodicaprio ps: náš život je kompletní protože nás oba dva Leo společně objal ;)

camilamorrone: bylo to krásný a vaše účast ještě lepší ❤️

gigihadid: nejhezčí pár na dnešní svatbě hned po nevěstě s ženichem❤️

zobrazit další komentáře (43 342)

---

Co myslíte, jak to bude dál? ❤

A jak byste se chovali vy, kdybyste potkali Lea? Stejně? :Dd

INTERVIEW jb.hbKde žijí příběhy. Začni objevovat