JUSTIN
Promnul jsem si oči a podíval se na telefon. Bylo osm ráno, já se protáhl a vylezl z postele.
,, Čus " pozdravil jsem Joshe, mého kamaráda, který tu u mě občas přespával. Otevřel jsem lednici a dlouze do ní zíral. ,, Tady zase nic není " zaklel jsem a Josh se uchechtl. ,,Půjdu něco koupit. Chceš kafe nebo tak něco ?"
,,Vem mi latté prosím " řekl Josh a já se zasmál.
,,Nechápu, jak to můžeš pít " přehodil jsem přes sebe bundu, kšiltovku a tmavé sluneční brýle. Nasedl jsem do svého auta a vyjel k nejbližší kavárně. Na pěší chůzi už jsem téměř zanevřel, protože jsem se nikdy neměl kam schovat.
***
,,Dobrý den, co Vám můžu nabídnout ?" Usmála se na mě starší blondýnka a já nadiktoval celou objednávku. Nebylo toho moc. Latté pro Joshe, já si dal Americano a do toho jsem nám vzal pár koláčků a kousek banana bread. ,,Vteřinku " opět se usmála a otočila se ke mně zády, aby mohla objednávku dokončit. Já měl čas se po kavárně porozhlédnout, všiml jsem si šedých plakátů na stěnách, kde byly různé elektrické kytary. Aniž bych si to nějak více uvědomil, zabolelo mě u srdce, vidět všechny ty obrázky kytar, mikrofonů a dalších. ,,Prosím pane. Vaše objednávka " ozvalo se po chvíli a já si balíček převzal. ,,Moc Vám děkuji, mějte hezký den " usmál jsem se na ní a otočil jsem se k východu.
U východu ale stála halda fotografů, novinářů a cpali před sebe ty své obří zrcadlovky. Nandal jsem si brýle a pomalu otevřel dveře a zvenku se na mě začala hrnout kvanta otázek.,,Justine, plánujete se ještě vrátit k hudbě ?"
,,Justine, co Vaše zrušené turné ?"
,,Justine Biebere, je pravda že jste drogově závislý ?"
,,Justine Biebere, prý jste zbil fanouška minulý měsíc v Los Angeles, co nám k tomu řeknete ?"
,,Jistý Peter Green má zlomeninu klíční kosti, zavinil jste ji vy ?"Všechny jsem je obešel a rozběhl se opatrně k autu, abych nevylil kávu. Strčil jsem klíčky do zapalování a rychle strhl auto na vedlejší silnici, abych byl co nejdříve pryč.
Dřív jsem si jejich dotazy bral hodně k srdci. Přemýšlel jsem, co jim na mě tak vadí, když jsem byl jen mladý kluk kterému tak trochu nedopatřením spadlo všechno do rukou.
Na spotify jsem najel na první playlist co mi přišel pod ruku a telefon odhodil na vedlejší sedadlo. Domů to nebylo daleko, cesta mi zabrala asi 10 minut. Z playlistu hrál Ed a když už jsem chtěl z auta odejít, rozezněla se další píseň, kterou jsem ovšem neznal. Rozsvítil jsem telefon a podíval se na jméno interpreta. Shawn Mendes. To jméno mi nic neříkalo, ale slíbil jsem si, že si později jeho jméno vyhledám.
***
,,Scootere ?" Přijal jsem jeho hovor a podal Joshovi jeho latté. ,,Měl bys opět někam vyrazit a vysvětlit celou tu kauzu. Už je to pár týdnů, počáteční boom utichl, ale můj telefon neustále zvoní, každý chce nějaké vyjádření " promnul jsem si oči a poslouchal dál. ,,Navrhuji Ellen, nebo Jimmyho Fallona."
,,Scootere, ty víš kde je pravda a to mi stačí. Nějaké stupidní rozhovory jsou to poslední, na co mám náladu. "
,,Musíme ale očistit tvou pověst-" ukončil jsem hovor, protože už jsem k tomu neměl co víc říct. Obtěžoval mě tim akorát. Slova jako ,,pověst " a ,,reputace " jsem už nechtěl slyšet.
****
HAILEY
Hledat Shawna by bylo zbytečné. Mrzelo mě, co jsem mu řekla, ale pořád jsem si za tím tak trochu stála. Spíš mě mrzelo to, jak jsem mu to podala. Rozhovor s ním bych mohla udělat později, pokud by se mi podařilo to místo udržet. Na pláži už nebylo co k vidění. Další inspirace nepřicházela a proto jsem se také zvedla a pomalým krokem se vydala k autu. Klíče jsem naštěstí stále měla já.
Měla bych odjet bez něj ??
Zkusila jsem mu ještě třikrát zavolat a když ani po čtvrté neodpovídal, vyjela jsem bez něj a pouze mu sepsala strohou textovku.Až se uklidnis, tak si můžeme promluvit. Jedu domů.H.
Po cestě zpátky jsem se rozhodla zstavit v malé zapadlé kavárně, kterou téměř nikdo neznal. Vždy jsem tam byla prakticky sama a proto jsem se rozhodla, že si sednu s mac bookem k jednomu ze stolů a zkusím zavolat té Kim. Byla jsem zoufalá, čas mi ubíhal a čtvrtek se neúprosně blížil.
Dorazila jsem ke kavárně, dle mých představ tam přesně nikdo nebyl a já se zašila do útulného rohu místnosti, kam jsem si objednala karamelové latté.
Připravila jsem si na stůl počítač a ještě jsem rychle zkontrolovala instagram. Hned na mě vyběhlo několik článků o tom, jak slavný zpěvák Justin Bieber zmlátil fanouška. Kauza, která se na internetu řešila už několik dní. Byla mi absolutně volná, ale věřila jsem, že je to celé úplně jinak. Justina osobně jsem párkrát zahlédla na různých akcích, kam mě dotáhla Gigi a nezdál se mi jako nějaký násilník, který by bil své fanoušky.
Takhle toho moc nevymyslíš.
A proto jsem telefon uklidila a otevřela mac book.
Po zhruba hodině jsem už byla úplně frustrovaná. Nápady nepřicházely, číslo Kim bylo nedostupné a ani google nebyl chytřejší. Zkrátka to vypadalo, že můj čas v Elle se naplnil. Byla jsem rozhodnutá, že hned zítra za Alex zajdu a domluvíme se na detailech mého odchodu. Nic v životě totiž není napořád.
,,Slečno ?" Uslyšela jsem za sebou po chvíli a podívala se na černovlasou servírku, která se objevila u mého stolu. ,,Omlouvám se, že Vás ruším od práce, ale vypadala jste smutně a proto se vám ten pán v rohu rozhodl poslat ten dortík. Říkal, že by Vám třeba zlepšil náladu. " jemně se usmála a já se podívala na porci tvarohového dortíku, který přistál přede mnou. ,,Ehm, moc Vám děkuji Jasmin " pohlédla jsem na její jmenovku a usmála se. Jasmin pouze přikývla a odcupitala pryč, abych měla výhled na celou kavárnu. V jednom rohu seděl chlapík přes padesát, plnovous a zběsile někomu něco vysvětloval do telefonu. Pak tu byl manželský pár s dítětem a vedle pultu jeste jeden malý, skrytý stoleček. A u něho samotný Justin Bieber, s úsměvem přes celý obličej, který pozoroval můj každičký pohyb.
Byl to on.Doufám, že se Vám část líbila :)
ČTEŠ
INTERVIEW jb.hb
FanfictionModerátorka a novinářka Hailey po několika pracovních skandálech balancuje na prahu vyhazovu, a proto musí rychle jednat a splnit ultimátum od své šéfové. Buď přinese rozhovor, který přitáhne pozornost úplně každého, nebo se se svým místem v práci...