44.

363 22 15
                                    

jsem nemocná, takže jsem si připravila tak 5 částí dopředu :Dd enjoy 😍

HAILEY

,,Justine?" zavolala jsem a on se rychle otočil. Došla jsem k němu a pozdravila místní zaměstnance. ,,Chceš tu být i na after? Nebo už chceš jet domů?" zeptala jsem se on pokrčil rameny. ,,Nejsem nějak unavený, co ty?"

,,Možná bych už jela, jsem hodně unavená. Stejně se teď bude už akorát jen pít a to pro mě moc není," zašklebila jsem se a on přikývl. ,,Tak pojedeme. Budeš řídit? Já jsem si dal nějaké panáky," souhlasila jsem a my jsme se ještě šli se všemi rozloučit. ,,Co jsi tam s nimi řešil?" zeptala jsem se zvědavě a on po mě šlehl pohledem. ,,Snad taky můžu mít nějakou tajnost, nemyslíš?" chytil mě za ruku a pousmál se.

Se všemi jsme se rozloučili a neobešlo se to bez dalších slz. Camila i Leo nám děkovali za účast a za dary, které jsme jim přinesli. Rozloučili jsme se i s Gigi a pak už vyrazili. Měli jsme nasměřováno do hotelu, ve kterém jsme tento týden byli. Další koncert byl za 3 dny.

,,Tak vystupovat," pohladila jsem Justina,kterému se klížily oči. 

Společně jsme šli spát a já si v hlavě přehrávala ten krásný den, který jsme dnes prožili.

----

JUSTIN

Vstal jsem dříve než Hailey, což u nás bylo neobvyklé. Chvíli jsem si jí prohlížel a pak jsem se rozhodl nám oběma připravit snídani. Ať to není pořád jenom na ní.

Připravil jsem kávu, skořicové šneky a nějaké ovoce. Na lince jsem zaregistroval vizitku, kterou mi včera v tom resortu dali. Tu jsem musel rychle schovat,než by si jí Hailey všimla. Samozřejmě, že jsem se jich byl ptát na možnosti svatby. Proč ne? Jen kdyby jí včera někdo viděl. Pusu měla až u podlahy z toho věčného údivu a bylo jasné, že jí to tam okouzlilo. A svatba? Možná na ní přeci jen bylo brzy, ale část mě chtěla, aby se to dítě narodilo, když budeme svoji. Jenže to už nejspíš nestíháme. Ani jsem jí zatím nepožádal. Ty vole.

Všechno se teď dělo tak rychle a do toho jsem měl i pocit, že si Hailey vůbec neužívám. Až na výjimky jsem byl většinu dne ve zkušebnách a nemohl se s ní vidět. Ale zkrátka to bylo takové období. Když jsem všechno nandal na velký tác, přemýšlel jsem, jak to bude s turné. Budu ho pak muset zrušit, určitě. Neexistuje, že bych koncertoval, když by byla třeba v 7. měsíci. Nejspíš  bychom poslední dva tři měsíce posunuli a snad to fanoušci pochopí.

,,Ty jsi nám udělal snídani?" objevila se Hailey v rámu dveří s typickým úsměvem. ,,Jak vidíš. Necháme to tady u stolu, nebo v posteli?" mrkl jsem na ní a ona se rozešla zpátky do ložnice. ,,Hned tam jsem i s jídlem," zavolal jsem a vizitku rychle schoval do kapsy.

Naše volno se chýlilo ke konci. Dneska jsem chtěl Hailey seznámit s tátou, protože ho ještě neměla možnost potkat osobně. Viděli se asi dvakrát přes face time a už naléhal, že by jí chtěl vidět osobně. Časy a termíny se nám pořád ale nějak neshodovaly a tak nakonec vzal Chelsey a děti  na výlet do Jižní Karolíny a návštěvu nás si naplánovali na dnešní den.

,,Jsem tu," vešel jsem opatrně do ložnice, tak, abych nic nerozlil. ,,Chceš pomoct?" vyskočila a natáhla ruce k tácu. ,,Dobrý, zvládám to," ujistil jsem jí a položil tác na noční stolek.

,,Jak jsi se vyspala?" zeptal jsem se než jsem jí dal pusu.

,,Nádherně. A teď už se vrhnu do jídla, mám šílený hlad," usmála se a začala si brát jídlo. ,,Teď vlastně budeš jíst za dva," došlo mi a usmál jsem se. ,,Ty jseš bystrej!" rozesmála se a já po ní naoko naštvaně hodil polštář. ,,Těšíš se, až potkáš tátu?" zeptal jsem se zvědavě.

INTERVIEW jb.hbKde žijí příběhy. Začni objevovat