22.

635 20 6
                                    

HAILEY

Atmosféra by se dala krájet. V této vydýchané zasedačce, kde už jsem trávila třetí hodinu. Probíhalo finále výběrového řízení a já měla pocit, že jestli to bude ještě trvat dlouho, vážně to nevydržím. Nervozitou se mi třásla kolena, žaludek jsem měla stažený tak, že jsem do sebe nemohla dostat ani nic k jídlu. Od rána se do mě snažil Justin něco nacpat, ale nepodařilo se mu to. Teď už jsme jen čekali na verdikt. Začala jsem si hrát s mojí propiskou, protože co jiného jsem měla dělat. Vytáhnout si zde telefon by nejspíš bylo dost neprofesionální. Když se Alex, spolu s jejími dvěma kolegyněmi vrátila zpět, usmála jsem se na ní a mrkla. Ta mi ovšem nazpět věnovala ten nejledovější pohled, který jsem kdy od ní zažila. Ok, tohle nebylo v pořádku.

,,Na základě důkladného prostudování vašich článků,rozhovorů, módního přehledu a ostatních, jsme učinili rozhodnutí. Na tuto pozici se po důkladné diskuzi nejvíce hodí Hailey Baldwin. Gratuluji."

Nejdříve mi nedošlo, co se děje. Vzhlédla jsem  a ona mě vyzvala, ať jdu k ní. Radostí jsem myslela že se rozpláču, ale náraz s realitou byl tvrdý. Pohledem jsem přejela po zasedačce, sálem se ozval vlažný potlesk, který neměl dlouhého trvání. ,,Pojď ke mně, Hailey. Ráda bych Vám představila novou šéfredaktorku Hailey Baldwin, za jejímž výběrem si stojím. Těším se na nové věci a nápady, které do našeho nového týmu vloží. Bude to její premiéra, nikdy nikomu nešéfovala a proto na ní berte ohledy. Kdybyste měli jakékoliv otázky, neváhejte se na mě obrátit. To by bylo pro dnešek vše. A vám, které jsme nezvolili, bych se chtěla ze srdce omluvit a slíbit vám, že příležitostí bude ještě mnoho. Neklesejte na mysli," usmála se Alex a schůzku rozpustila. Já jsem zůstala stát na místě jako opařená. Proč nemám větší radost ? Původní euforie vymizela lusknutím prstu. Tohle bylo přece to, po čem jsem toužila. 

,,Neříkej mi, že nemáš radost," uchechtla se pohrdavě Alex a začala si uklízet své věci. Co s ní sakra bylo ? Že by se vracelo její staré já ? ,,Mám...samozřejmě že mám," odpověděla jsem téměř neslyšně. ,,Stálo mě to dost úsilí Hailey, nechtěj, abych toho litovala. Škraloupů tu máš víc než dost," odsekla nepříjemně a zamířila ke dveřím. ,,Najednou si na to netroufám, " přiznala jsem a Alex se zastavila. 

,,Každý se někdy bojí Hailey. Ale jednou jsem ti to svěřila a ty teď musíš bojovat. Nebo si mě nepřej," řekla a hned poté a odešla ze zasedací místnosti. Já se svalila na gauč, který byl v zasedačce přistavěn a složila si obličej do dlaní. Musela jsem to prodýchat.

Po několika minutách přemýšlení, jsem došla k závěru.

Tohle je to, co jsem vždycky chtěla. Musím se přestat litovat, chytit příležitost za pačesy a komukoliv, kdo o mě pochybuje, dokázat, že jsem dobrá. A začnu hned teď.

Zvedla jsem se z gauče, posbírala všechny mé složky a opustila zasedačku. Moje kroky vedly ke kávovaru, kde jsem si zmáčkla latté. ,,Hailey ?" ozvalo se po chvíli za mými zády a já se otočila. Přede mnou stál vysoký brunet, kterého jsem tu ještě nikdy neviděla. Byla jsem přesvědčená, že je tu nový. ,,Jsem Ted, moc mě těší. Jsem tu na stáži a mám ti ukázat tvojí novou kancelář, předělat s tebou vizitky a tak podobné," vysoukal ze sebe nervózně a já se musela pousmát.           ,, Myslím, že to zvládnu sama. Pracuji tady už nějaký ten pátek, vím, kam mám zajít. Je od vás nesmírně milé, že mi chcete pomoci, ale opravdu si vystačím. Promiňte," omluvila jsem se mu a dala se k odchodu. Ale milý byl. To jsem mu nemohla upřít.

 ,,Vy to ale nechápete," vyhrkl najednou a já se zastavila. ,,Dala mi to za úkol ta Russel, nebo jak se jmenuje. Je mi jasné, že víte, kam máte jít. Jen mě prosím vás nechte jít s vámi, ať mě ta Alex neúkoluje dalšími pitomostmi," pousmál se a já přikývla. ,,Dokáže být jak pes," uznala jsem s úsměvem. ,,Tak pojďte Tede, můžete to brát i jako prohlídku firmy. Míst,  které jste ještě neviděl," zavelela jsem a on se rozesmál. ,,Moc vám děkuju, "řekl a společně jsme se vydali na marketing, aby mi předělali moje složky. Jen ať mi tam napíší šéfredaktorka. Pěkně tučným písmem.

Cestou mi Ted vyprávěl o svém životě, jak se dostal ke stáži a já mu na oplátku prozradila pár tipů,jak  v Elle vyniknout. Ne že by mi nějak zafungovaly. Lol.

,,Omluvíš mě na moment?" zeptala jsem se Teda a on přikývl. V kapse se mi rozřinčel telefon a já ho přijala. ,,Ano ?"

,,Zlato ? Tak co ? Máš to ?" Byl to Justin, celý nadšený. ,,Mám, " špitla jsem stydlivě a on do mobilu radostně vykřikl. ,,Věděl jsem to, věděl jsem to. " neustále opakoval. ,,Jsi nejlepší na světě. To chce oslavu. Přijdeš dnes ke mně, že jo ? Uděláme oslavu. Ježíši, ty jsi tak šikovná. Věděl jsem to. " motal páté přes deváté, hrnul mi do hlavy jeho nápady na oslavu a já se zasmála. ,,Justine, uklidni se. " Bylo nádherné, jak měl radost za mě, ale možná to i trochu přeháněl. ,,Večer budu u tebe. Teď už musím jít. Měj se krásně. " rozloučila jsem se s ním a hovor ukončila.  Tedovi jsem řekla, ať dál pokračujeme a on přikývl. 

,, Máte tu ráda lidi ? Myslíte, že tu je dobrý kolektiv ?" vyzvídal Ted. ,,Já si to osobně nemyslím, ale možná jsem příliš zaujatá.  Chyba je nejspíš na obou stranách. Oni mi nedali nikdy druhou šanci a já se až moc rychle smířila s tím, že to tak je. Už se vlastně ani nesnažím vytvářet nějaké další kontakty. Lidé budou vždy věřit tomu, čemu věřit chtějí," ukončila jsem to a zastavila Teda v pohybu.

 ,,Děje se něco ?" zeptal se potichu a já přikývla. Schovali jsme se za jeden sloup tak, aby nás nebylo vůbec vidět. ,,Kdo to je ?" zašeptal Ted,ale teď na to nebyl ten správný čas. Slyšela jsem, jak se o mě baví. Ty dvě pipky z nákupního oddělení, kterým nic nebylo svaté. ,,Všimla jsi si toho nového ?  Jmenuje se Ted. S tím bych si možná i dala říct," začali se smát a já se musela bouchnout do čela. ,,Taky bych si  dala říct, jenže teď lezl za Baldwin. Jako jestli se začne srát i do tohohle, tak už fakt nevím. Jako kdyby nestačilo, že má toho Biebera, s kterým to táhne. Pořád hrajou divadýlko na nejlepší kámoše, no ale je až nad slunce jasný, že spolu spí." ,,Že jo, tak nejsem jediná, kdo si to myslí !" rozesmála se ta druhá. ,,A jak se natřásala, když jí zvolili tou šéfredaktorkou, no ty  vole." rozesmáli se a začali napodobovat má gesta. 

,,Tohle nebudete poslouchat, běžte pryč," řekl rázně Ted a já přikývla. Nějaká část mě za nimi chtěla jít a něčím je setřít, druhá to chtěla nechat být.  ,,Půjdu to do kanceláře rozdýchat," řekla jsem mu a on chápavě přikývl.  Zdál se být správný kluk.

°°°

Ted

Mohl jsem v časopise pracovat 2 týdny a i ty stačily, abych si všiml, jakou averzi tu všichni k Hailey Baldwin chovají. Proč ? Chtěl jsem tomu přijít na kloub, ale zároveň jsem jí nechtěl nějak ranit. Po těch několika minutách co jsme si povídali, se zdála být docela rozumná. Nahnul jsem se ještě blíž a doposlechl si rozhovor těch dvou slepic.

,,Víš, že jí to výběrové řízení zařídil Bieber ?"

,,To by jí snad neprošlo, nebo jo?" opáčila ta druhá.

,,No to bys se divila. Párkrát na ní zvýšil hlas a ona udělala všechno, jak jí řekl. Slyšela jsem je."

,,Tak to  je síla. "

Víc jsem slyšet nepotřeboval. Všechny kusy skládačky do sebe začaly pomalu zapadat. Jako asistent Alex Russel jsem měl přístup k deskám, kde byly výsledky výběrového řízení. 

Jako o život jsem vyběhl do své mini kanceláře, kde jsem desky popadl do ruky a zběsile jimi začal listoval. Hailey Baldwin byla až pátá. Poslední z možného výběru. Alex věděla, že na to Hailey nemá a přesto jí zvolila šéfkou. Kvůli vyhrožování.

A ačkoliv jsem byl na straně Hailey Baldwin, tohle mě zklamalo. Chování jeho přítele bylo všechno,jen ne profesionální. A ta chudinka o tom vůbec nevěděla.

Měl bych jí to říct ?

Dramaaa! Tahle část mě bavila,doufám že i vás ! :) 

Budu ráda, když mi do komentáře napíšete, jak se vám část líbila, co si myslíte, že se bude dít dál a podobné. :)

A co říkáte na Teda ? ;) možná strká nos tam, kam nemá, možná se snaží jen udělat správnou věc. Uvidíme ;)

mějte se krásně ! xx

INTERVIEW jb.hbKde žijí příběhy. Začni objevovat