8.

768 28 5
                                    

Minulá část měla skvělou aktivitu, děkuju za to <3

,,Shawne ?" přijala jsem jeho hovor a nadiktovala taxikáři adresu. ,, Lásko, nemohla bys přijet do studia ? Trochu se nám to tady protáhlo. Ale dodělali jsme další část, bude album ! " zaradoval se Shawn a já pocítila radost i za něj. Pracoval tvrdě a jeho písně začínaly plnit hitparády. ,,A co to překvapení ?" Chtěla jsem, aby na to nezapomněl. ,,Neboj, vím o tom. "
,,To doufám. Budu tam za 20 minut " rozloučila jsem se s ním a změnila adresu. Taxikář nevypadal moc nadšeně, a proto jsem se rozhodla, že mu pak dám aspoň nějaké peníze navíc.
,,Jsme tu " poděkovala jsem za jízdu a zaplatila mu. Vylezla jsem z auta, upravila si vlasy a vykročila jsem směrem ke studiu.

,,Dobrý den, jdu za Shawnem Mendesem " pozdravila jsem vrátného a ten si mě přeměřil pohledem. ,,No, tak to si nejsem jistý. Nikdy jsem Vás tu neviděl " odpověděl mi a vrátil se k četbě novin. ,,Jsem jeho přítelkyně " upozornila jsem ho, ale nevěnoval tomu nějakou další pozornost. ,,Jméno ?" 

,,Hailey Baldwin " 

,,Nemám Vás tu napsanou." 

,,Víte co ? Zavolejte pana Mendese, já Vám dost jistě ukážu, že jsem jeho přítelkyně. " řekla jsem povýšeně a podívala se na něj. Někdo jako on, si tady na mě nebude vyskakovat.

,,Pane Mendesi ? " ( jak se to skloňuje, lol)

,,Je zde nějaká slečna... " 

,,Baldwin ." nadhodila jsem mu kousavě  a vyrvala mu telefon z ruky. ,,Shawne ? Nechce mě pustit dovnitř. Myslela jsem, že spěcháme, tak mu laskavě nějak vysvětli, že nejsem žádná bláznivá fanynka, ale tvoje přítelkyně !" rozkřikla jsem se. Nedělo se nic hrozného, ale nesnášela jsem, když mi někdo neústupně tvrdil jak má pravdu a zdržoval mě.  ,,Scotte, to je moje přítelkyně Hailey Baldwin. Rovnou si jí zapište, nerozumím tomu, proč jí tam dávno nemáte. A jinak pospícháme, tak jí prosím vás odemkněte dveře. Děkuji " 

Scott mi neochotně otevřel dveře a pustil mě dovnitř. Vystoupala jsem po několika schodech a zastavila se před nahrávací místností 001. Opatrně jsem zaklepala a všimla si Shawna s nějakou drobnou brunetkou, která k němu měla na můj vkus až moc blízko.
,,Ahoj lásko !" Vykřikla jsem nahlas, aby ta pipka odstoupila od mého přítele. ,,Lásko, tady nemůžeš tak křičet. " přivítal mě Shawn objetím a polibkem.
,,Vyrazíme ?" Zadívala jsem se kolem dokola. Všude panoval nepořádek, tu se válela kytara, tu mikrofon a nikdo tady už nějaký ten pátek neutřel prach. ,,Dej mi minutku" odběhl k počítači a já tak samotná zůstala stát uprostřed místnosti sama. ,,Posaď se, budu to tu mít ještě na chvíli. " Začínala jsem být nervózní, protože jsem se tu nechtěla zdržovat a vyrazit rovnou domů. Také se mi Shawn zdál nějaký divný a já stále očekávala hovor od Alex, kde by mi řekla nějaké podrobnosti k rozhovoru. Ani jedno z toho, se ovšem nestalo. Stále jsme trčeli ve studiu a on tam klikal do počítače.
A já měla jen jednu trpělivost. Když se z jeho minutky vyklubala půl hodina, kterou jsem musela strávit v naprosté tichosti, na protest jsem se zvedla a kráčela si to k východu. Shawn si ani nevšiml, že jsem odešla.
****
,,Alex ?"
,,Ahoj Hailey, děje se něco ? Musím zavolat ještě do jedné agentury, která zařizuje catering na blížící se fashion week. " vychrlila na mě spoustu informací.
,,Nemám ještě něco ohledně toho zařídit ? A ... a zůstává teda moje místo ?" Zeptala jsem se opatrně, jako kdybych vůbec neměla žádnou jistotu. A já ji neměla.
,,Jo, zůstává. Vidím to ještě na pomoc na fashion weeku a Mark bude spokojený "
,,To je skvělý Alex, moc ti děkuji " zaradovala jsem se. Tohle bylo skvělé.
,,Fakt si mě překvapila Hailey. Řekla bych, že ti to hodně pomůže " po celou dobu jsem se usmívala. Šlo to lépe, než jsem čekala.
,,Děkuju. Hodně to pro mě znamená. Už je to k prodeji ?"
,,Ano, mělo by to být k dostání"
,,Vyrážím do obchodu !"
,, Kdybys žádný nesehnala, tak dej vědět. A od středy tě chci opět vidět v kanceláři."
Pousmála jsem se. Vyšlo to. Alex jsem nezklamala a ještě jsem z toho vyšla se skvělým interview a kamarádem.
,,Dobrý den, máte Elle ?" Zeptala jsem se v jednom menším krámku s novinami. Paní pokladní se rozesmála. ,,Slečno, Elle se dávno vyprodalo. Chvilku to vypadalo, že mi ty holky utrhnou ruce, bylo to hrozné. " odfrkla si a já se usmála. Tohle bylo víc než skvělé.
,,Dobře , to nevadí. Zkusím jiný obchod, mějte se !", mávla jsem na ní a šla ke dveřím. ,,To asi těžko. Volala jsem s dodavatelem a prý budou muset dělat dva dotisky, jelikož žádný obchod v okolí už ho nemá. "Vyrušila mě pokladní. Dva dotisky ? Wow
,,Já si nějak poradím " ujistila jsem jí a krámek opustila. Venku jsem vytáhla telefon a vyťukala dvě zprávy.
to justin
Tak naše Elle není po celém New Yorku k dostání :) je to lepší, než jsem doufala, moc ti děkuju. Co bys říkal na nějakou menší oslavu ? 😏

to Alex
Mohla bych se nakonec pro ten výtisk stavit ? Nedaří se mi ho sehnat na stáncích 😁

From Alex
Stav se. A vezmi mi latté.

Rozkaz zněl jasně. Telefon jsem uklidila a vydala se směrem ke kavárně.

***
,,Ahoj, tady je to latté, výměnou za výtisk " zašklebila jsem se a Alex mi podala časopis. ,,Prodeje lámou rekordy. Dobrá práce Hailey. " pochválila mě a já měla pocit, že se rozplynu.
,,Dala jsem do toho všechno "
,,Cítila jsem to z toho. "
,,Tak já se posadím do kanceláře a pořádně si to přečtu. Zatím se měj," mávla jsem na ní a zavřela jsem za sebou. V kanceláři jsem si odložila mikinu a posadila jsem se ke stolu. Prstem jsem přejela po nadpisu. Byla jsem tak pyšná. A mohlo to znít  egoisticky, ale já byla kurva pyšná. Věděla jsem, že to je dobré. A zkrátka jsem se musela pochválit.

Aniž bych si to uvědomila, rozbrečela jsem se opět, jen při přečtení několika vět o drogách a alkoholu.
Z kapsy se mi ozvalo zabzučení.
from justin
Taky to nikde nemůžu sehnat. Asi kvalitní materiál😁 Můj manažer je z toho nadšenej, takže bych měl spíš děkovat tobě. Jinak slavit budeme,určitě :D, to se musí. Mohl bych pozítří.

to justin

Tak pozítří se těším :)

Telefon jsem uklidila zpátky do kapsy a rozhovor dočetla. Porozhlédla jsem se po kanceláři a zalila všechny malé kaktusy, co jsem tu pěstovala. Chvilku poté jsem si v počítači otevřela podklady k týdnu módy a začala zařizovat občerstvení na after party. Normálně by toto vůbec nebyla moje práce, ale přeci jen jsem teď musela udělat úplně všechno. Stálo mi to za to.

from Shawn ♥️

Camilla mi řekla, že jsi odešla. Tak já vezmu to překvapení  domů :) Miluju tě a omlouvám se za všechen zmatek. Vím, že jsem teď našemu vztahu nedával zrovna pozornost.  Slibuji, že to bude lepší.Mimochodem, četl jsem ten rozhovor a je to úžasné.Jsem pyšný a i rád, že jsme si ohledně Biebera vše vyjasnili xx 

Stavil mě do obtížné situace. Milovala jsem ho, o tom jsem byla přesvědčená, ale někdy mě rozčilovalo jak řešil situace.Nemluvě o tom, že si nevšiml, že jsem odešla. To už se z něj stával takový umělec ? Že kašlal na okolí kolem sebe, pokud měl poblíž kytaru a mikrofon ?  Snad se to ale po vydání alba zlepší. Ale kdo k sakru byla Camilla ?

Myslel to dobře, opakovala jsem si neustále pro sebe.


,,Hailey ?" zaklepala na dveře a později vstoupila. ,,Děje se něco ?" zeptala jsem se. ,,Potřebuji pomoci a obracím se na člověka, který má nejlepší módní vkus v celé této reakci " odpověděla mi a já byla přesvědčená, že se v ten moment přepsaly dějiny. Alex Ruseel se usmívala a byla jsem si jistá, že jí vidím poprvé se červenat. Dnes už bylo vážně možné všechno, pomyslela jsem si a vydala se za ní.

to se líbí haileybaldwin a dalším 3 462shawnmendes : proud boyfriend and wifey 💘Zobrazit všechny komentáře

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

to se líbí haileybaldwin a dalším 3 462
shawnmendes : proud boyfriend and wifey 💘
Zobrazit všechny komentáře

haileybaldwin: boyfriend material

justinfans : nevadí ti, že se tvoje holka stýká s Justinem ?

shawnmendes : @justinfans mělo by mi to vadit ? Nemám nejmenší důvod jí nevěřit.

bizle__ : máš za přítelkyni moc šikovnou novinářku ! Rozhovor je boží

///

Tak že by se nám nakonec z Alex a Hailey staly kámošky ? :)

INTERVIEW jb.hbKde žijí příběhy. Začni objevovat