,,Co si dáš?" Zeptal se Justin a dál očima skenoval menu.
,,Nejspíš půjdu do toho těstovinového salátu," usmála jsem se a Justin přikývl. ,, Já si dám burger."Když nám po chvíli jídlo přinesli, s chutí jsem se do něj pustila. Po čekání na boxu mi vyhládlo a oběd s Justinem bylo to nejlepší, co se v ten den mohlo přihodit.
,,Co si myslíš, že mám chce Scooter říct?" zamyslím se a on jen pokrčí rameny. ,, Myslím, že to bude něco ohledně tour. Ale proč u toho zněl, jako kdyby umíral a zároveň chtěl vidět i tebe, tomu nerozumím."
,,Brzy se to dozvíme."Justinův návrat na stage měl být velkolepý. Celosvětové turné, ale s většími přestávkami pro odpočinek a podobně. Cítila jsem, že to bude pecka.
***
,,Dáš si něco Scootere?" Zavolala jsem do chodby,kde si odkládal bundu. ,,Pivo, díky " pousmál se a po chvíli jsme si všichni sedli do obývacího pokoje. Proč je sakra tak nervózní ?
,,Tak už vyklop, co se děje, nebo to nevydržím," povzdechl si Justin a Scooter se napil. ,,Jde o tour...Víš jak jsem ti ukazoval toho mého známého, který hraje na kytaru, má několik písniček a dělal by ti předskokana ? " mnul si prsty a bylo na něm poznat, že by tu nejradši nebyl. Muselo se stát něco hrozného, pomyslela jsem si.,,Už jsi nás seznamoval. Je to sympaťák," pousmál se Justina a Scooter se zhluboka nadechl. ,,Je v nemocnici. Nevím, co přesně mu je, ale vypadá to, že si tam ještě hodně dlouho poleží. Musel jsem jednat rychle, aby se celé tour nezbortilo," řekl Scooter a očima pořád těkal mezi námi. Justin začínal tušit, o co tady jde.
,,Kdo je ten novej ?" zeptal se Justin klidně, ale Scooter mlčel. ,,Kdo to je ?" zvýšil hlas a Scooter se nadechl k odpovědi. ,,Než vám to řeknu, chci abys věděl, že jsem to tak nechtěl. Ale ostatní lidi z týmu to museli udělat."
,,Je to Shawn" řekl po chvíli do absolutního ticha a já ztratila veškerá slova. Shawn.
,,Proto jsem chtěl,abys to věděla i ty, Hailey. Dělal jsem, co jsem mohl," ujišťoval nás, ale ani jednomu se nám to nechtělo věřit. ,,Odmítám předstírat, že spolu vycházíme. Kurva Scootere, ten chlap je zlo !",,Co tak hrozného vám udělal ?" rozhodil rukama a začal přecházet po obýváku. Vůbec se mu nelíbilo,jak Justin reagoval.
,,Uhodil mě," zašeptala jsem do ticha a oba na mě vytřeštili oči. Nikdo to nevěděl. Až do teď. ,,Bylo to jen jednou, dost jasně jsem mu vysvětlila, že pokud se to stane ještě jednou, odejdu od něj. Pak už se to nikdy nestalo."
,,Neměl jsem o tom nejmenší tušení," objal mě Scooter a já ho ujistila, že se nic neděje. ,,O to víc se teď cítím jako idiot, ale bohužel s tím nejde nic udělat. Nebylo to mé rozhodnutí. " povzdechne si Scooter a schová si obličej do dlaní. Neví, co dělat.
,,No tak to teda uděláme. Co víc mám dělat. Ale o žádný přátelství s ním nestojím. Je to kretén." utrousí Justin a Scooter přikývne. Budu vás potřebovat oba ve studiu, projdeme všechny věci kolem toho turné. Šlo by to hned zítra ? " zeptá se Scooter a Justin přikývne.Co mu zbývá. Na turné se tak těšil a teď mu to zkazí můj ex.
,,No a nešlo by to hned teď ? Chci to mít za sebou," vyhrkne z ničeho nic Justin a svým požadavkem nás oba překvapí. ,,Vlastně... proč ne. Zavolám mu a můžeme vyrazit. " řekne Scooter a Justin přikývne.
,,Hailey, počkáš tady ?" zeptá se Justin a já přikývnu. ,,Uvařím něco k večeři," usměji se, ale do smíchu mi nijak extra není. Celá tahle situace se mi nelíbí a nerada bych,aby to skončilo nějakou rvačkou. ,,Budu se ovládat, slibuju." ujistí mě a věnuje mi malý polibek na čelo. ,,Mějte se !" zavolám ještě do chodby a oni mi zamávají.JUSTIN
Vůbec se mi tam nechtělo. Tohle celý bylo špatný a fakt, že s ním Hailey byla to celé jen zhoršoval. Celá ta euforie a radost z návratu do hudby byla pryč. A celý to dosral on, Shawn. Ten chlap mi vadil už jen z principu. Blbec.,,Víš, že budete teď muset spolu trávit aspoň trochu času, že jo ?" zeptal se Scooter a přeřadil. Na řízení jsem se vážně necítil. Neochotně jsem přikývl. Bylo to něco, co jsem tušil, ale nechtěl si připustit. Patřilo to k profesi. Propagace písní, tour a nového alba. ,,nestačilo by, kdybych s ním přidal fotku ?" zeptal jsem se otráveně a Scoter se zamyslel. ,,Možná by to šlo. Domluvíme se ve studiu" pousmál se a já si opřel hlavu o okýnko auta. Neměl jsem zájem o další konverzaci.
---
,,Představovat vás asi nemusím," řekl Scooter a já se uchechtl. Tohle celé bylo absurdní. Byli jsme ve studiu a Shawn vypadal, že mě každou chvíli zabije. ,,Jen si odskočím pro smlouvy a jsem tu hned," zavolal na nás Scooter a my oba přikývli. Teď jsem tu s ním musel být sám. Paráda.
,,jde mi jen o peníze, aby bylo jasno," řekl z ničeho nic Shawn a podíval se na mě. ,,Jako kdyby tobě šlo někdy o něco jiného," utrousil jsem potichu,ale on to slyšel. ,,Co jsi to řekl ?" vystartoval ze židle a rozešel se ke mně. Chtěl se prát ? Má to mít.
Vyhrnul jsem si rukávy od mikiny a on udělal to samé. ,,Mohl jsem bejt teď šťastně ženatej, nebejt tebe, ty kreténe !" křikl a dal mi jednu ránu do břicha. Hned jak jsem se vzpamatoval, jsem se chopil příležitosti a chytil obě jeho ruce. Přimáčkl jsem ho ke zdi a podíval jsem se na něj. ,,Sama by na to přišla, že nechce strávit zbytek života s někým, jako jsi ty.Jen jsem jí pomohl na to přijít. " usmál jsem se a po dalším přimáčknutí ho od zdi pustil.Scooter se vrátil a my se okamžitě vrátili na svá místa. ,,Můžeme začít, pánové ?" přikývli jsme a on vyndal všechny smlouvy a papíry. Celé se mi to příčilo. Ale nedalo se nic dělat.
,,Budu od vás obou potřebovat příspěvky na sociální sítě, tak doufám, že to nebude problém. "
Když jsem ale přidával jeho fotku, cukala se mi ruka. Lhát by se nemělo. Ani jsem moc nevnímal co říkali, jediné co mi v hlavě běhalo, bylo to, jak to s tímhle chlapem vydržím na cestách po světě. A co budeme dělat, pokud se mnou pojede i Hailey.to se líbí shawnmendes a dalším
scooterbraun velké věci se chystají😋
biliebers: lol,tak to bude ještě vtipný
Bizzle_: nemůžu se dočkat 😍
shawnmendes: ❤
xxxxx
Kratší, ale důležitá část :)
Jak se máte ? ❤
ČTEŠ
INTERVIEW jb.hb
FanfictionModerátorka a novinářka Hailey po několika pracovních skandálech balancuje na prahu vyhazovu, a proto musí rychle jednat a splnit ultimátum od své šéfové. Buď přinese rozhovor, který přitáhne pozornost úplně každého, nebo se se svým místem v práci...