54.

347 26 1
                                    

HAILEY

Když Justin přiletěl z Kanady, braly jsme dvojčátka na první společnou dovolenou. Rostla jako z vody a už jim bylo 6 měsíců. Byly tak neuvěřitelně šikovné, až se to zdálo nereálné. Už reagovaly na svá jména, v rukou už dokázaly díky zlepšení motoriky otáčet malé hračky a už z nich občas vypadly i nějaké ty souhlásky. Co byl ale největší trumf- společné záchvaty smíchu. Justin vždy oba položil na gauč a začal je lechtat na bříškách. Byt se brzy zaplnil smíchem a když se mi někdy podařilo natočit některý z těchto momentů, bylo to pro mě to záchranné video, co jsem si pouštěla, když mi došly síly. A že se mi to stávalo často.

Všichni už jsme byli sbalení na výlet do přírody. Justin nám objednal nějakou horskou chatu, odtud asi 6 hodin autem. Nebylo to zrovna blízko, ale oba jsme měli času fůru, takže proč ne. Chtěl zde chodit na ryby, já na procházky a občas nás přijede i někdo navštívit.  Domluvili jsme se, že tu strávíme 2 týdny.

----

,,Je to tu úžasné," rozplývala jsem se nad tou krásou, když jsme stanuli před horskou chatou. Byli jsme tu úplně sami, jenom my a příroda. Dovnitř jsme vzali všechny věci a trochu se zabydleli. Já pak musela jít kojit a Justin zatím připravoval večeři.

Když jsem dokojila, sešla jsem dolů a uviděla do pasu svlečeného Justina, jak připravuje dvě omelety. Chvíli jsem jen stála opřená o futra dveří a tiše pozorovala každičký jeho pohyb. ,,Jak dlouho mě ještě hodláš takhle sledovat?" zasmál se po chvíli a políbil mě. ,,Až do konce života," špitla jsem do polibku s úsměvem. 

,,Pojďme se najíst," navrhl po chvíli a já docupitala ke stolu. ,,Přemýšlela jsi někdy o tom, jakou práci budeš chtít dělat, až děti povyrostou?" zeptal se Justin, když dokousal sousto. ,,No...Jak povyrostou? Myslíš jako na školkový věk?" přikývl. ,,Víš, upřímně je asi ani nechci dávat do školek a škol. Chtěla bych je vzdělávat doma," oznámila jsem. Nikdy jsme se o tomhle nebavili, tak možná i proto teď byl úplně šokovaný. ,,Je to ale až za dlouho, teď se tím vůbec nemusíme trápit," pokusila jsem se ho uklidnit pohlazením po paži. ,,Jo, to máš pravdu...A možná je to tak nejlepší. Mohly by být terčem posměchu, už kvůli tomu, kdo jsme my," vyřkl jednu z těch nepříjemných skutečností toho, že jsme byli Bieber. ,,Uvidíme, možná tu bude i nějaká soukromá škola. Necháme věci plynout," řekla jsem a on přikývl. ,,No a zpátky k tvojí otázce...lákalo by mě dělat zase něco s módou. Ale kdo ví, jak se to všechno vyvine," pokrčila jsem rameny a Justin se pousmál. ,,Možná bys mohla zase jako novinářka zachránit nějakému vyhořelému zpěvákovi kariéru," zasmál se a já s ním. ,,Jednoho svého už jsem si zachránila," zašeptala jsem a políbila ho. ,,Jsi to nejlepší, co mě potkalo," chystal se mě znovu políbit, ale to už nás vyrušil pláč z chůvičky. ,,Tady si člověk ani nezašuká," procedil Justin skrz zuby a já se rozesmála. ,,Pojďme se na ně podívat," vyzvala jsem ho a vyšli jsme nahoru. Ashlyn plakala a já jí proto co nejrychleji vyndala ven, aby nevzbudila i Jakea. To by mi tak ještě scházelo. Chvíli jsem s ní přecházela po pokoji, dokud jí znovu nespadla hlavička ke spánku.

INSTAGRAM

to se líbí justinbieber a dalším 543 785

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

to se líbí justinbieber a dalším 543 785

haileybieber ahoj, ozývám se po velmi dlouhé době. Původně už jsem neměla v plánu sociální sítě používat vůbec, ale na druhou stranu mi to přišlo ne fér vůči těm, kteří mě podporujete. Za poslední roky se toho změnilo neskutečně moc, stala se ze mě manželka a matka, 2 věci, na které jsem se upřímně nikdy nechystala. Život se ale vždycky nějak změní a vymyslí si to jinak. Jinak a lépe. Jsem vděčná za tyto dva moje poklady- Jakea a Ashlyn. Dnes je jim 6 měsíců, jsou to velcí parťáci, kteří nám ale hodně dávají zabrat. Dny s nimi jsou ale to nejlepší, co nás mohlo potkat. Zatím se mějte nádherně a my se opět musíme jít věnovat našim láskám ❤️- Hailey

komentáře byly omezeny

pattiemallette naše lásky ❤️❤️❤️

jbnews první příspěvek jako bieber!! ❤️

bizzle_ už jen jejich ručičky jsou rozkošné

-------

to se líbí haileybieber a dalším 998 765

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

to se líbí haileybieber a dalším 998 765

justinbieber když naše děti konečně usnou :Dd

komentáře byly zablokovány

-------

tak necháme už spokojenou rodinku být, nebo ještě přidáme nějaké drama? :d

Mějte se nádherně

INTERVIEW jb.hbKde žijí příběhy. Začni objevovat