chtěla bych vám moc poděkovat za krásné komentáře a názory ❤️ moc mě baví si je číst a odpovídat na ně
,,Hailey, ahoj," pozdravil mě Scooter a přitáhl si mě do objetí. Justin už se někde ztratil, ale Scooter mě ubezpečil, že se šel jen převléknout. Měli zkoušku choreografie. ,,Jsem rád, že jsi nakonec taky dorazila. Mám pro tebe takové velké desky, kam Ryan sepsal všechny detaily, ohledně těch dokumentárních videí. Měl by taky dorazit. Rád bych, abyste si to spolu prošli, ale nespěchá to tolik, jako všechno ostatní," vysvětlil Scooter a podal mi desky. ,,Neměj o mě strach, někde si tu Ryana odchytím a domluvím se s ním," ujistila jsem ho a on s přikývnutím odešel. Práce měli až nad hlavu a proto jsem ho nechtěla více zdržovat.
,,Hails? Ahoj," zamával na mě z dálky Ryan a já ho objala. ,,Á, koukám, že už tě taky Scooter vybavil," uchechtl se při pohledu na moje desky. Chtěla bys si to projít?" zeptal se a já souhlasila. ,,Tak si sedneme támhle dozadu?" navrhl gauč o pár metrů opodál a společně jsme se tam vydali.
,,Tak hele.První epizoda. Délka nad 10 min. Úvodní představení, o co vůbec jde, kdo jsme, co v těchto videích bude a ukázání prostor Madison square garden. Dále představení tanečníků," vysvětloval a já si začala v deskách podtrhávat důležité věci.
,,A tohle říkám já?" ukázala jsem na dlouhý odstavec, který byl hned na titulní straně. ,,Jo, to chce Scooter, abys říkala ty," přikývl a pohled věnoval dál svým papírům. ,,Vždyť to ale zní tak... nafoukaně? Jako kdybych si o sobě myslela, že jsem královna světa. Takhle bych se já v životě nevyjádřila, Ryane. To mi vážně napsal Scooter na míru?" zkřivila jsem obličej. ,,Jo, nejspíš jo," přitakal Ryan. ,,Jestli chceš, nějak si to předělej," oznámil mi. ,,Jo, asi budu muset. Tohle je totiž fakt hrůza," povzdechla jsem si a opět vzala do ruky tužku.
,,Hele Hailey?" zeptal se po chvíli Ryan.
,,No?"
,,Co si myslíš o tom předskokanovi? Nějak Mendes nebo tak se jmenuje," zeptal se Ryan a já se uchechtla. ,,No, tak předpokládám, že můj názor na to není tak úplně objektivní," zasmála jsem se. ,,Cože? Proč by neměl být?" Že by to fakt nevěděl? To se mi nezdálo.
,,No, tak já jsem s ním žila nějaký čas..." zašklebila jsem se a jemu spadla brada.
,,ježiš marja, promiň! No jo ty vole, já zapomněl," začal se omlouvat. ,,No jo, tak to se tě vážně ptát nebudu. No já jen, že už zkouší od předminulého týdne a všichni jsou z něj úplně mimo."
,,Vážně? To je tak dobrý? Kdo je z něj nejvíc paf?" vyzvídala jsem.
,,No Scooter ho podle mě úplně miluje. Tvrdí, jak je šíleně zodpovědný a organizovaný, na rozdíl od Justina," povzdechl si. ,,Takže už tu je?" zeptala jsem se a on ukázal na jednu ze šaten. ,,Jo, už dávno, vždyť támhle má ceduli," oznámil mi, jako kdybych byla úplně největší slepec.
shawn mendes-šatna
Stálo na ceduli s šipkou, která nejspíš teda vedla k jeho šatně. ,,Dáme si teď chvilku pauzu?" navrhla jsem Ryanovi a on souhlasil. ,,Tak za 20 min tady," mrkl na mě a já se rozešla chodbou. Nohy mě zavedly až k jeho šatně. Měla bych jít dovnitř? Chvilku jsem tam jen na místě přešlapovala a nakonec usoudila, že to není nejlepší nápad. Půjdu pryč. Co bych mu stejně říkala.
Už jsem se pomalu otáčela, když v tu chvíli se dveře rozrazily Shawnovým prudkým pohybem. A já, jelikož jsem se hrozně lekla, jsem zavrávorala.
Před pádem na tvrdou zem mě zastavily dvě silné paže. ,,Čekal jsem toho dost, ale že mi hned při našem prvním setkání budeš padat k nohám, to fakt ne," ušklíbl se a pomohl mi zpátky na nohy. ,,Hledala jsi mě?" pozdvihl provokativně obočí. Sebevědomí mu koukám narostlo.
,,Rozhodně ne," procedila jsem skrz zuby a otočila se. ,,Jen se tady procházím. Mám pauzu," oznámila jsem mu. ,,Takové ahoj bývá tradiční, když se dva lidí vidí po dlouhé době," neodpustil si trapnou poznámku.
,,Jo, to máš pravdu. Přesně to ahoj jsem ti přišla říct. A taky tě požádat, abys se k nám všem choval s respektem. Budu tu i taková pomocná ruka, mohla bych ti taky pomáhat. Ale nevím teda no, jestli si to zasloužíš. Zatím na to moc nevypadáš," usoudila jsem a koukla na hodiny. Za chvilku jsem musela zpátky za Raynem.
,,Hailey," chytl mě za paži a přitáhl blíž. ,,Věř mi nebo ne, ale fakt tu nemám v plánu ti dělat peklo. O to fakt nestojím. Už tak je celá tahle situace dost na hraně a já mám 5 pohromadě," vysvětlil a já se musela ušklíbnout.
,,Tak to vypadá, že si výborně rozumíme. Jak se budeš chovat ty k nám, tak my k tobě. Musím jít. Zatím ahoj," vysoukala jsem ze sebe a protože jsem měla ještě 10 minut, rozhodla se zamířit k Justinovi. Ten právě stál u Scootera a řešili nějaké papíry. Zezadu jsem ho objala a on se trochu otřásl.
,,Lekl jsi se?" rozesmála jsem se a dala mu pusu. ,,Trošičku," přiznal a pustil mě, abych taky mohla vidět do toho, co právě řešili.
,,Zlato? Nějak se nám to tady protáhlo. Nechceš jet ještě do bytu?" zeptal se starostlivě Justin a zastrčil mi neposedný pramen vlasů za ucho. ,,Ani ne, je mi tu dobře," ujistila jsem ho. ,,Už jsi viděla Shawna?" zašeptal mi do ucha tak, aby to nikdo jiný neslyšel. ,,Už jsem s ním měla tu čest mluvit," potvrdila jsem a on si povzdechl. ,,Neboj se. Řekla jsem mu jen takové varování. Ať si na mě i na tebe dá pozor."
,,To jsi mu vážně řekla?" zasmál se. ,,Jo, vždyť je to pravda. Nějakej zakrslej Kanaďan nás nemůže rozhodit,"mávla jsem nad tím rukou. ,,Hej," rozesmál se Justin a strčil do mě. ,,Ty nejsi zakrslej Kanaďan," ujistila jsem ho se smíchem a vydala se zpátky za Raynem. Byl čas.
,,Hailey!" mávl na mě a já ho následovala. Šli jsme úzkou chodbou do jedné ze zkušeben, kde bylo tak 15 tanečníků. ,,Ahoj všem, já jsem Rayn a tohle je Hailey," představil nás a já všem zamávala. ,,Potřebujeme natočit vaší sestavu, pusťte se prosím do té, kterou budete tančit zítra večer," oznámil všem a zatleskal. Pak už se chopil kamery a mně naznačil, kde zhruba mám stát.
,,Ahoj! Dneska bychom vám chtěli ukázat část zákulisí a to konkrétně tanečníky. Pojďte s námi nahlédnout jak to všechno chodí," usmívala jsem se do kamery a snažila se ne moc přehnaně gestikulovat.
***
to se líbí shawnmandes, rayngood24 a dalším (154 323)
justinbieber: kdo je ready na zítřek??
haileybaldwin: já!
rayngood24: já!!!!
shawnmendes: docela ready
_biliebers_: jsme readyyy
***
Co si myslíte o chování Shawna?
A bude zítra všechno v pohodě nebo se něco pokazí?
A Hailey má parťáka! ❤️ jsem ráda
ČTEŠ
INTERVIEW jb.hb
FanfictionModerátorka a novinářka Hailey po několika pracovních skandálech balancuje na prahu vyhazovu, a proto musí rychle jednat a splnit ultimátum od své šéfové. Buď přinese rozhovor, který přitáhne pozornost úplně každého, nebo se se svým místem v práci...