39.

382 18 33
                                    

JUSTIN 

Hailey jsem vyhodil u kanceláře a hned jak se za ní zavřely dveře, jsem naštvaně začal bouchat do volantu. Proč já. Proč se mi to vždycky takhle podělá. Nikdo neřešil nic jiného než nás 3. A ačkoliv jsem jí miloval nad všechno nad světě, tohle mě rozsekalo. Žárlil jsem, úplně jednoduše. Tohle měla být moje chvíle slávy. I přesto, že jsem věděl, že to není její vina, jsem byl vzteky bez sebe. S tímhle se musí něco dělat.

Do arény jsem dorazil asi po půl hodina a už jen když jsem vstoupil dovnitř, bylo mi jasné, že je zle. Ta špatná atmosféra šla cítit už od vchodu. Scooter, Rayn, Shawn a několik tanečníků stálo pod pódiem a o něčem horlivě diskutovali. Scooter je pak všechny okřikl a mávl na mě.

,,Asi už víš, co se na internetu strhlo," spustil a já přikývl. ,,Hailey mi to vysvětlovala," potvrdil jsem a začal nervózně přešlapovat z místa na místo. ,,Budu od vás potřebovat vyjádření. Od tebe i od Hailey. Shawne, od tebe by to taky bylo vhodné. Uvést všechno na pravou míru a nikoho nepošpiňovat," povzdechl si Scooter a my mu ta instagramová vyjádření odsouhlasili. ,,Mám strach, že se to bude opakovat. Že to bude po každé show," vyslovil jsem nahlas to, co mě tak tížilo. ,,To snad ne," povzdechl si Scooter a posadil se na pohovku. ,,Ta vyjádření by tomu měla pomoci. Když ne, tak já ještě nějak zasáhnu. Slibuju, že to nenechám na vás," ujistil nás se Shawnem. ,,Teď se pojďme vrátit do práce," zatleskal a zvedl se.

,,Shawn na pódium a Justin do zkušebny. Dneska se ti mění tanečníci," upozornil mě a já přitakal. Vydal jsem se směrem ke zkušebnám a modlil se, že je celá tahle situace jen nějaký špatný sen.

-----

HAILEY

Hodila jsem potřebné materiály k jedné ze sekretářek a ještě se rozhodla pozdravit Teda. Rychle jsem koukla na hodinky a když jsem zjistila, že mám ještě hodinu k dobru, vzala jsem to k aréně přes jeden fast food.

Na pódiu bylo rušno jako vždycky.  Zrovna tam byl Shawn a něco řešil se Scooterem. Pozdravila jsem je a Scooter si mě zavolal k nim. ,,Asi si zaregistrovala, co se děje," spustil a já přikývla. ,,Už jsem se domluvil tady se Shawnem a s Justinem na tom, aby napsali nějaká vyjádření. Budu o to muset požádat i tebe," poprosil mě a já souhlasila. Nedělalo mi to moc problém. ,,Super, tak paráda, chtěl jsem ti to jen oznámit. My už tu se Shawnem končíme, dojdeš prosím pro Justina? Je ve zkušebně 101, tam, jak si byla včera. Bude tady střídačka," oznámil nám a zatleskal. Já slezla z pódia a Shawn mě následoval. Jeho šatna byla vlastně směrem ke zkušebně. 

,,Hailey?" zavolal na mě a já se zpruzeně otočila. ,,Jsi.. jsi v pohodě?" zeptal se opatrně a prohrábl si vlasy. ,,Ne tak úplně. Zastiňuje to váš hudební talent a to mě mrzí. Nikdy bych nechtěla, aby se tohle stalo, věř mi," ujistila jsem ho a on přikývl. ,,Vím, že bys to neudělala."

,,Počkej ještě!" křikl, když už jsem se dala na odchod. ,,Nechybí ti někdy to, co jsme měli?" zeptal se a podíval se mi přímo do očí.  Dělal si srandu, že jo?

,,Ani v nejmenším," osočila jsem se a chtěla odejít. 

,,Jsi tak arogantní, že to není ani možný," urazil se a rozešel se pryč. Kam to ale jde? Ke stylistkám? Ačkoliv jsem to vůbec dělat neměla, rozešla jsem se opatrně za ním. Něco mi tu prostě nehrálo. Jen se podívám co dělá a hned pak pro Justina doběhnu.

Shawn se usadil před zrcadla a všechny vizážistky a stylistky ho začaly obskakovat. ,,Dopovíš nám dnes, kde jsi minule skončil?" zeptala se jedna a všem ostatním se také zableskly oči chtíčem. ,,Když jinak nedáte," ušklíbl se a udělal si ještě větší pohodlí.

INTERVIEW jb.hbKde žijí příběhy. Začni objevovat