34.

461 22 40
                                    

HAILEY

,,Mamka tu bude každou chvíli," zavolal na mě Justin, který právě z věšáku sklízel naše bundy. Potřebovali jsme někam dát i oblečení, co si přiveze Pattie. Nejspíš mu teď volala a moc se těšila, ale já spíš měla každou chvíli čím dál tím větší nutkání utéct. Vzala jsem si totiž na starost vaření celé večeře i s dezertem a tak a to rozhodně bylo větší sousto, než jsem byla schopna zvládnout. Polévka i předkrm už byla hotová, ale hlavní jídlo se mi vůbec nedařilo. Připravovala jsem hovězí steak a pořád se mi nezdál tak nějak akorát. A když jsem ucítila trochu nepříjemný zápach, se sprásknutýma rukama jsem běžela k troubě. To se totiž pálil můj jablečný koláč. Den blbec.

,,Je tam u tebe všechno v pořádku?" zeptal se starostlivě, protože ho už určitě musel do nosu praštit ten příšerný zápach spáleného koláče. ,, V naprostým pořádku!" houkla jsem nazpět a vyndala ho. Když se odkrojí ty černé konce, bude to v pohodě a nikdo nic nepozná.

Se steakem už mi bylo jasné, že toho stejně nic víc nevymyslím, tak jsem ho už nechala být a připravila na stůl salát jako předkrm a hrnec s polévkou. Pattie zrovna parkovala.

Ozval se zvonek a Justin si mě zavolal k sobě. Chtěl, abychom jí přivítali společně. ,,Ahoj," vrhl se jí kolem krku Justin, hned jak jí otevřel dveře. Krásná bruneta opětovala jeho objetí a pak mě sjela pohledem. ,,Ty musíš být Hailey," široce se usmála a místo mé nabízené ruky mě také pevně objala. ,,Jsem Pattie. Tykejme si prosím," požádala mě a já přikývla. Pomohli jsme jí s bundou a kufry a já už jí pak nasměrovala do kuchyně. ,,Tak se u nás posaďte," vyzvala jsem jí a zeptala se, které víno si dá. ,,Červené, prosím. Už tu teda bydlíš?" zeptala se s upřímným zájmem a já přikývla. ,,Jo, vlastně jo. Mám svůj byt kousek odtud, ale ten teď přemýšlím, že začnu pronajímat," řekla jsem jí a ona souhlasně přikyvovala. ,,Určitě je to dobrý nápad. Jak je to vůbec s tou večeří? Justin mi prakticky vyhrožoval, že jestli něco sním po cestě sem, tak že mě vyhodí. Prý jsi toho hodně navařila, Hailey," rozesmála se a já s ní. 

,,Ano, to vám řekl správně. Je toho dost a je dobře, že jedete hladová," ujistila jsem ji a ona mě spražila pohledem. Řekla jsem něco špatně?

,,Teda, řekl ti správně. Je dobře, že jedeš hladová," opravila jsem se na tykání a ona spokojeně přitakala. Po chvíli se vrátil i Justin, společně jsme zasedli ke stolu a každý si dal trochu salátu a polévky. Nakonec to ani nechutnalo tak zle. ,, Pro příště, když ti ujede ruka s kořením, tak přidej ještě víc zeleniny," poučila mě Pattie a já se v duchu uchechtla. Bylo od ní milé, že se mi snažila pomoci, ale zároveň já bych asi jako host mlčela, i kdyby mi dali k jídlu něco úplně nepoživatelného.

Tohle jsem ale hned Pattie odpustila, když se začala vyptávat na náš vztah a Justin jí spokojeně všechno líčil. Každičký detail, zmínil i kauzu s Alex, což podle mě nebylo ani tak nutné. Ale byla to jeho verze příběhu a nejspíš považoval za důležité, říct i to.

,,Téhle krásné ženy se drž," řekla po dojedení polévky a Justin na mě mrkl. ,,To hodlám mami, to hodlám."

,,Takže na turné jedeš také, je to pravda, Hailey?"

,,Jo, Justin se Scooterem vymysleli úžasnou věc a to tu, že z turné budou vznikat takové malé dokumentární pořady. Budou tam záběry ze zákulisí, různé hry, rozhovory s týmem, tanečníky a tak podobně. Chceme turné přiblížit úplně každému," vysvětlovala jsem Pattie a ta horlivě přikyvovala. ,,No a asi uvážili, že to je pro mě nejlepší práce," zasmála jsem se. ,,Teď jsem skončila v magazínu Elle, tak jsem plná energie do nové pozice," řekla jsem jí a opravdu to tak cítila. Cítila jsem přísun nové energie.

INTERVIEW jb.hbKde žijí příběhy. Začni objevovat