9.

754 34 19
                                    

,,Mám totiž rande !" vypískla nadšeně a já na chvíli úplně ztratila slova. Rande ? ,,Ou, to je skvělé !" vydala jsem ze sebe se zaskočením a ukázala úsměv. Vážně se mi to dobré zdálo, jen by mě ani ve snu nenapadlo, že workoholička Alex bude mít na randění vůbec pomyšlení. Očividně je ale možné vše. ,,A po mně chceš přesně co ?" pousmála jsem se. ,,Jdeme spolu nakupovat, protože potřebuji něco na sebe !" vykřikla a já se zarazila. ,, Už je skoro večer a já bych měla jet za přítelem. " namítla jsem a pohlédla jsem na hodinky.

,,Hailey " zakňourala a přeměřila si mě pohledem. ,,Prosím !" 

,,Vážně to časově nezvládnu Alex. Ale mám nápad. Mám tu asi troje šaty a kostýmky, když byl náhodou nějaký nečekaný meeting a já musela rychle skočit do něčeho formálnějšího " navrhla jsem a jí se rozzářily oči.
,,Pojď, " pokynula jsem rukou ke skříni a Alex ji otevřela. Okamžitě mi do očí padly modré pastelové šaty, které by Alex neskutečně slušely. ,,Zkus tyhle " podám jí ramínko a ona ho převezme. Dál hrabu ve skříni a když se otočím, mám pocit, že Alex někdo vyměnil. Tak moc jí to slušelo.

,,Nevím, jak se ti odvděčím" řekla Alex po chvilce vzhlížení se v zrcadle. ,,Myslím, že jsi se mi dost odvděčila tím, že jsi mi nechala pracovní pozici. " uchechtnu se a zbytek oblečení vrátím do mé nouzové skříně.  ,,Nevadí, když už teda vyrazím ? Už teď mám zpoždění " pohlédnu na hodinky a trošku se zhrozím. Blížila se osmá hodina večer a já běžně touhle dobou byla rozvalená na gauči a koukala se Shawnem na Přátele. ,,Utíkej a já si ty šaty vezmu k sobě. Vrátím ti je brzy !" zavolala ještě na mě a já se vypravila rychlými kroky do mého bytu.  ,,Jsem něco jako její.... jako její kamarád !" zaslechla jsem nějaké hlasy u recepce, jak se hádají. ,,Nemůžu Vás pustit do redakce, je mi to líto. " řekl recepční a já šla ohlásit, že odcházím. ,,Justine ? Co tu děláš ?" podívala jsem se s šokovaným úsměvem na Justina a sevřela ho v pevném objetí. ,, Chtěl jsem tě vidět " zaculil se a pokrčil rameny, jako kdyby to mělo být úplně samozřejmé. ,,Trošku pospíchám domů " přiznám neochotně a pozoruji, jak se jeho radostný výraz mění na smutný. ,,Rychlá zastávka v Mekáči ? Vyhodím tě doma, zdržíš se jen chvilku," navrhne Justin s mrknutím a já po delším váhání jeho nabídku přijímám. ,,Nasedej, nádhero " otevře mi dveře u auta a já nastoupím. ,, Nádhero mi vždycky říkala mamka, když mi to vůbec neslušelo " rozesměji se nad tou vzpomínkou a Justin též. ,,Tak to tě můžu ujistit, že tak jsem to nemyslel." 

---

,,No a tak jsem se seznámil s Jadenem " dovyprávěl další historku a já se smála. Bylo mi v jeho přítomnosti fajn a navíc jsme měli hromadu hranolek a nugetek. Co bylo víc.

,,Justine ?" zeptala jsem se ho opatrně, jelikož jsem tušila, že se mu to nebude chtít řešit. ,,Copak ?" odložil telefon a usmál se. ,,Začínají se tu hromadit paparazzi " ukázala jsem směrem k vchodu. ,,Tak vyrazíme " řekl a já si pobalila věci. Po několika minutách už jsme byli v jeho range roveru, který měl tmavá černá skla. 

,,To pozítří platí ? Chci tě někam vzít, ať máme víc času, než dnes." zeptá se. ,,Nejspíš ano. Můj přítel stejně plánoval jet za svou rodinou, takže bych mohla mít volno. " Justin se zamračil. ,,No.. a ty nepojedeš s ním ?" zeptal se překvapeně. ,,Řekněme... že s tou jeho rodinou zrovna nevycházím. Totiž ...vlastně nevychází moc  s ní ani on sám... ale to je jedno " opustila jsem to téma a Justin chápavě přikývl. Stejně ale bylo vidět, že ho to zajímá.

 ,,Tak jsme tu !" zahlásil po chvíli a já poděkovala za odvoz. ,, Tak pozítří se uvidíme. Ještě si napíšeme " ujistila jsem ho a objala ho na rozloučenou. Zabouchla jsem dveře a vydala se ke vchodu do bytovky. Vtom se ozval zvuk otevírání okýnka  a Justin se z něj vyklonil.

 ,,Co ?" usmála jsem se. Zapomněl něco ? ,,Jen jsem tě chtěl ještě jednou vidět " usměje se a já se pokusím udělat takovou menší piruetu a následně opravdu už vyrazím ke dveřím. Nechce se mi věřit, že jsem se tak moc zdržela. Justin tam stále stál. Naposled jsem se otočila a poslala mu vzdušnou pusu. Až po zbouchnutí vchodových dveří mi došlo, co za gesto jsem předvedla. Tak trochu automaticky to ze mě vypadlo , ani jsem o tom neuvažovala.

,,Kde jsi byla ?" zeptal se Shawn, když jsem otevřela dveře. ,, Tomu říkám přivítání, příteli " usmála jsem se a dala mu pusu. ,,Jela jsem z redakce a potkala jsem Justina, tak mě sem odvezl a koupili jsme si nějakou zmrzlinu, hranolky a tak. " pokrčila jsem rameny a šla do koupelny si umýt ruce. Shawn mě následoval. ,, Moc se mi nelíbí, že se s ním stýkáš " řekl na rovinu a já zavřela vodovodní kohoutek. ,,A věříš mi ?" zeptala jsem se ho a on si povzdechl. ,,Věřím, já jen-" ,,Věříš mi ?" zopakovala jsem otázku. ,,Věřím." řekl po chvíli a přivinul mě do objetí. ,,Nemáš nejmenší důvod nějak žárlit. To bych mohla žárlit i na Camillu. " uchechtnu se, ale on zvážní. ,,Camilla je kamarádka. " řekne téměř dotčeně. ,,A co myslíš, že je Justin ? Nebuď směšný " hodím mu ručník a odcházím do ložnice. S radostí skočím na postel a otevřu telefon. Vyběhne na mě několik bulvárních titulků, při jejichž čtení mi poskočí srdce.

UPŘÍMNÁ ZPOVĚĎ : CO VŠECHNO JSME SE DOZVĚDĚLI V NOVÉM ROZHOVORU OD JUSTINA ? TENTO POVEDENÝ ROZHOVOR MÁ NA SVĚDOMÍ HAILEY BALDWIN !

JUSTIN JE NEVINNÝ ! Nový rozhovor ukazuje, jaká je doopravdy situace

HAILEY BALDWIN JE JEDINÁ OSOBA, KTERÁ MÁ OD TEĎ PRÁVO DĚLAT S JUSTINEM ROZHOVORY ! 

Jsme dobré duo Justine, vážně jo.

,,Někdy se chovám jako kretén, že jo ?"  lehne si vedle mě po chvíli Shawn a políbí mě na krk. ,, Poslední dobou častěji ," připouštím a otočím se k němu. ,,Chci ti to nějak vynahradit," oznámí mi a sedne si do tureckého sedu. ,, Hailey, musím ti něco říct. Nesnáším se za to, že jsem to tak oddaloval, ale teď cítím, že je  ten správný čas."

,,Já tomu nerozumím Shawne " řekla jsem zmateně, když slezl z postele a odešel na chodbu. Když se vrátil, celý se klepal a něco svíral v ruce. 

Co se sakra děje ?

BEFORE

to se líbí pattiemallette a 987 352 dalším

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

to se líbí pattiemallette a 987 352 dalším

justinbieber: s ženskými je to jednoduché. Kupíte jim jídlo a hned se s nimi dá bavit :d

Komentáře byly omezeny

shawnmendes: stejně má radši kfc ;)

uživatel justinbieber zablokoval uživatele shawnmendes

______________

Co se to asi děje ? ;) řekla bych, že mě budete nesnášet :D 

INTERVIEW jb.hbKde žijí příběhy. Začni objevovat