JUSTIN
Probral jsem se kolem 11 dopoledne a nahmatal volné místo vedle sebe v posteli. Pokusil jsem se zvednout, ale ostrá bolest hlavy mi to nedovolila. Zpátky jsem si lehl a chytl se za ní. Co jsem to proboha včera vyváděl? Otočil jsem se v posteli a pokusil se ještě usnout. Marně, protože mi hned po minutce začal zvonit telefon. Kdo po mně kurva zase něco chce? Natáhl jsem se k telefonu a podíval se, kdo mi volá. Scooter. A sakra.
,,No?"
,,Mohl bys mi laskavě vysvětlit, co jste včera dělali?" začal na mě okamžitě zvyšovat hlas.
,,Řekl bych ti to, kdybych si to pamatoval," začal jsem se smát, ale Scooterovi to asi vtipné nepřišlo.
,,Tak já ti velice rád osvěžím paměť. Totálně jste se ztřískali a já vás musel dotáhnout zpátky sem na hotel. Jako kdybys nevěděl, že máš koncerty," povzdechl si.
,,To ale není to nejhorší," pokračoval. ,,Do světa si taky rozhlásil, že je Hailey těhotná," ozvalo se v telefonu a mně málem spadl na zem. Kurva. ,,Je to pravda? Čeká dítě?"
,,JO," odpověděl jsem potichu nazpět a chytil se za hlavu. ,,Chtěli jsme počkat ještě tak měsíc s nějakým oznámením."
,,No, to jste měli. Totálně jsi zase otevřel tu propast, kterou jsem myslel, že se nám už podařilo slepit. Je toho plný internet," povzdechl si.
,,Kde je Hailey?" zeptal jsem se ho, protože očividně toho věděl víc než já. ,,Ona není na hotelu?" podivil se Scooter a tím mě ještě víc znejistěl. ,,Ne, probudil jsem se tady sám."
,,Tak to nevím, nemám tušení. Ale ty jsi si to podělal, tak si to sám sprav. Určitě někde trucuje," mávl nad tím rukou a dál už to nechal být. ,,Opoledne si uděláme schůzku. Ty, Hailey, já a tým. Tohle je velká věc a musíme všechno do budoucna naplánovat."
,,Máš radost?" zeptal jsem se ho alespoň opatrně. ,, Z čeho jako?"
,,Z toho, že budu táta," dodal jsem. ,,Asi jo," bylo to poslední co řekl, než zavěsil.
Odhodil jsem telefon pryč a zanadával. Co se to kurva děje? Včerejší večer jsem měl totálně vymazaný.
Nejdřív ale musím zjistit, kde je Hailey. Pětkrát jsem jí zavolal, ale pokaždé bez úspěchu. Po chvíli mi od ní přišla zpráva.
Hails: chci být teď s Gigi, odpoledne dorazím na tu schůzku a o všem si pak sami promluvíme.
Já jsem se připojil k wifi a začal hledat nějaké věci o včerejšku. A že jich bylo. Klikl jsem na jedno video a modlil se, ať to není tak hrozné.
-včera-
,,Už to spolu takhle dlouho nebudeme, brácho," řekl jsem Raynovi a opřel se o jeho rameno. ,,Jak jako? To nechápu," vyzvídal Rayn. Nebyl na tom o moc lépe než já, ale pořád věděl o světě.
,,Budeme rušit turné!" křikl jsem do prostoru baru a začal škytat. Rayn se mi začal smát a pak se na mě otočil, spolu s pohledem všech lidí v baru. ,,Proč ho budeme rušit? Už se nám daří," oponoval Rayn a já zběsile kýval hlavou.
,,Budu totiž táta!" vykřikl jsem z plných plic a roztáhl ruce. Prudce jsem se zvedl od stolu, tak, že několik plechovek popadalo na zem. ,,A budu mít krásný mimino a bude taky zpívat jako já," říkal jsem Raynovi mezi mým škytáním. Pak jsme se tam začali společně objímat a v jedné poloze jsme zůstali třeba 5 minut.
----
Víc už se toho ani stát nemohlo, protože do baru vběhl Scooter a odtáhl nás do taxíku, který byl venku. Na videu už bylo jen vidět jak nás tam prudce hodil a co nejrychleji se snažil zabouchnout dveře. Panebože. Vždy to může být horší, říkal jsem si. A vážně mohlo. Mohl jsem tam udělat mnohem větší ostudu, ale tady šlo o Hailey. Jestli jsem věděl něco jistě, tak to bylo to, že bude šíleně zklamaná. A má proč být naštvaná. Tohle nebylo oznámení, o které bychom stáli.
ČTEŠ
INTERVIEW jb.hb
FanfictionModerátorka a novinářka Hailey po několika pracovních skandálech balancuje na prahu vyhazovu, a proto musí rychle jednat a splnit ultimátum od své šéfové. Buď přinese rozhovor, který přitáhne pozornost úplně každého, nebo se se svým místem v práci...