Mano žodžiai nepasitvirtino. Radome parduotuvėje viską ko mums reikėjo. Šiandien ryte man visiškai nerūpėjo tas vakarėlis, tačiau kai visą tą laiką mačiau Zayn, kurio akys spindėjo viską rašant, kurio akys spindėjo net ir sumautoje parduotuvėje, kai jis man ant galvos dėjo visokias karūnas vertė mane laukti šeštadienio taip stipriai kaip laukė visi."Aš turiu nuvažiuoti į savo butą, todėl jei nori galiu parvežti tave namo arba galim važiuoti kartu, nes vienu ar kitu atveju aš visvien turėsiu būti pas tave" Zayn liežuvio galiuku perbraukia per savo lūpas taip jas sudrėkindamas.
"Erm.." pasimetu. Ar būtų normalu nuvažiuoti su Zayn į jo butą žinant tai, kad ten buvo mūsų pirmasis bučinys? "Žinoma. Galim važiuoti" tariu vis dar neapsisprendusi ar tai geras variantas.
Suknistai bijau vėl norėti jį pabučiuoti, nors atvirai to ir noriu jau nuo pat šio ryto, kai uždėjau savo delną ant jo skruosto. Giliai įkvepiu stengdamasi vėl kišti į mintis tą savo „programą", tačiau man tai dar sunkiai sekasi.
*
Kai įvažiuojam į požeminę mašinų aikštelę pasimetu. Ar man taip pat reikia lipti iš automobilio? Zayn išlipa ir pamatęs, kad aš nesijudinu įlipa atgal į automobilį. Jis uždaro dureles ir atsisuka į mane.
"Kas yra?" juodaplaukio švelnus balsas aidu perskrieja per mano mintis taip mane iš jų pažadindamas.
"Nieko. Viskas gerai" dirbtinai nusišypsau. "Einam" atsisegu saugos diržą ir atsidariusi dureles išlipu iš automobilio.
"Kol mes esame draugai, Aalia, pažadėk man, kad galėsim kalbėti apie viską. Pažadėk, kad nieko nuo manęs neslėpsi ir, kad ir kas benutiktų nesvarbu kiek bus valandų skambinsi man" jis pasiveja mane prie lifto. "Nes tu elgiesi keistai?" manau tai labiau nuskambėjo kaip klausimas.
"Žinoma" vėl dirbtinai jam nusišypsau.
Kai įeiname į jo butą stengiuosi nepradėti šypsotis. Pirmas prisiminimas įėjus į jo butą - mūsų pirmas bučinys ir beprotiškai skanūs Zayn kepti blynai.
"Aš noriu palysti po dušu ir persirengti ar galėtum palaukti manęs virtuvėje?" juodaplaukis šypteli.
Nežinau kas man nutinka, tačiau įkvepiu į save iš kažkur atsiradusios drąsos ko nebuvo jau gana ilgą laiką.
"Galiu eiti kartu su tavimi" išsišiepiu, tačiau greitai suprantu kaip kvailai tai turėjo nuskambėti jam ir kaip beviltiškai durnai jausiuosi aš kai jis pasakys ne.
Vaikino šokoladinės akys vėl sužiba, tačiau aš niekaip jo neperprantu. Iškvepiu visą plaučiuose turėtą orą ir pradedu savo kelionę į virtuvę. Kai Zayn sučiumpa mano ranką giliai įkvepiu. Nedrąsiai atsisuku į juodaplaukį. Jis pritraukia mane prie savęs. Jo širdis plaka it pašėlusi. Akimirkai išsigąstu, kad jis aprėks mane už tai kokia kvaiša aš esu, kad vieną dieną jį palieku, o kitą - pati pasisiūlau su juo nueiti į dušą.
"Aš nenoriu eiti su tavimi į dušą" vaikinas šypteli žiūrėdamas man į akis. Nuleidžiu savo galvą stengdamasi jam nerodyti savo akių kurios šiuo metu yra pilnos ašarų. Zayn savo pirštų galiukais pakelia mano smakrą aukštyn ir nykščiu nuvalo pradėjusias riedėti ašaras. "Bent jau ne dabar. Dabar aš noriu tavęs savo lovoje, nes kiek pamenu, mažute, mes jos nebandėme ar ne?"
Man tiek ir užtenka, kad nusišypsočiau. Tik tada kai jis sujungia mūsų lūpas suprantu, kad viskas yra tikra. Užšoku ant jo kojomis apsivydama vaikino liemenį. Nepaleisdamas mano lūpų jis neša mane į savo kambarį kliudydamas baldus nuo ko mes abu pradedame juoktis. Kai pagaliau po savo nugara pajaučiu Zayn lovą išsišiepiu it vaikas gavęs saldainį, tačiau mano šypsena ilgai neužsibūna, nes vaikinas ir vėl atakuoja mano lūpas.
Nuvelku jo džemperį ir marškinėlius trumpomis rankovėmis iškart palikdama jį nuoga krutine. Zayn labai greit atsikrato ir mano megztuko. Stengiuosi užčiuopti jo džinsų sagą, tačiau man niekaip nepavykstant jos atsegti vaikinas pats ją atsega ir atsikrato savo džinsų numesdamas juos į kažkurį kambario kampą. Zayn šlapiais bučiniais nusėja mano kaklą, krūtinę ir tuo pat metu atsikrato ir mano liemenėlės.
Jis šlapiais bučiniais apkeliauja mano krūtis, pilvą ir galiausiai atsegęs mano džinsų sagą juos nuvelka kartu su apatiniais. Jie taip pat atsirande kažkuriame kambario kampe. Kaip man vėliau teks viską gražiai susirinkti? Išlendu iš savo minčių, kai Zayn savo liežuviu perbraukia per mano centrą nuo ko aš išriečiu savo nugarą.
Kai vienas Zayn pirštas įslysta į mane įveliu savo pirštus į jo plaukus ir šiek tiek juos pešteliu nuo ko Zayn suurzgia į mano lūpas. Pabučiuoju jį. Kai vaikinas įsiskverbia į mane šiek tiek cypteliu kas jį priverčia plačiai nusišypsoti.
"Nejuokinga" sudejuoju priversdama juodaplaukį judėti greičiau. Suleidžiu savo nagus jam į nugarą.
"Prašau atsimerk" Zayn sušnabžda man į lūpas. Kad ir kaip man būtų sunku, tačiau aš atsimerkiu ir mano žvilgsnis susitinka su jo dvejomis, šokoladinėmis akimis kurios šiuo metu yra prisipildžiusios aistros.
Zayn postūmiai į mane gilūs ir greiti, kas verčia mane dejuoti vis garsiau ir garsiau. Nepaleidžiu jo nugaros savo nagais ją tiesiog draskydama, tačiau jis tam visiškai neprieštarauja. Atvirkščiai, galiu spėti, kad jam tai net patinka.
"Mano" juodaplaukis ištaria žiūrėdamas man į akis. "Prašau, pasakyk, kad esi mano" sujungiu mūsų lūpas ir dar kartą sukaupusi visas jėgas atsimerkiu.
"Tavo" sušnabždu. "Visa tik tavo" sudejuoju. Kaip jam išeina mylėtis su manim ir tuo pat metu taip aiškiai kalbėti, kai aš vos tik pražioju savo burną iš jos tuoj pat išeina aimana.
Dar keli Zayn postūmiai ir jis išsilieja į prezervatyvą taip atnešdamas mums abiems euforijos viršūnes, kurių mums abiems reikėjo beprotiškai stipriai.