1.37

591 30 0
                                    


Pirmas atvažiuoja Rikis. Jis pasimetusiu žvilgsniu laksto nuo manęs iki Zayn. Suprantu jį. Jausčiausi lygiai taip pat. Matau koks Rikis sutrikęs. Tokia pati būčiau ir aš vis dėl to, sėdžiu Zayn svetainėje, ant Zayn sofos, apsivilkusi per vyriškus, man per didelius Zayn treningus ir mano kaklas yra nusėtas Zayn padarytomis meilės žymėmis.

"Labas, Aalia" Rikis pirštais perbėga per savo plaukus.

"Labas" šypteliu ir atsistojusi išeinu į virtuvę. "Ar man ką nors pagaminti?" suraukiu antakius, kai Zayn kažko ieško spintelėse.

"Nesivargink, mažute" Zayn nusišypso ir pabučiuoja mano lūpas. "Užsakysiu picos" jis sušnabžda, o aš tiesiog linkteliu.

Po kiekvieno bučinio su juo jaučiuosi lyg užhipnotizuota ir nesu įsitikinusi ar tai gerai. Prie jo aš negaliu logiškai mąstyti! Kai Zayn mane palieka virtuvėje atsisėdu ant kėdės. Mintys mane pačios nukelia į prisiminimus apie tai, kas vyko virtuvėje prieš pusę valandos. Nejausdama nusišypsau ir atsisukusi į virtuvės spinteles išraustu.

Išgirdusi svetainėje kikenančią Meg išeinu iš virtuvės. Manau, kad šiandien galiu pasigirti tik tuo, kad nebešlubuoju. Kaip sakoma kuo susirgai tuo ir gydykis. Nusišypsau pamačiusi Meg, kuri guli ant grindų ir garsiai juokiasi. Pasukusi savo galvą į šoną pamatau ant sofos sėdintį Zayn, kuris tik varto akis nepatenkintas Meg juoko priepuoliu.

"Ar padėsi man atsistoti?" ji sucypia pažiūrėdama į Levi, kuris šiltai nusišypso pažiūrėdamas į ją ir galiausiai ištiesia merginai savo ranką.

Jei pamatyčiau Levi gatvėje tikrai jo išsigąsčiau. Visada apsirengęs tamsiai, beveik niekada nesišypso ir velniškai tylus, tačiau tai, kaip jis žiūri į mano draugę ir kaip elgiasi su ja verčia mane šypsotis. Jie abu vienas kito priešingybės, tačiau kartu jie tiesiog papildo vienas kitą. Ar aš ir Zayn atrodom šitaip kitiems iš šono? Nemanau.

"Labas, Aalia" Meg apsikabina mane ir stipriai suspaudžia savo glėbyje. Ji pamato mano kaklą tik tada, kai atsitraukia nuo manęs. "Ar tu... Ar jūs... Ar..., o Dieve, man reikia paaiškinimo" brunetės sutrikęs žvilgsnis ir beprotiškas pasimetimas priverčia mane nurausti ir pradėti juoktis.

Paėmusi ją už rankos nusitempiu į virtuvę ir atsisėdu ant kėdės. Ji paseka mano pavyzdžiu ir plačiai nusišypso žiūrėdama į mano veidą.

"Tavo akys tiesiog spindi!" mergina cypteli priversdama mane ir vėl nurausti.

Stebiu kaip Zayn įeina į virtuvę ir mirkteli man. Velniškai susigėdusi paslepiu savo veidą delnuose. Juodaplaukis prieina prie manęs ir prispaudžia mano kūną prie savo šono. Pasilenkęs jis pabučiuoja mano plaukus. Patraukusi delnus nuo savo veido pakeliu akis į savo vaikiną ir nusišypsau. Meg cypteli ir suploja savo rankomis.

"Apie ką kalbat?" Zayn delnu atsiremia į spintelę ir žiūrėdamas man į akis plačiai nusišypso.

"Zayn" suzyziu. "Išeik. Leisk mums mergaitiškai pasikalbėti" atsidūstu ir atsistojusi nueinu prie jo. "Prašau" pakeliu savo akis į jį.

"Aš suknistai noriu tavęs, Aalia" Zayn pasilenkęs sušnabžda man į ausį. "Ar galim juos išvaryti?" jis iškvepia šiltą orą man į plaukus.

Net negaliu apibūdinti to keisto jausmo, kurį jaučiu savo kūne. Atrodo, lyg viskas mano viduje apsivertė. Mano širdis pradėjo plakti velnišku greičiu, o pilvo apačioje pradėjo skraidyti drugeliai.

"Negalim" nusišypsau netyčia lūpomis priliesdama jo kaklą. Jaučiu kaip jo visas kūnas suvirpa. "Vėliau, gerai?" nusišypsau atsitraukusi ir savo pirštais apimu vaikino riešą, o kitos rankos delną uždedu jam ant nugaros ir išvedu iš virtuvės.

"Kas čia kątik buvo?!" Meg cypteli priversdama mane plačiai nusišypsoti.

"Aš ir Zayn vakar buvom pasimatyme" sušnabždu. "Pasilikau pas jį ir jis manęs dar neišvarė" sukrizenu pirštais perbėgdama savo plaukus.

"Bet jūs... jūs mylėjotės, taip?" Meg iškelia savo vieną antakį.

"Tikrai ne blynus kepėm visą naktį" atsilošiu kėdėje. Stebiu kaip keičiasi Meg veidas. Jos nustebusį veidą labai greitai pakeičia plati šypsena.

"Kodėl tu man nieko neparašei?" Meg pirštais perbėga per savo plaukus.

"Jei atvirai, tai nei aš, nei Zayn nuo vakar vakaro nesinaudojom telefonais" trukteliu pečiais. "Iki tol, kol Rikis sugadino mūsų laiką" pavartau akis.

"Labas, Aalia" Eliott nusišypso apkabindamas mane. Šis jo veiksmas nelieka nepastebėtas Zayn, kuris suraukia antakius ir piktai nužvelgęs savo draugą nusisuka. Jeigu jis supyko...

"Sveikas" tariu, kai jis atsitraukia nuo manęs. Plačiai nusišypsau vaikinui ir praėjęs pro mane jis atsisėda ant fotelio.

"Ar galiu pasikviesti porą merginų?" Rikis pažiūri į Zayn, kuris tik giliai įkvepia. Matau, kaip jis susinervina. Net mane jo idėja visus iš čia išvaryti pradeda vilioti.

"Ne" juodaplaukis trumpai atkerta ir susineria savo rankas ties krūtine.

"Bet Darren kažką atsives!" brunetas cypteli ir pamojavęs savo rankomis palieka Zayn ramybėje.

"Ar viskas gerai?" pakeliu akis į Zayn, kuris liūdnai man šypteli. "Ateik į miegamąjį po poros minučių" atsidūstu ir išėjusi iš virtuvės patraukiu į Zayn miegamąjį.

*******
Nuotolinis mokymas man varo stresą, todėl dovanoju jums naują dalį!😁

Baby        ;    Where stories live. Discover now