Rikis palieka balkoną greičiau už mus, kas gali sukelti įtarimų Brian, tačiau šiuo metu man tai mažiausiai rūpi. Dabar noriu būti su Zayn."Balandėliai, jūs suprantat, kad čia sėdit jau beveik dvi valandas?" Meg suraukia antakius įėjusi į balkoną nuo ko mes su Zayn pradedam juoktis.
Lauke oras nebesijaučia toks šaltas. Gal dėl to, nes mes jau pripratom, o gal dėl to, nes jau rūkome trečią cigaretę ir iki Meg atėjimo su Zayn šnekėjome apie viską ir apie nieką tuo pat metu.
"Visiškai nesijaučia, jog praėjo dvi valandos" Zayn baigdamas rūkyti savo cigaretę nusišypso. "Be to, kokie balandėliai, Meg? Pati žinai Brian taisyklę" juodaplaukis nusišypso merginai.
"Ji žino, Zayn" sukrizenu. Juodaplaukis linkteli ir mirkteli man. "Ir jei jau taip svarbu tai gerai, mes tuoj eisim į vidų" šypteliu merginai ir nusiunčiu jai oro bučinį. Kai baigiu rūkyti tarp savo pirštų esančią cigaretę pakylu nuo kėdės.
Mes visi trys vienu metu įeinam į namo vidų kuriame nesigirdi nė vieno žmogaus. Klausiamu žvilgsniu pažiūriu į Meg.
"Visi filmų kambaryje, tačiau greitai eis miegoti" ji šypteli. Su Zayn nusekame jai įkandin į filmų kambarį kuriame visi žiūri kažkokio filmo pabaigą. Nė vienas net nepastebi mūsų, todėl mes tiesiog atsisėdam ant grindų vienas šalia kito.
"Ačiū tau, Zayn" sušnabždu atsirėmusi į jo petį. Jaučiu vaikino pasimetimą. "Už šitą nepakartojamą dieną ir vakarą. Ačiū tau už viską" pridedu žodžius jam pašnibždomis. Zayn lūpos paliečia mano plaukus, po to jis nusišypso.
"Ačiū ir tau, Aalia" mano vardas išeinantis iš jo lūpų skamba beprotiškai gražiai kas priverčia mane nusišypsoti.
"Pagaliau baigėsi šitas nesąmoningas filmas" Rikis sušaukia ir atsistoja nuo sofos. Labai greitai atsitraukiu nuo Zayn ir pakylu nuo grindų. Ištiesiu jam savo ranką norėdama padėti jam atsistoti, tačiau jis į ją net nesikabina. Kvailys.
"Noriu tik priminti, kad rytoj visą dieną maistą gaminat jūs" Amelia išsišiepia. Vaikinai atsidūsta vienu metu ir išeina į kambarius.
Su Zayn einam kartu - tylėdami. Nežinau kodėl, tačiau nenoriu jam nieko sakyti, o ir iš jo šiuo metu nekoks pašnekovas. Manau, kad visi šiame name esantys žmonės neleidžia mums bendrauti, nors jiems visiškai nesvarbu, tačiau buvimas šalia jų verčia mane taip galvoti. Jaučiuosi labai spaudžiama negalėdama kalbėti su Zayn taip kaip kalbamės būdami dviese.
"Labanakt" Meg išsišiepia kai koridoriuje liekam keturiese.
"Labanakt" šypteliu ir nueinu į savo kambarį.
Manau, kad jei visi žinotų, kad aš ir Zayn kažką bandome jiems būtų labiau suprantama jei pasakyčiau, kad noriu miegoti su Zayn arba, kad sėdžiu atsirėmusi į jį. Žodžiu, tai yra labai sunkiai paaiškinama.
*
Išėjusi iš dušo apsivelku savo pižamą ir įėjusi atgal į savo kambarį randu ant lovos sėdintį Zayn. Pripažinsiu, truputį išsigąstu, tačiau mano veide labai greit atsiranda maža šypsenėlė."Ką čia darai?" priėjusi atsisėdu šalia jo.
"Pagalvojau ir atsiminiau, kad nepasakiau tau labanakt ir nepabučiavau tavęs" vaikinas sukrizena. Įveliu savo pirštus į jo plaukus. Kai jis mane pabučiuoja atsisėdu ant jo kelių ir stumteliu vaikiną, kad atsigultų.
Mūsų lūpos juda vienu ritmu, o pats bučinys susipynęs įvairiausiais jausmais. Meile, aistra, džiaugsmu. Suprantu, kad dabar būtų per anksti jam pasakyti, kad jį beprotiškai įsimylėjau, o ir be to noriu, kad jis pirmas man tai pasakytų. Nesu įsitikinusi, kad jis jaučia man tą patį, kas šiek tiek mane skaudina.
"Kad ir kaip norėčiau, kad tu čia pasiliktum, tačiau tu negali" atsidūstu priversdama jį menkai šyptelėti.
"Viskas gerai" vaikino krūtinė, ant kurios dabar padėta mano galva, suvibruoja, kas reiškia, kad jis sukrizeno.
Pakilusi dar kartą pakšteliu jam į lūpas ir nulipu nuo jo leisdama vaikinui išeiti.
"Labanakt" Zayn man mirkteli stovėdamas prie durų nusiunčiu jam oro bučinį, kuris priverčia mus abu pradėti juoktis.
*
"Labas rytas" šypteliu atėjusi į valgomąjį."Labas" Darren plačiai išsišiepia priversdamas mane prisiminti praėjusį vakarą kuomet Meg jį išvadino gėjumi.
"Darren, ji juk mergina" Zayn išsiviepia pažiūrėjęs į blondiną.
"Capt už vadžių vėl iš pradžių" vaikinas pavarto akis ir susmunka savo kėdėje. Jeigu jis tikrai gėjus ar šis vaikinas mato Zayn kaip simpatišką ar jį labiau traukia Rikis?
"Aalia, kodėl tu ne mokykloje?" Brian atsisuka į mane. Suraukiu antakius.
"Nežinau, planuoju pasiimti nuotolinį mokymą" trukteliu pečiais ir pasiėmusi klevų sirupą apipilu juo savo blynus. "O kodėl Amelia ne mokykloje?" nukreipiu savo žvilgsnį į blondinę sėdinčią šalia Brian.
"Erm..." mergina pasimeta. "Aš sergu, žinai" ji sukrizena. Plačiai išsišiepiu ir nieko nebesakau.
*
Ar Zayn šiandien vakare ateis? Mintys apie Zayn mane tiesiog graužia iš vidaus. Nebenoriu slapstytis nuo žmonių, kad man patinka tas juodaplaukis vaikinas, kuris turėjo ketinimų išvaryti mane iš mano pačios namų pirmąją mūsų pažinties naktį. Gal turėčiau nueiti pas Brian ir viską jam pasakyti? Žinoma, kad turėčiau, tačiau ar aš to noriu? Ne.
****
Man nepatinka šita dalis.