1.25

684 32 0
                                    


"Aalia, kelkis" Zayn pabučiuoja mano kaktą. Nusišypsau pramerkdama savo akis. Pakėlusi savo galvą nuo pagalvės pabučiuoju vaikino lūpas. "Mus paliko vienus namie. Turiu tave nuvežti pas Brian" vaikinas plačiai išsišiepia. Nemanau, kad jam patinka ta mintis, jog turi mane nuvežti pas Brian ir kitus, manau, kad jam patinka ta mintis, jog galės pabūti su manimi. Dviese.

Susiruošusi nuseku jam įkandin į jo automobilį. Zayn visada vairuodavęs greitai, šįkart neskuba. Viena ranka jis laiko vairą, kitą yra uždėjęs ant mano šlaunies. Tarp mūsų vyraujanti tyla yra beprotiškai jauki ir maloni. Kartais jaučiuosi taip lyg mums net nereikia žodžių tam, kad mes susišnekėtume. Man reikia šalia tik jo ir tuomet aš nieko nebijau. Bent jau norėčiau taip manyti.

"Apie ką galvoji?" vaikinas pažiūri į mane savo rudomis akimis. Ar jis supranta kaip verčia mane įsimylėti jį vis labiau?

"Nežinau" trukteliu pečiais. "Apie visokius dalykus" nusišypsau pameluodama jam. Galvoju tik apie jį.

Kai atvažiuojam į visų taip mėgstamą kavinę Zayn pasistato automobilį toliau nuo langų ir atsisuka į mane. Jo buvę trumpi plaukai, atrodo, su kiekviena diena vis ilgėja. Pamenu, kai sakiau, kad noriu jį pamatyti ilgesniais plaukais, tačiau dabar pradedu suprasti koks jis seksualus turėdamas trumpus plaukus. Kai vaikino lūpos suformuoja mažą šypsenėlę - pabučiuoju jas.

"Beprotiškai laukiu šeštadienio" nusišypsau, kai mūsų kaktos susiremia. Zayn palieka kelis bučinukus ant mano lūpų ir mes jau pasiruošę eiti.

"Kodėl tu lauki šeštadienio?" juodaplaukis pažiūri į mane kai mes išlipam iš jo automobilio.

"Nežinau, manau, kad galėtum pasilikti miegoti mano kambaryje, kol visi bus užsiėmę gėrimu ir savomis linksmybėmis mudu galėtume prižiūrėti vienas kitą" trukteliu pečiais. Zayn linkteli tik tuomet, kai mes pasiekiame kavinės duris.

"Pagaliau atsikėlei!" Meg cypteli, kai atsisėdu šalia jos. Šypteliu merginai.

"Kodė mes esam čia, o ne namuose?" suraukiu antakius peržvelgdama visus sėdinčius prie stalo.

"Rikis bandė gaminti namie, tačiau sudegino maistą ir bandė sudeginti jūsų virtuvę" Darren piktu žvilgsniu dar kartą nužvelgia vaikiną sėdintį prieš save. Tik dabar pastebiu Rikio šiek tiek nusvilusius plaukus kas sukelia man šypseną.

"Liaukitės man tai priminti" brunetas atsidūsta ir paslepia veidą savo delnuose.

"Darren gėjus, Rikis nusisvilinęs plaukus ir nemokantis gaminti" Meg iškvepia visą plaučiuose turėtą orą. "Pora kaip tvora"

"Meg, aš ne gėjus!" blondinas cypteli. Meg trukteli pečiais ir nusuka savo žvilgsnį į Levi.

To vaikino akys tiesiog spindi žiūrint į ją. Ar Zayn taip pat žiūri į mane? Levi yra tikrai įsimylėjęs Meg. Net negaliu tuo abejoti, o ar Zayn yra taip pat mane įsimylėjęs? Noriu, kad ir į mane kažkas, kada nors žiūrėtų tokiu žvilgsniu.

Nusuku savo žvilgsnį nuo Meg ir Levi į Zayn. Jis įdėmiai klausosi to, ką jam sako Brian kas kelis mano būsimo įbrolio žodžius juodaplaukis linkteli lyg parodydamas, kad visdar klausosi jo ir skiria jam visą savo dėmesį šiuo metu.

Pripažinsiu, sėdėdama tarp visų šitų žmonių, kurie turėtų būti mano draugais - aš jaučiuosi tokia vieniša ir svetima. Nekenčiu šių, mane užplūdusių, jausmų. Jie verčia mane jaustis tokia silpna ir negalinčia nieko deramai padaryti.

"Aalia?!" Eliott pamojuoja savo delnu man prieš veidą. Nusipurtau atsipeikėdama ir pažiūriu į jį. "Girdėjai ką sakiau?" brunetas šypteli. Suraukiu antakius.

"Atleisk, ne. Netyčia užsigalvojau" liūdnai šypteliu priversdama vaikiną sukrizenti. "Ką sakei?"

"Nieko svarbaus" jis šypteli. "Tiesiog klausiau gal galėsi mane prižiūrėti šeštadienį?" Eliott dar kartą sukrizena.

"Nežinau" trukteliu pečiais. Man prieš akis iškyla mano pasiūlymas Zayn, kad galėtume būti kartu. "Galbūt. Dar nesu įsitikinusi" šypteliu. Vaikinas man nieko neatsako tiesiog linkteli.

*

Persirengiu į treningus ir surišu savo plaukus į netvarkingą kuodą. Mano planas pamiršti Zayn nesigavo taip kaip norėjau. Tas kvailys tapo man svarbesnis dar labiau nei prieš tai. Tai erzina.

Visiems kavinėje pradėjus šneketėti apie rytoj prasidedančias paskaitas šiek tiek nusiminiau supratusi, kad su Zayn praleisiu dar mažiau laiko negu dabar. Norėčiau, kad jis būtų šalia manęs visada, tačiau...

"Nori žiūrėti Harį Poterį ar žvaigždžių karus?" Amelia įeina į mano kambarį.

"Kas nori žiūrėti žvaigždžių karus?" vypteliu. "Aš už Harį" trukteliu pečiais.

"Darren ir Rikis" blondinė pavarto akis.

Kaip grįžome iš kavinės visiškai nekalbėjau su Zayn. Imu svarstyti galbūt jis pyksta ant manęs, o gal aš padariau kažką ne to, kad jis manęs vengia? Tačiau galiausiai pasiduodu savo kitai minčių pusei, kuri sako man, kad viskas yra gerai.

Baby        ;    Where stories live. Discover now