2.19

466 29 15
                                    


"Kiek čia daug žmonių" Kimberlė sucypia priversdama savo vaikiną sukikenti. Nežinau kiek trunkame laiko, kol rodydami savo popierines, auksines, VIP apyrankes prasibrauname į priekį, tačiau tai buvo verta. "Sumauti 5 Seconds Of Summer!" ji sucypia trenkdama į Eliott petį.

"Suprantu, kad tu džiaugiesi, bet galbūt nereikia manęs dėl to mušti?" jis plačiai išsišiepia apsikabindamas ją.

Zayn įtraukia mane į savo glėbį, kai jie pradeda dainuoti vieną iš man nežinomų jų dainų. Pagaunu nepatenkintą Brian žvilgsnį ir šypteliu jam lyg bandydama parodyti, kad viskas gerai. Žinau, jog jis vis dar pyksta ant savo geriausio draugo, tačiau mano įbrolis turi susiprasti, kad aš jau esu suaugusi. Pati galiu nuspręsti kuris mano sprendimas yra kvailas, o kuris - ne.

Juodaplaukio dainavimas atsimuša į mano ausis ir tai priverčia mane išsišiepti dar plačiau. Džiaugiuosi tokiu artumu su juo, tačiau tai šiek tiek nejauku... dėl kelių priežasčių: visi mūsų draugai mus stebi sumišę,  Zayn rankos apsivijusios mano liemenį trukdo man susikaupti ir įsiklausyti į dainos žodžius.

Pasirenku nekreipti dėmesio į nieką ir paprasčiausiai mėgautis akimirkomis kad ir kaip sunku nuo visų atsiriboti man bebūtų, tačiau galiausiai man pavyksta.

"Einu ten" vaikinas pirštu parodo į šalia scenos esančius kioskelius. "Nori atsigerti?" Zayn atsuka mane į save. Atsakau jam linktelėjimu ir vos tik pasakau, kad noriu kolos juodaplaukis pabučiuoja mano skruostą ir išeina. Pripažinsiu, pasijaučiu kiek nejaukiai, tačiau tai priverčia mane nežymiai šyptelėti.

"Aalia, kokio velnio?!" Brian atsistoja prie manęs. Jis stebi mane lyg bandydamas pradeginti manyje sumautą skylę. "Nejaugi reikia tau priminti kas nutiko praėjusį kartą, kai jūs buvot pora?!" mano įbrolis pamosikuoja rankomis ore.

"Brian, nedrįsk!" Amelia rankomis apsiveja jo liemenį. "Geriau eime ten ir pasikalbėsime" ji sušnabžda pirštu parodydama į „atokų kampelį".

Nelaukusi jų pradedu eiti į Amelios parodytą vietą ir kelias akimirkas palaukusi savo įbrolio ir jo merginos pasijaučiu spaudžiama? Net neįsivaizduoju kaip turėčiau apibūdinti šį jausmą. Jaučiuosi beprotiškai keistai.

"Ką tu darai, Aalia?! Ar tu visai pakvaišai?!" Brian nieko nelaukęs užsipuola mane. Kai pamatau piktai į mane žiūrinčią Amelią nusisuku nuo jų.

"Brian, nepradėk, aš viską kontroliuoju" pasakau sunerdama savo rankas ties krūtine. Matau kaip mano įbroliui nepatinka mano atsakymas, tačiau stengiuosi nekreipti į tai dėmesio.

"Tu viską kontroliuoji?" brunetas iškelia vieną antakį. Atsakau jam linktelėjimu. "Ką gi tu gali kontroliuoti?" Brian pradeda kelti savo balsą ir vėl.

"Aš stengiuosi, gerai? Brian, tai yra mano pasirinkimai, kad ir kokie kvaili jie bebūtų. Prašau tavęs nesikišk į juos" atsidūstu.

"Aš nenoriu, kad tu ir vėl nukentėtum" Amelia pirštais perbėga per savo plaukus.

"Galėjai čia net negrįžti" Brian piktas balsas atsimuša į mano ausis.

Man nespėjus nieko atsakyti mano įbrolis nueina palikdamas mane ir savo merginą vienas. Stebėdama jo nugarą jaučiu kaip mano akys prisipildo ašarų. Pripažinsiu, jo žodžiai tikrai suspaudė man širdį. Kodėl viskas turi būti būtent šitaip?

"Aš atsiprašau už jį" mano įbrolio mergina liežuvio galiuku sudrėkina savo lūpas ir savo rankomis apsiveja mano liemenį. "Brian greitai atsileis, neliūdėk" Amelia išpūčia šiltą orą iš savo burnos į mano plaukus.

"Pasakyk jam, kad aš atsiprašau, gerai? Tikrai nenorėjau jo supykdyti. Net nežinau kodėl Zayn taip elgėsi. Taip, daviau jam dar vieną šansą, tačiau... Amelia, aš nežinau ką turėčiau daryti" sukūkčioju į jos kaklą.

"Liaukis verkusi, Aalia. Brian atsileis. Duok jam šiek tiek laiko ir susigalvok ką pasakysi pokalbyje su juo" mergina pavelia mano plaukus taip bent šiek tiek mane pralinksmindama.

"Kas čia vyksta?" jaučiu kaip Zayn suraukia savo antakius. Amelia atsiprašo mūsų ir išeina ieškoti savo vaikino palikdama mane ir Zayn dviese. "Kodėl tu verkei?" vaikinas uždeda savo delną man ant skruosto ir savo nykščiu nuvalo naują išriedėjusią ašarą.

"Viskas gerai" sumeluoju jam ir plačiai išsišiepusi apsisuku.

Kol aš einu pas draugus Zayn seka man įkandin. Jaučiu koks jis įsitempęs, tačiau nesuprantu kodėl. Atrodo, lyg jis kažką nuo manęs slepia. Pasirenku nekreipti dėmesio į visą tai. Nekreipiu dėmesio nei į Zayn, nei į sumautą koncertą. Vienintelis žmogus esantis dabar mano galvoje yra Brian, kuris nėra labai laimingas, kai jo galbūt buvęs, o galbūt vis dar esamas geriausias draugas - atsistoja šalia manęs.

Ką aš turėčiau pasakyti Brian apie save ir Zayn? Negaliu jam pasakyti tos tiesos, kurios net pati sau nedrįstu pripažinti. Viskas yra taip tik dėl to, nes net po tiek daug laiko, net po to, ką jis privertė mane iškęsti... aš jį vis dar myliu ir nemanau, kad kada nors buvau nustojusi. Žinau, kad tai yra neteisinga Brian atžvilgiu, tačiau aš šiuo metu net pati nežinau kas teisinga, o kas ne. Aš esu beprotiškai pasimetusi tiek savo jausmuose, tiek mintyse ir tas spaudimas kurį šiuo metu jaučiu man visiškai nepadeda.

Baby        ;    Where stories live. Discover now