2.9

504 23 5
                                    


Klubo muzika labai greitai atpalaiduoja mane. Kai Eliott pasako, kad eis prie baro visi jam greitai sudiktuoja ko nori. Meg sėdi ant savo sužadėtinio kelių ir planuoja kažką net nebandydami įsitraukti į pokalbį su manimi, Darren ir Zayn. Na, tiksliau... jie kalba, o aš klausausi laukdama savo gėrimo. Pažadu sau, kad išgersiu tiek, kad įgaučiau daugiau drąsos, tačiau pati suprantu, kad meluoju sau. Atėjau čia pasilinksminti tai kodėl neturėčiau nusigerti iki žemės graibymo?

Koks Zayn reikalas kieno lovoje aš atsikelsiu ryte? Tikrai, kad ne su juo tai kokio velnio jis pergyvena? Galų gale per tuos du metus jis mylėjosi su labai daug merginų, kol aš tuo tarpu verkiau dėl jo negalėdama pasimėgauti gyvenimo man siūlomais malonumais. Kai Eliott grįžta su mūsų gėrimais užsiverčiu stiklinę su viskiu labai greitai ją ištuštindama.

"Ramiau, mergaite" Eliott sukrizena. "Gaila, kad tavo vardas neprasideda raide V" jis atsidūsta atsisėsdamas šalia manęs.

"Nori pasakyti, kad nesimylėjai su mergina jei jos pirmoji vardo raidė nėra tau tinkama pagal abėcėlę?" suraukiu antakiu ir jam linktelėjus šiek tiek praveriu savo burną. "Gerai, koks skirtumas. Pasaugokit mano rankinę. Jei ką rasit mane prie baro" plačiai išsišiepiu ir išsitraukusi piniginę numetu savo rankinę prie Darren nueinu prie išsvajotos vietos.

Užsisakau dvigubą viskio ir greitai jį išgėrusi - pakartoju. Nežinau kiek jų išgeriu, tačiau kai kažkoks vaikinas pradeda siųsti man kokteilius jų atsisakau nusprendusi nemaišyti. Tikrai neplanuoju savo keršto pradžios vakaro praleisti apsikabinusi tuoleto.

"Kodėl atsisakai mano siunčiamų gėrimų?" tamsiaplaukis vaikinas išsišiepia priėjęs prie manęs.
Jis neatrodo labai patikimas, todėl jį paprasčiausiai ignoruoju, tačiau jis nepalieka manęs ramybėje. "Mano vardas Ethan, o kas būsi tu, brangute?" keistai šypsenai atsiradus jo veide susiraukiu. Kodėl kažkas būtinai turi sugadinti man nuotaiką?

"Aalia ir aš čia su vaikinu" piktai jam atsakau. Galbūt jis ir būtų gražus jei ne ta vaikino iškrypėliška šypsena.

"Ir kur gi dabar tavo vaikinas?" Ethan sušnabžda pasilenkdamas prie manęs.

"Čia, todėl atsitrauk nuo jos" piktas Zayn balsas priverčia mane susigūžti, tačiau kai mano tariamo vaikino rankos apsiveja mano liemenį - nusiraminu.

Nežinau kodėl, tačiau mane visuomet nuramindavo jo apsikabinimas. Atrodo, kad net jo prisilietimas prie manęs nuramindavo jį patį... kas mane kiek nudžiugina. Kai Ethan atsitraukia nuo mūsų padėkoju Zayn, tačiau jis vis dar nesiruošia patraukti savo rankų nuo mano liemens.

"Dabar gali paleisti" sušnabždu atsisukusi į jį. Zayn savo akimis nužvelgia mano veidą, retkarčiais nukreipdamas savo žvilgsnį į mano lūpas. "Turėtum atsitraukti" pasakau vėl nusisukdama nuo jo, kai vos per plauką išvengiu mūsų bučinio apie kurį svajojau du metus.

"Gerai" Zayn atsidūsta patraukdamas savo rankas nuo manęs. Staiga visa manyje buvusi rami nuotaika - dingsta. "Kai norėsi važiuoti namo pasakyk" juodaplaukis sušnabžda man į ausį ir nueina ant sofos pas ten likusius draugus.

Išgeriu dar kelias taureles dvigubo viskio ir sumokėjusi nueinu pas draugus taip pat. Meg snaudžia sėdėdama ant Levi kelių, Eliott kalbina kažkokią merginą pasisodinęs šalia savęs, o Darren... jis kažkur dingęs. Stebiu Zayn sėdintį kiek atokiau nuo visų, todėl atsisėdu šalia jo.

"Ačiū" pasakau atkreipdama vaikino dėmesį. "Kas ji tokia?" suraukiu antakius dar kartą pažiūrėdama į Eliott šio vakaro draugę.

"Vee" Zayn trukteli pečiais taip pat pažiūrėdamas į savo draugo išrinktąją. "Be to, Aalia, nėra už ką" jis atsisuka į mane.

Stebiu kaip Vee šypsosi žiūrėdama į Eliott. Jos priauginti blondiniški plaukai beveik nedera su jos natūralia plaukų spalva, ant veido keli sluoksniai makiažo, pripūstos arba nuo čiulpimo vaikinams išsipūtusios lūpos. Sumauta kalė.

"Žinai, tokias kaip ji vaikinai dulkina, o tokias kaip tu ar Megė - veda" Zayn sušnabžda, kai aš atsiremiu į sofą.

"O ką daro su tokiomis kaip Sam?" iškeliu vieną antakį nutraukdama mūsų pokalbį.

Kad ir kokia dėkinga jam būčiau dėl to, kad padėjo man atsikratyti šio vakaro nemalonaus gerbėjo, tačiau aš vis dar negaliu neprikišti jam tos sumautos blondinės dėl kurios likau įskaudinta aš ir kuri vėliau įskaudino Zayn. Pamenu, kad pirmąjį kartą, kai jis mane išdavė per mano aštuonioliktą gimtadienį aš jam atleidau tai taip lengvai, kad visus du metus pykau ant savęs už tai. Kaip aš galėjau nesuprasti anksčiau, kad jei išdavė vieną kartą išduos ir antrą?

"Kur buvai?" nužvelgiu susivėlusį Darren kurio skruostai išraudę, o jis pats keistai išsišiepęs.

"Darren, ir vėl dulkinaisi tuolete?" Levi suraukia antakius nužvelgdamas vaikiną, kuris dabar atrodo lyg paauglys.

"Ne?" tai nuskamba labiau kaip klausimas ir esu įsitikinusi, kad jis meluoja.

"Fui, kas gali dulkintis tuolete?" Vee pasišlykštėjusiu žvilgsniu nužvelgia vaikiną atsisėdusį šalia manęs.

"O kas gali dulkintis su tavimi?" atkertu jai priversdama merginą aiktelėti.

"Kale, kaip tu drįsti?!" blondinė cypteli nužvelgdama mane. "Aš tave..." jaučiu kaip Zayn įsitempia, todėl tiesiog uždedu delną jam ant kelio lyg parodydama, kad viskas gerai ir greitai jį atitraukiu.

"Mažute" nusivaipau iškvėpdama visą plaučiuose turėtą orą. "Tu tikrai nenori pabaigti to sakinio" mirkteliu jai pasilenkusi link jos.

Vee nuryja gerklėje susidariusį gumulą ir pakilusi iš savo vietos palieka mus ir Eliott. Sumauta kalė.

Baby        ;    Where stories live. Discover now