Praeina trys dienos. Ilgos, pilnos apmąstymų dienos. Pripažinsiu, velniškai jo pasiilgau, tačiau aš vis dar pykstu ant jo. Suprantu, kad Zayn nenori kalbėti apie Sam, tačiau ar taip sunku yra suprasti, kad kalbėti apie ją yra beprotiškai svarbu man? Na, jei jis nori naujų santykių su manimi jam taip pat tai turėtų būti svarbu.Be to, aš nenoriu leisti sau vėl įsimylėti Zayn. Negaliu leisti sau ir vėl į viską žiūrėti pro sumautus rožinius akinius, kad ir kaip kartais baisu ar liūdna, tačiau žinau, kad aš turiu išlikti stipri. Vis dėl to, jei atsinaujintų mano sutrikimai šį kartą kalta būčiau pati aš.
Kai mano telefono ekrane pasirodo Zayn vardas nejučia - išsišiepiu. Paėmusi telefoną į savo rankas kelias akimirkas palaukiu. Net pati nežinau kodėl tai padarau.
"Aalia, girdi?" Zayn giliai įkvepia kitame laido gale. "Aš tau papasakosiu. Papasakosiu tau viską, gerai?" įsivaizduoju kaip jis pirštais perbėga per savo juodus plaukus.
"Kada?" prikandu lūpą. Noriu viską iš jo išgirsti kuo greičiau. Noriu žinoti jo ketinimus su manimi.
"Aš šiandien vakare išskrendu į Londoną" juodaplaukis atsidūsta. "Grįšiu dieną prieš visiems išvykstant į festivalį. Ar galime pasikalbėti tada?" mano mintyse iškyla vaizdas kaip jis liežuvio galiuku sudrėkina savo lūpas ir galiausiai liūdnai šypteli.
"Gerai" trukteliu pečiais nors jis to ir nemato.
Atsisveikinusi padedu ragelį ir krentu veidu į savo lovą. Galiausiai suprantu, kad aš nebesu pasirengusi tam pokalbiui apie Sam su juo. Aš beprotiškai išsigąstu. Kai mano rankos paima telefoną pradedu rašyti Zayn žinutę, kad atsiimu savo prieš tris dienas pasakytus žodžius, kad nieko nenoriu žinoti apie jį ir tą merginą, tačiau greitai ištrynusi tekstą nusipurtau lyg bandydama išmesti šias kvailas mintis iš savo galvos.
"Aalia, miegi?" Amelia papurto mane taip mane pažadindama. "Kelkis, važiuojam apsipirkti" ji plačiai išsišiepia vos tik aš atmerkiu akis.
Numykiu jai teigiamą atsakymą ir vos tik blondinė išeina iš mano kambario priverčiu save išlipti iš lovos. Man velniškai sunku negalvoti apie Zayn, kuris turėtų grįžti po trejų dienų. Velniškai bijau pokalbio su juo.
Juokingiausia tai, kad prieš tris dienas pati norėjau, jog jis viską man papasakotų, norėjau žinoti ne tik apie Sam. Norėjau žinoti ir apie jį. Vis dėl to, kai mes buvo kartu prieš dvejus metus... aš taip beveik nieko ir nesužinojau. Beprotiškai norėjau sužinoti apie Zayn dalykus kurių nežino niekas kitas. Net ir mano įbrolis, tačiau... juodaplaukis nebuvo labai didelis mėgėjas kalbėti apie save.
Esu įsitikinusi, kad tik nesenai supratau kaip viskas tarp manęs ir jo buvo kvaila. Ta prasme, aš visada kalbėjau apie save, pasakojau jam viską apie save, apie savo sutrikimus, kaip jie atsirado... apie mane Zayn žinojo viską, o ką apie jį žinojau aš? Na, tai kiek sunku apipasakoti.
Kai prekybos centre pamatau merginas plačiai išsišiepiu. Meg suspaudžia mane savo glėbyje ir sucypusi man į ausį - atsitraukia. Elis pasitinka mane kiek švelniau. Tik su plačia šypsena savo veide ir trumpu, tačiau labai aiškiu labas. Tai savotiškai žavi.
"Ką slepi nuo manęs, huh?" Meg pažiūri man į akis, kai Amelia ir Elloise išeina į batelių parduotuvę.
"Nieko, kodėl klausi?" suraukiu antakius sumeluodama merginai. Esu įsitikinusi, kad ji netiki manimi, todėl iškėlusi vieną savo antakį įkyriai stebi mane. "Aš ir Zayn kažką bandome" sušnabždu nuleisdama akis į savo pirštus.
"Ką?" brunetė giliai įkvepia. "Tai puiku?" manau tai labiau nuskamba kaip klausimas. Meg atsiremia į suolo atramą ir vėl atsuka savo akis į mane. "Tik noriu, kad nebūtų jokių nesamonių, gerai?" akies kampučiu matau kaip ji liežuviu sudrėkina savo lūpas.
"Mes vis dar draugų stadijoje" trumpai pasakau delnais perbraukdama per savo šlaunis. Esu įsitikinusi, kad sustorėjau. "Na, žinai... dar turime pasikalbėti ir išsiaiškinti velniškai daug dalykų" trukteliu pečiais trumpai šyptelėdama.
Taip, aš ir Zayn tikrai turime pakalbėti apie dalykus... tačiau kaip turėčiau su juo apie tai kalbėti, jei manau, kad po mūsų pokalbio aš liksiu įskaudinta? Noriu pasakyti... kad taip, noriu viską su juo išsiaiškinti, tačiau aš žinau prie ko tai gali nuvesti mane.
Bijau vėl nebenorėti išlipti iš lovos, bijau vėl žaloti save, bijau vėl verkti dėl jo, bijau savo sutrikimų... aš sumautai bijau visko kas yra aplink mane. Atrodo, kad kiekviena mano ir Zayn šiame mieste aplankyta vieta man primena ją. Merginą, kuri ne tik sugadino mano ir jo santykius, merginą, kuri ne tik prisidėjo prie mano širdies sudaužymo, kuri ne tik mane įskaudino. Atrodo, kad ji sutrypė mane... Sam.
Visuomet buvau įsitikinusi, kad tikra meilė egzistuoja, tačiau pripažinsiu: kuo toliau, tuo labiau galvoju, kad tikra meilė, egzistuojanti visiems, neegzistuoja man. Aš lyg įskaudintas žmogus užsidaręs savo mažame pasaulėlyje. Ir Zayn tikrai nebuvo vienintelis kuris įskaudino mane. Aš pati nuolat įskaudinu save taip stipriai... kad kartais net darosi sunku kvėpuoti. Kartais, net nebesuprantu kas su manimi darosi.
*******
Kelias dienas nekėliau dalies ir pasakysiu tik tiek: nežinau kada bus kita dalis, bet prižadu, kad bandysiu įkelti ją taip greitai kaip galėsiu. Ačiū, kad skaitot!❤️