Taip lauktas penktadienis. Esu įsitikinusi, kad Brian vakarėlyje sutiksiu ir Eliott. Velniškai noriu su juo pasikalbėti. Suprantu, kad galbūt pasielgiau negerai jo atžvilgiu ir, kad galbūt jis jaučiasi išduotas savo draugų, tačiau manau, kad laikas jį atvesti į protą. Noriu pasakyti jam, kad tarp mūsų nieko nebūtų išėję. Ne, ne dėl to, kad mes skirtingi, tačiau dėl to, nes aš jį matau tik kaip draugą. Juolabiau aš myliu Zayn. Bent jau bandau save įtikinti tuo.Pastarasias dienas esu pasimetusi savo jausmuose. Vieną akimirką, žinau, kad myliu Zayn, tačiau kitą... Atrodo, kad mano „apsigyvenimas" jo bute buvo didžiulė klaida, nes po truputį aš pradedu labiau pastebėti dalykus kuriuos jis daro nuolat, tačiau būtent dabar jie mane trikdo ir beprotiškai erzina. Suprantu, kad turėčiau pasikalbėti su juo apie tai, kad galbūt man laikas grįžti namo ir, kad galbūt galėtume paprastai susitikinėti, o ne apsigyventi vienas kito namuose.
Žinau, kad daugiau laiko praleidę kartu žmonės atsibosta vieni kitiems. Kad ir kaip nenoriu tuo tikėti, tačiau mano ir Zayn santykiai jau yra monotiniški. Mes nebekalbame taip kaip kalbėdavome prieš pradedant susitikinėti ar mūsų santykių pradžioje ir nebematom tam tikrų dalykų juokingais. Žinoma, jaučiuosi saugi būdama su juo ir bandau save įtikinti, kad viskas ką galvoju yra nesąmonė, tačiau man velniškai sunku tai daryti.
Elis sako, kad visa tai normalu ir išsprendžiama, tačiau kaip spręsti problemas jei nė vienas iš mūsų nenori arba bijo apie tai kalbėti? Stengiuosi į jį žiūrėti pro rožinius akinius, tačiau kuo ilgiau tai tęsiasi tuo labiau mane tai erzina.
"Rikis ir Elis mus paims devintą" jis pasako stovėdamas tarpduryje ir man linktelėjus dingsta.
Turbūt viskas pasikeitė po to, kai Rikis išvažiavo atgal į savo, Eliott ir Darren butą ir kitą rytą aš pradėjau galvoti apie tai kaip šiam butui trūksta žmonių. Čia paprasčiausiai trūksta energijos ir veiklos. Taip pat, pradėjau galvoti ir apie Eliott. Man pasidarė įdomu kodėl aš jam patinku, ką jis manyje mato tokio ko nemato kitose merginose?
Kai ateina aštuonios vakaro apsirengiu juodus per kelius plėšytus džinsus ir pilką džemperį. Esu visiškai nenusiteikusi vakarėliui ar kažkokiems siurprizams šiandien.
"Nemanai, kad apsirengei..." Zayn nutyla ir giliai įkvepia "Nesvarbu" jis šypteli ir atidaręs buto duris praleidžia mane pirmą.
"Labas" Elis plačiai nusišypso atsisukdama į mane. Ji susigarbanavusi plaukus, jos makiažas atrodo beprotiškai gerai. Elloise vilki sijoną ir marškinėlius trumpomis rankovėmis. Ką gi, prieš ją aš atrodau kaip suknista benamė.
"Labas" šypteliu, kai Rikis pradeda važiuoti. Zayn delnas ilsisi ant mano kelio. Atremiu savo galvą į jo petį priversdama jį šyptelėti.
Mano vaikinas nekalba su manimi visas dvidešimt minučių. Zayn pasakoja Elis koks vakarėlis jos laukia ir kartais patraukia Rikį per dantį priversdamas ją juoktis, tačiau man tai visiškai netrukdo. Nejaučiu jokios baimės ar pavydo, atrodo, kad kaip tik jaučiu palengvėjimą.
Išlipu iš automobilio ir nelaukusi nė vieno nubėgu į namą. Bėgdama matau kelis vemiančius ir man nepažįstamus žmones, girdžiu iš namo vidaus sklindančią, vakarėliui visiškai netinkančią, muziką, tačiau man tai visiškai nesvarbu.
"Aalia!" Meg cypteli ir šoka man į glėbį apsikabinimui. Nusišypsau pagaliau pamačiusi žmogų kurio buvau beprotiškai pasiilgusi. "Kur Zayn?" ji suraukia antakius atsitraukdama nuo manęs.
"Lauke" atsakau brunetei. Ji tiesiog linkteli ir paėmusi mano delną ištempia mane į svetainę kur kaip visuomet daugiausiai šokančių. "Gal žinai ar Eliott čia?"
"Aha, pastarąjį kartą mačiau jį balkone, manau, kad jis vis dar ten" Megė trukteli pečiais.
Keletą akimirkų mąstau, kad galbūt turėčiau pasakyti Megei, jog susirasiu ją vėliau ir bėgti pas Eliott, tačiau metu tą mintį iš galvos. Dabar noriu pabūti su ja. Mane suvilioja mintis ją nusivesti į savo kambarį ir papasakoti kaip jaučiuosi ir kas vyksta mano galvoje šiuo metu, tačiau galiausiai pasiduodu ir nusprendžiu, kad šį kartą viską pabandysiu išsiaiškinti pati.
"Einam parūkyti?" Zayn duslus balsas pasiekia mano ausis. Pajaučiu kaip jo rankos apsiveja mano liemenį ir kaip jo krūtinė prisispaudžia prie mano nugaros.
Atsitraukusi paimu Zayn delną ir supynusi mūsų pirštus nusivedu jį į balkoną. Godžiai traukiu cigaretės dūmus į save. Žinau, kad Eliott sėdi balkono kampe ir geria butelį viskio. Matau net tarp jo pirštų smilkstančią cigaretę.
"Galbūt galime pasikalbėti vėliau?" juodaplaukis sutrukdo mano stebėjimą. Atsakau jam linktelėjimu.
Net neįsivaizduoju apie ką turėčiau su juo kalbėti, nes šiuo metu vienintelis žmogus su kuriuo noriu tai daryti yra vaikinas sėdintis balkono kampe. Staiga mano širdis vėl pradeda jausti baimę. "Po penkiolikos minučių. Tavo kambaryje" Zayn man liūdnai šypteli ir palieka mane išeidamas į namo vidų."Aalia!" Eliott pamojuoja man ir po kelių akimirkų nesėkmingai bando atsistoti. "Šūdas! Neturėjau tiek daug gerti" jis pradeda juoktis vėl savo užpakaliu palietęs betonines balkono grindis.
Norėjau su juo pakalbėti apie velniškai daug dalykų ir kai dabar turiu progą tam... mano galva tampa tarsi prikišta vatos, nieko nebesugalvoju, o žodžiai tiesiog užstringa mano gerklėje.