1.21

734 31 6
                                    


"Tai ką dabar turėtume daryti?" paklausiu merginos. Jos galva padėta ant mano nuogos krūtinės. Jaučiu kaip jos širdies ritmas pagreitėja.

"Aš nežinau" Aalia sušnabžda. "Labai bijau dėl Brian, žinai, manau jis nekalbėtų su mumis abiem jei sužinotų kas vyksta" ji atsidūsta.

O taip, Brian. Niekam nerūpi ta taisyklė net jam ji nėra tokia svarbi. Manau, kad jis nusprendė ją atgaivinti tik tada, kai mūsų visų gyvenimuose pasirodė Aalia. Esu įsitikinęs, kad Brian tik nori apsaugoti savo būsimą įseserę, tačiau šitaip jis visiškai neleidžia jai pagyventi. Labai dažnai jis elgiasi tikrai neapgalvotai ir tai erzina.

Žinau, kad mes esame geriausi draugai, tačiau kartais man norisi su juo tiesiog pasikalbėti apie viską. Ypač dabar, kai atsirado ji. Ir Aalia man tikrai patinka. Ji linksma, seksuali, miela, velniškai graži ir gera. Visur. Ji stengiasi dėl kitų, kad ir dėl to pačio Brian, kuris realiai to nėra tiek vertas kaip jai atrodo.

"Aš manau, kad mes galime pabandyti viską iš naujo" šypteliu. "Niekur neskubėti. Galim pradėti, kad ir nuo to buvimo draugais, žinai" Aalia pakelia savo akis į mane ir liūdnai šypteli.

"Aš nežinau. Nemeluosiu, tos kelios dienos po to pokalbio tavo automobilyje man tikrai nebuvo pačios lengviausios, nes tu visada buvai mano galvoje, tačiau aš dabar tikrai nežinau ką aš noriu daryti" mergina iškvepia visą orą turėtą plaučiuose. "Leisk man pagalvoti gerai?" ji šypteli. Nusišypsau ir aš.

Ji daro mane laimingu. Dabar tuo esu pilnai įsitikinęs.

"Gerai, pagalvok" pabučiuoju jos lūpų kamputį. "Be to, kad ir kaip nenorėčiau, tačiau mes jau turėtum važiuoti" atsidūstu.

"Gerai, bet ar gali nusimaudyti mano namuose?" Aalia pažiūri į mane vis dar sėdėdama lovoje. "Jau ir taip užtrukom daug laiko. Nenoriu, kad Brian kažką įtartų" brunetė nuleidžia savo žvilgsnį į savo pirštus.

"Gerai. Tada apsirenk ir važiuojam" surenku jos rūbus kuriuos pats išmėčiau po visą kambarį ir paduodu jai.

Į sportinį krepšį įsidedu keletą rūbų. Kai grįžtu į kambarį Aalia jau stovi pasiruošusi kelionei namo. Permetu savo ranką per jos petį, tačiau mergina tiesiog pasistiebia ir mane pabučiuoja. Nusišypsau nuo tokio jos gesto, tačiau atsakau į jos bučinį.

*

Kai įsuku automobilį į jos kiemą, atrodo, kad mūsų abiejų nuotaikos pasikeičia. Mes nebesijuokiame kaip juokėmės atvažiuodami nuo mano buto iki jos namų, net nebekalbame. Tai trikdo ir erzina.

"Kur jūs taip ilgai?" Rikis nusišypso vos tik įeinam į svetainę.

"Kitaip nei jūs, mulkiai, mes jau nupirkome visas dekoracijas" Aalia nusišypso ir mirktelėjusi Rikiui pradeda eiti į virtuvę. Ką?

"Aalia, ar tu flirtuoji su manimi?" vaikinas plačiai išsišiepia.

"Gal taip, gal ne" ji trukteli pečiais nueidama. Manyje užverda kraujas. Ar ji tikrai jam mirktelėjo? Ar ji tikrai su juo flirtavo? Ar aš pavydžiu? Papurtau savo galvą lyg išvarydamas tokias durnas mintis iš savo galvos. Bent šiuo metu mane guodžia Brian taisyklė. Draugų grupės žmonės negali susitikinėti vieni su kitais. Na, taisyklės ir yra kuriamos tam, kad jas laužyti.

Žinoma, geriau pagalvojus visi sulaužę taisykles lieka nubausti, tačiau aš kažkodėl dėl to nepergyvenu, nes kol Aalia su manimi man viskas gerai. Nors ir esu įsitikinęs, kad jei Brian sužinotų ji pasirinktų jį, o aš likčiau ir be jos, ir be savo geriausio draugo. Manau, kad kažkur giliai mano širdyje yra tas didelis kaltės jausmas, kad meluoju savo geriausiam draugui ir kažkuo užsiiminėju su jo įsesere, tačiau žinau, kad vieną dieną tas kaltės jausmas išlys ir aš nieko daugiau nejausiu kaip tik suknistą kaltę.

"Ar jūs susitaikėt?" Brian paklausia manęs, kai mes išeinam į balkoną parūkyti.

"Manau, kad taip. Dar nesu įsitikinęs, tačiau mes šnekamės ir juokiamės, žinai" nusišypsau.

"Gerai. Nenoriu, kad kažkas čia su kažkuo pyktųsi, tai nejauku?" tai labiau nuskamba kaip klausimas. Linkteliu jam pritardamas.

Su Brian viskas labai smarkiai pasikeitė. Mes nebekalbame taip kaip anksčiau, nebesusitinkam. Mūsų pokalbiai yra tapę tokie paprasti, monotoniški ir kaip suprantu nė vienam iš mūsų tai nelabai ir rūpi. Jis žymiai daugiau laiko praleidžia su Amelia, o aš - su jo būsima įsesere.

"Mes labai senai bešnekėjom. Nori apie kažką pasipasakoti?" lyg perskaitęs mano mintis Brian paklausia manęs.

"Ne, dar kol kas viskas gerai" nusišypsau. Brian patapšnoja savo delnu man per petį ir nusišypsojęs išeina į namo vidų.

Užsidegu antrą cigaretę ir alkūnėmis atsiremiu į turėklus. Vienintelis žmogus su kuriuo norėčiau pakalbėti apie visas savo problemas, mintis kurios sukasi mano galvoje ir jausmus, kurie kyla manyje yra Aalia. Ne Brian, ne Meg su kuria prieš atvykstant šių namų naujai gyventojai labai gerai sutarėme, o būtent Aalia.

****
Neįsivaizduoju kaip, tačiau prisiverčiau parašyti dalį iš Zayn pozicijos. Palikit nuomonių, ačiū!❤️

Baby        ;    Where stories live. Discover now