2.5

545 30 13
                                    

Jau trečia dalis kurią įkeliu, todėl pirmiausiai perskaitykit ankstesnes!

Išgėrusi dar vieną taurę šampano nusprendžiu, kad man jau gana, todėl tiesiog sėdžiu kartu su Zayn prie baro. Svarstau, kad galbūt turėčiau jo ko nors paklausti, tačiau galvoje turiu klausimų begalybę, todėl net nežinau nuo ko pradėti.

"Nebegeri?" Zayn iškelia vieną antakį ir man papurčius galvą į šonus jis plačiai išsišiepia. "Gal nori ką nors man papasakoti?" juodaplaukis šypteli pažiūrėdamas man į akis.

"Kodėl turėčiau norėti tau kažką papasakoti?" suraukiu antakius. "Jei pamiršai, mažuti, tu nebesi mano vaikinas... tu net nesi mano draugas" pirštais perbraukiu per savo plaukus. "Tai kokio velnio tu nori, kad aš tau kažką papasakočiau, huh?" piktai nužvelgiu juodaplaukį sėdintį šalia manęs.

Jam nieko neatsakius atsistoju ir išeinu į lauką. Prisidegusi cigaretę įtraukiu nuodingų dūmų lyg jie man padėtų atsipalaiduoti ir vėl jaustis laimingai. Išgirdusi sunkius žingsnius net neatsisuku pažiūrėti kas ten. Sumautas Zayn.

"Aš atsiprašau, gerai?" jis atsistoja kiek toliau nuo manęs. "Aš tik galvojau, kad galbūt galėtume draugiškai sutarti, kol tu esi čia" Zayn trukteli pečiais prisidegdamas savo cigaretę.

"Atsiprašai?" suprunkščiu. "Tu asilas, Zayn. Sumautas asilas" iškvepiu cigaretės dūmus ir piktai nužvelgiu vaikiną. "Žinai kiek laiko aš laukiau tavo atsiprašymo? Užtektinai, kad man jo nebereikėtų. Susikišk jį ten kur nesueina. Aš praleidau velniškai daug laiko galvodama ką aš padariau ne taip, kas buvo negerai su manimi, kai vienintelė problema viskam kas vyko tarp mūsų buvai tu" pamosikuoju savo rankomis ore.

Nors lauke ir tamsu matau kaip jis stebi mano veidą ir kaip įdėmiai Zayn klausosi visko ką aš jam sakau. Jis lyg kažką supratęs suraukia savo antakius, kiek vėliau liežuviu sušlapina savo lūpas.

"Bet žinai ką, Zayn?" šypteliu pažiūrėdama į jį. "Ačiū tau už viską. Už tai, kad dėl tavo nesąmonių aš esu žymiai stipresnė ir už tai, kad paruošei mane seksui su kitais vaikinais. Bučkis" nors ir nesu įsitikinusi ar jis mato mane taip pat gerai kaip ir aš jį, tačiau mirkteliu vaikinui stovinčiam prieš mane ir eidama atgal į salės vidų išmetu cigaretės nuorūką į šiukšlių dėžę.

Tai, ką planavau pasakysianti Zayn, kai jį sutiksiu visiškai nebuvo panašu į tai, ką pasakiau jam dabar ir dėl to aš nė kiek nesigailiu, nes tai, manau, kad buvo žymiai geriau negu aš įsivaizdavau. Nueinu prie stalo kur sėdi visi mano draugai ir nusišypsojusi atsisėdu prie jų.

"Atnešiau šampano" mano mylimiausias vakaro padavėjas išsišiepia priėjęs prie manęs su padėklu.

Nesusivaldžiusi paimu visą padėklą šampano ir padedu jį prieš save. Pasakiusi jam, kad jis gali eiti nusišypsau ir lėtai, retkarčiais su kuo nors pasišnekėdama geriu šampaną.

Kai Zayn grįžta prie stalo pavartau akis ir stengiuosi nežiūrėti į jį, tačiau jis - atvirkščiai. Tas sumautas šiknius stebi mane nenuleisdamas savo akių. Velniškai noriu savo žvilgsniu jame pradeginti skylę, tačiau nusprendžiu, kad nesileisiu iki jo lygio, todėl tiesiog geriu savo šampaną tylėdama.

"Aalia, einam pašokti?" Andrew išsišiepia pažiūrėdamas į mano mamą, kuri jau tempiasi Brian į šokių aikštelę.

"Žinoma" atsistoju ir nuseku jam įkandin.

"Ar tau viskas gerai?" Andrew suraukia antakius pažiūrėdamas į mane mūsų šokio metu. "Na, žinai, čia yra Zayn ir..." jis šypteli.

"Viskas gerai" nusišypsau jam.

Viskas tikrai velniškai gerai. Pagaliau radau savyje drąsos aprėkti Zayn, pasakyti jam kaip aš jaučiausi ir išdėjus jį į šuns dienas palikti jį vieną lauke, o jam grįžus apsimesti lyg nieko nenutiko.

"Noriu kai ką pasakyti" plačiai išsišiepiu, kai ateina laikas maistui ir tortui. Visi stebi mane išsišiepę, kas nėra labai jauku ir malonu šiuo metu. "Andrew, ačiū tau, kad vesdamas mano mamą man davei ir brolį, ir jo nuostabią merginą, ir kartais bepročius jo draugus" nusišypsau, kai mano draugai sėdintys prie antro staliuko pradeda juoktis. "Ačiū, kad per šiuos du metus su trupučiu buvai geriausia tėčio versija, kurios man velniškai reikėjo. Ir linkiu jums būti laimingiems" iškeliu savo šampano taurę ir mirktelėjusi savo mamai nueinu atsisėsti prie stalo.

Nežinau kiek laiko visi sako savo palinkėjimus ir nežinau kiek laiko Zayn nenuleidžia nuo manęs savo akių. Galiausiai, kai užgroja klubinė muzika visi mūsų draugai pakyla šokti, o aš ir Zayn liekame sėdėti. Aš geriu savo šampaną nuo naujo padėklo, o Zayn... geria viskį ir durnai stebi kiekvieną mano judesį.

"Po penkių minučių išeik į lauką, gerai? Noriu pasikalbėti su tavimi" Zayn prieina prie manęs ir dar kelias sekundes pažiūrėjęs į mane palieka mane sėdėti prie staliuko vieną.

Galvodama ar turėčiau eiti ar ne išgeriu paskutines dvi taures šampano esančias ant padėklo. Nežinau ar jau praėjo tos penkios minutės, o galbūt praėjo ir daugiau laiko, tačiau smalsumas mane nugali, todėl aš atsistojusi išeinu į lauką kur randu rūkantį Zayn.

Baby        ;    Where stories live. Discover now