2.29

523 29 10
                                    


Po kelių dienų, kai baigiasi festivalis - grįžta mūsų draugai. Amelia pasakoja įvairiausius dalykus nutikusius renginio metu, Meg rodo nuotraukas nuolat kartodama, kad gaila, jog viskas baigėsi taip greitai, nes ji norėjo pasilikti ilgiau. Aš taip pat norėjau, jog jie pasiliktų ten dar kuriam laikui. Kiekvieną dieną praleisdavau su Zayn, tačiau, regis, man vis dar to negana.

"Ar pasiliksi čia?" juodaplaukis sukanda savo apatinę lūpą atsekęs mane į virtuvę.

"Nežinau" trukteliu pečiais. "O tu nori, kad pasilikčiau?" išsišiepiu ir pirštais perbėgu per savo plaukus.

Zayn garsiai atsidūsta ir įtraukia mane į savo glėbį. Jis savo lūpas priglaudžia prie mano kaktos ir galiausiai šiek tiek atsitraukęs - pažiūri į mane.

"Žinoma, kad noriu, jog tu pasiliktum" juodaplaukio lūpos suformuoja mažą šypseną. "Be to, kai visi išsiskirstys turėtų atvažiuoti ir Harry ir Kris"

Uždedu delnus ant mane apsikabinusio vaikino skruostų ir šiek tiek pasistiebusi - sujungiu mūsų lūpas. Ar būtų per greitai ir per anksti teigti, kad aš esu beprotiškai laiminga? Ar būtų per anksti pasakyti, kad aš ir vėl įsimylėjau jį iki ausų... galbūt net pasakymas įsimylėti iki ausų skamba per švelniai šiuo metu.

Zayn nuolat man sako, kad mane myli. Sakė, jog lauks kiek tik reikės, kol aš išdrįsiu jam pasakyti, jog aš myliu jį taip pat, tačiau aš vis vien bijau jam pripažinti savo jausmus. Galbūt dėl to, nes kartais galvoje perkratau mūsų praeitį? Kuri, na, pripažinkime, nebuvo pati švariausia ir nuostabiausia kokia galėjo būti. Tačiau, esu įsitikinusi, kad ir nuolatinis niekuomet gerai nesibaigiančių mano ir Zayn santykių scenarijaus kūrimas mano galvoje, kuris tikiuosi niekuomet neįvyks, trukdo man ištarti jau porą dienų norėtus pasakyti jam tuos tris magiškus žodžius.

"Aalia, eini?" Brian šypteli šiek tiek paveldamas mano plaukus. Papurtau savo galvą į šonus ir pasakau jam, kad pasiliksiu čia. "Tik prašau neprisidarykit vaikų" mano įbrolis sukrizena. Kumšteliu vaikinui į petį ir palydžiu jį ir jo merginą prie durų. Atsisveikinusi su jais uždarau ir užrakinu duris, o po to pasileidžiu į balkoną ieškoti Zayn.

"Ką čia veiki?" šypteliu atsistodama prie juodaplaukio. Tarp vaikino pirštų esanti cigaretė ir faktas, kad jo lūpos jau lietė ją... velniškai sugundo mane, todėl uždedu vieną savo delną ant jo rankos ir pradedu ją traukti į save.

Zayn tam nesipriešina. Netgi priešingai - jis pats tiesia savo ranką tarp kurios pirštų laiko nuodingą lazdelę į mane. Liežuvio galiuku perbraukiu savo šiek tiek išsausėjusias lūpas taip jas sudrėkindama. Įtraukiu į savo plaučius nuodingų dūmų ir plačiai išsišiepusi pakeliu akis į Zayn. Išpučiu dūmus jam į veidą. Matau kaip blausioje vakaro šviesoje suspindi vaikino akys, kaip jis atsargiai patraukia savo ranką nuo manęs ir, kaip jis po truputį lenkiasi link manęs.

Giliai įkvepiu prieš juodaplaukiui sujungiant mūsų lūpas. Kai galiausiai jis savo lūpomis paliečia manąsias susilaikau, kad tik nepradėčiau cypti iš laimės. Nežinau kodėl, tačiau laukiau šios akimirkos jau nuo pat vakar vakaro, galbūt dėl to, nes šiandien tai yra mano ir Zayn pirmasis bučinys, o galbūt dėl to, nes velniškai buvau išsiilgusi jo lūpų.

Vaikinas užgesina cigaretę ir įdėjęs jos nuorūką į peleninę - savo rankomis apsiveja mano liemenį. Pripažinsiu, kai jis išsitiesia man tenka pasistiebti, tačiau neilgai, nes jis pakelia mane. Apsiveju kojomis juodaplaukio liemenį, kai jis nuneša mane į buto vidų plačiai išsišiepiu. Tai priverčia nusišypsoti ir jį. Kai suprantu, jog mes miegamajame, pripažįstu sau, kad mano širdies beprotiškas plakimas yra tik dėl to, nes aš myliu Zayn. Stengiuosi nuraminti save ir sumautai nustoti jaudintis, tačiau man tai velniškai sunkiai sekasi.

Nurimstu galbūt tik tuomet, kai Zayn paguldęs mane į lovą - dar kartą pabučiuoja. Tik šįkart viskas vyksta kiek kitaip. Mūsų bučinys lėtas, pilnas jausmų. Esu įsitikinusi, kad jaučiu net savo ašarų skonį. Kas man darosi?!

"Ar tau viskas gerai?" Zayn sušnabžda nenoromis atsitraukęs nuo mano lūpų.

"Man viskas gerai" tyliai pasakau. Mano žvilgsnis užstringa ties mano pirštais, todėl aš paprasčiausiai sukabinu juos nepatraukdama savo akių.

"Aalia, tu juk supranti, kad gali man viską pasakyti, taip?" Zayn pirštų galiukais suima mano smakrą ir pakelia mano veidą prie savojo. Juodaplaukis savo akimis susiranda manąsias ir išpūčia šiltą orą į mano lūpas.

"Man tikrai viskas gerai" nusišypsau jam. Kaip aš turiu jam paaiškinti, jog man kažkas negerai jei aš pati to nežinau?

Nesu įsitikinusi ar Zayn patiki manimi, tačiau neiškentusi jo žvilgsnio pabučiuoju jį dar kartą. Vaikinas atsargiai pradeda nuiminėti rūbus nuo mano kūno retkračiais nutraukdamas mūsų bučinius  ir savo lūpomis vis paliečia mano kaklą, pečius, krūtinę.

Galbūt nesielgiu protingai šiuo metu, tačiau esu įsitikinusi, kad nesigailėsiu to. Tikiuosi, kad jis viso to nori taip pat kaip ir aš, nes jei šis vaikinas paliks mane ir vėl... dabar jau nebežinau kokia stipri aš būsiu ir kaip aš galėsiu tai išgyventi dar kartą.

*********
Šitą dalį buvau pasirašius jau kelias dienas, bet vis delsiau įkelti ir pati net nesuprantu kodėl:D ačiū, kad skaitot!❤️

Baby        ;    Where stories live. Discover now