1.41

578 28 3
                                    


"Nagi, mažute, kas yra?" Zayn sušnabžda atsiklaupęs prieš mane. Staiga velniškai susidomiu savo rankomis, todėl mano žvilgsnis užstringa ties jomis. "Prašau, pakalbėkime" jis atsisėda ant lovos ir apkabina mane.

"Aš tavęs gražiai paprašiau, o tu pakėlei savo sumautą balsą ant manęs" sušnabždu. Tikrai nenoriu su juo pyktis. Bent jau ne šiandien.

"Juk aš tau neliepiau leisti jam pasilikti čia dar vienai nakčiai" žinau, kad jis pavartė savo akis.

"Aš tiesiog pasakiau, kad paklausiu tavęs!" pradedu kelti savo balsą prieš jį. "Suprantu, kad tai yra ne mano butas, o tavo, bet jis tavo sumautas draugas. Galbūt ir mano" pasakau kiek apsiraminusi. Rėkti vienam ant kito nėra vienintelė išeitis.

"Kodėl jis nenakvoja savo bute?" Zayn suraukia antakius. Dabar jis velniškai švelnus su manimi. "Darren?" juodaplaukis paklausia.

"Šįkart Eliott" atsidūstu ir pirštais perbėgu per savo plaukus.

Esu įsitikinusi, kad Eliott vis dar pyksta ant manęs. Šiandien parašiau jam žinutę, tačiau jis tik peržiūrėjo ją nieko man neatsakydamas. Suprantu kaip jis jaučiasi, tačiau aš nieko negaliu padaryti. Matau jį tik kaip draugą.

"Gerai" Zayn sušnabžda po ilgos pauzės. "Tai tik dėl to, nes manęs paprašei tu. Man velniškai sunku tau pasakyti ne"

Sucypiu iš laimės ir šoku jam į glėbį. Galiausiai mes abu atsigulame lovoje. Aš viršuje. Plačiai nusišypsau ir pasilenkiu prie jo lūpų. Pabučiuoju vaikino dygų skruostą, tuomet mažais bučinukais keliauju prie jo lūpų.

Pritrūkus oro mes atsitraukiam vienas nuo kito. Nuvelku jo megztinį ir marškinėlius, tuoemt atsikratau Zayn džemperio buvusio ant mano kūno palikdama save su liemenėle prieš jį. Nulipusi nuo jo pasakau, kad visiškai nusirengtų, ką jis ir padaro su plačia šypsena savo veide. Lieku vien tik su apatiniu trikotažu prieš jį.

Zayn užkiša savo rankas man už nugaros ir atsegęs liemenėlę numeta ją po mano kojomis. Trumpu bučiniu jis pabučiuoja mano lūpas, o tuomet keliauja žemyn mano kaklu, krūtine. Pasiekęs mano pilvo apačią palieka ant jos keletą mažų bučinukų ir užkišęs pirštus už mano apatinių juos pašalina nuo mano kūno taip pat.

"Kokia tu sumautai graži" Zayn sušnabžda kas priverčia mane išsišiepti. "Ir šlapia" jis pažiūri į mane iš apačios. Prikandu savo apatinę lūpą

Galiausiai jis atsistoja ir pakėlęs mane - įmeta į lovą. Vaikinas savo rodomuoju pirštu perbraukia per mano centrą nuo ko aš išriečiu savo nugarą. Įsisiurbiu į jo lūpas ir rankomis apsiveju jo kaklą. Jis toks sumautai geras.

Atsitraukęs Zayn sumurma, kad palaukčiau ir iš stalčiaus išsitraukęs prezervatyvą grįžta pas mane. Pabučiuoju jį dar kartą. Zayn užsideda apsaugą ir savo pirštais patrina mano klitorių. Galiausiai jis atsiranda manyje.

"Zayn" suinkščiu jam į lūpas.

Vaikinas pradeda manyje judėti greičiau ir giliau išprašydamas iš manęs begalės dejonių. Jis suurzgia man į lūpas, kai aš savo nagais įsirėžiu į vaikino nugaros odą. Mano kojų pirštai įsitempia, o pilvo apačia suplazda begalybė drugelių.

"Aš tuoj..." net nesugebu užbaigti savo sumauto sakinio. Zayn priglaudžia savo lūpas prie manųjų ir galiausiai išsilieja į prezervatyvą.

"Jei kiekvieną kartą sutiksiu su tavo prašymais ir man atsilyginsi šitaip aš išeisiu į bankrotą vien pirkdamas prezervatyvus" jis sukrizena priversdamas mane nusišypsoti. Kai jis išlipa iš lovos išmesti prezervatyvo nužvelgiu jo nugarą, kurią aš velniškai subraižiau. Vėl. "Grožiesi savo darbu?" juodaplaukis nusišypso priversdamas mane nuleisti galvą ir nurausti.

"Tu graži kai išrausti" Zayn sušnabžda grįžęs į lovą. Jo rankos apsiveja mano liemenį ir jis prisitraukia mane šalia savęs.

Aš suknistai myliu jį.

"Mes turime ruoštis" atsidūstu. Vaikinas man pritariamai linkteli. Išlipusi iš lovos nubėgu į dušą kuriame neužtrunku labai ilgai.

Delnais perbraukiu suknelę stovėdama prieš veidrodį. Užsidėjusi aukštakulnius atrodau aukštesnė, tačiau žinau, kad Zayn vis vien bus visa galva už mane aukštesnis. Sugarbanojau savo plaukus ir pasidariau švelnų makiažą. Noriu atrodyti kaip jo mergina, o ne jo kekšė.

"Aš grįžau!" Rikis surėkia įeidamas į butą. Girdžiu kaip jis sukerta su Zayn rankomis. Tai priverčia mane nusišypsoti. Išeidama iš kambario uždarau duris ir pradedu sekti balsus, kad rasčiau savo kvailą vaikiną ir jo draugą. "Aalia, aš taip pat paėmiau tavo... o velnias, mažute, atrodau sumautai karštai" Rikis pakilnoja savo antakius. Zayn piktai jį nužvelgia ir kai atsisuka į mane, manau, supranta, ką Rikis turėjo omeny.

Mano krūtinė ir užpakalis žymiai didesni už Amelios,  todėl ši aptempta suknelė viską išryškino dar labiau. Zayn liežuviu sušlapino savo lūpas ir galiausiai plačiai išsišiepė.

"Dabar suprantu kodėl taip greitai Zayn tau pasiūlė susitikinėti!" Rikis plačiai nusišypsojo. Kad ir kaip mane intrigavo tai sužinoti, tačiau mano akys buvo užsitrigusios ties Zayn, kuris vilkėjo sumautą kostiumą. "Tu suknistai tobula!" jis cyptelėjo it mergaitė priversdamas mane ir Zayn nusijuokti. "Gerai, keliaukit ir naudokit apsaugas" vaikinas nusišypsojo ir mirktelėjęs Zayn nuėjo į virtuvę.

Baby        ;    Where stories live. Discover now