Jau trečia dalis kurią įkeliu, nepamirškit paskaityti praėjusių dalių!
Kai pradeda švisti žmonės pradeda skirstytis dėl to liekame tik mūsų ketveriukė, keli vis dar šokantys vaikinai ir keletas girtų, ant žolės miegančių žmonių.
"Kiek valandų?" savo akimis susirandu Zayn akis.
"Kelios minutės iki penkių ryto" jis delnu perbraukia per savo veidą. "Jau nori grįžti?" vaikinas permeta savo ranką per mano pečius.
"Aš manau, kad jau tikrai turėtume eiti" Harry įvelia pirštus į savo merginos plaukus kuri galima sakyti snaudžia atsirėmusi į jį. "Turiu nuvesti šią alkoholikę miegoti" jis išsišiepia.
Vis dėl to, Kris ir Harry ėjo į barą gerti tekilos, kol aš ir Zayn pasilikome čia susiglaudę. Aš spėjau beveik išsiblaivyti, kol mano naujoji draugė... na, ji padaugino.
Su Zayn palydime mano naujuosius draugus prie jų palapinės ir susikabinę rankomis keliaujame į savąją. Pripažinsiu, kuo labiau artėjame prie vietos kur esame apsistoję... laimė po truputį iš manęs dingsta, kaip ir šypsena nuo mano veido.
"Nesijaudink, visi miega" juodaplaukis šypteli savo akimis surasdamas manąsias.
Vos tik įlendame į savo palapinę - sudrebu. Kai alkoholis šalinosi iš mano kūno man darėsi vis šalčiau. Žinojau, kad jei pasakysiu apie tai Zayn jis norės mane parvesti atgal į palapinę, o būti su Harry ir Kris man buvo beprotiškai gera, todėl nutylėjau tą faktą, kad man šalta.
"Atleisk, kad nepasakiau apie Brian" pasakau supratusi, kad negalėsiu užmigti.
Visko šiuo metu atrodo tiek daug. Beprotiškai norėčiau papasakoti Zayn kaip jaučiuosi ir pasidalinti su juo visais šio vakaro nutikimais ir nereikšmingais pokalbiais su naująja drauge, tačiau pagalvojusi, kad jam bus nuobodu - atsisakau šios minties. Juodaplaukis po kaldra supina mūsų rankų pirštus ir spusteli mano ranką lyg bandydamas mane nuraminti. Manau, kad jis labiau negu aš pati jaučia kokia šiuo metu įsitempusi aš esu.
"Viskas gerai, tiesiog man nepatinka, kad turėjau tai sužinoti iš Harry, o ne iš tavęs" Zayn atsidūsta. Pripažinsiu, kelias akimirkas man atsiranda sąžinės graužatis. Vis dėl to, mes nusprendėme neskubėti ir aš norėjau kalbėtis apie viską ir dėl visko, o aš ir esu ta kuri tyli ir bando viską slėpti. "Kodėl tu man nepasakei?" jis sušnabžda.
Pasuku savo veidą į jį. Juodaplaukis stebi palapinės viršų, vaikino lūpos suspaustos į vieną liniją, o antakiai - suraukti. Suprantu jį. Pykčiau ant jo taip pat jei jis kažką mėgintų nuo manęs nuslėpti.
"Aš bijojau" trumpai pasakau. Tikrai velniškai bijojau. Norėjau, kad jis manytų, jog viskas gerai. Nenorėčiau būti ta, dėl kurios du geriausi draugai nebėra tokie geri draugai kokie buvo anksčiau. Taip, suprantu, kad tai ką Zayn padarė prieš dvejus metus ir taip atitolino juos, tačiau aš vistiek turėjau vilties, kad jie ir vėl bus draugai. Tik dabar imu galvoti, kad smarkiai klydau.
"Mažute" vaikinas atsidūsta ir atsuka savo veidą į mane. Palapinę apgaubę pirmieji saulės spinduliai suteikia man pakankamai šviesos, kad galėčiau pilnai matyti jo veidą, akis... viską ką tik norėjau pamatyti. "Neturėtum bijoti su manimi kalbėti apie... dalykus" juodaplaukis liūdnai šypteli.
Linkteliu pritardama jam. Pilnai sutinku su juo, tačiau man vis dar trūksta drąsos pripažinti jam kaip mano įbrolis jo nemėgsta nors jis tai jau žino!
"Aš žinau" tyliai pripažįstu. "Bet aš bijau, kad tu manęs nebenorėsi, žinai, jei tau sakysiu tai, ką apie tave mano Brian" suspaudžiu Zayn delną.
"Nenusišnekėk" jis sukrizena nykščiu paglostydamas mano ranką.
Pripažinsiu, tai priverčia mane atsipalaiduoti ir šįkart aš jau pradedu plačiai šypsotis. Galiausiai mes pradedame kalbėti apie Harry. Papasakoju jam apie jo draugo „ketinimus" mane pagrobti ir tai priverčia mus abu pradėti juoktis, kad ir kaip nejuokinga tai buvo tuomet, kai Harry lydėjo mane čia.
Galiausiai mes susiglaudžiame ir jo veidas atsiranda mano kaklo linkyje. Milijonai šiurpuliukų nukeliauja mano kūnu ir prisiekiu... šis vaikinas tai pajautė!
"Zayn" tyliai pasakau atkreipdama jo dėmesį. Kad manęs klausosi jis papraščiausiai numykia kažką į mano kaklą. "Jau rytojus" sukrizenu priversdama išsišiepti ir jį.
Galiausiai vaikinas patraukia veidą nuo mano kaklo ir kelias akimirkas rimtu žvilgsniu stebi mano veidą. Šypsena dingsta nuo mano veido beprotiškai greitai, o ir man atrodo, kad palapinėje dingo visas oras, todėl aš pradedu giliai kvėpuoti.
"Mažute, suprask, aš nenoriu pyktis su tavimi, gerai?" Zayn giliai įkvepia pritraukdamas savo veidą arčiau manojo. "Aš noriu dar palaukti, gerai? Nenoriu, kad paskui gailėtumeisi dėl kažkokio bučinio su manimi, gerai?" jis sušnabžda ir galiausiai iškvepia šiltą orą į mano lūpas.
"Zayn" kiek pikčiau pasakau. "Aš nesigailėsiu" tyliai pasakau, tačiau jis tai puikiai išgirsta ir nusišypso žiūrėdamas į mano akis.
Tikrai nesigailėsiu. Vis dėl to, prieš dvejus turėjau su juo lytinius santykius ir mes bučiavomės ne vieną ir ne du kartus. Ir dabar, kai aš pati noriu, jog jis mane pabučiuotų... jis to sumautai atsisako!
"Bet žinai ką" pasakau giliai įkvėpusi. "Aš nemaldausiu tavęs. Aš tau kątik pasakiau, kad nesigailėsiu ir esu įsitikinusi, kad tu vis vien galvoje kuri įvairiausius scenarijus kurių metu aš kitą dieną gailiuosi. Ir kai aš supyksiu, nedrįsk manęs klausti kodėl pykstu. Paprasčiausiai atsimink šią akimirką" greitai išberiu žodžius net nežinau ar įmanoma kažką suprasti.
Galiausiai Zayn kažką sumurma po nosimi ir pakibęs virš manęs lėtai, atsargiai ir švelniai sujungia mūsų lūpas. Atsisėdu ant palapinėje esančio čiužinio ir rankomis apsiveju vaikino kaklą. Kai jo rankos atsiduria ant mano liemens trumpai šypteliu, tačiau labai greitai vėl įsitraukiu į bučinį su juo.
***********
(: nežinau kas man dabar yra, tačiau esu pagauta beprotiško įkvėpimo ir galėčiau dar rašyti ir rašyti, tačiau manau, kad šiam vakarui jau gana.❤️ Be to, man atrodo, kad mano wp užlūžo, nes man normaliai neberodo komentarų, todėl jei atsakysiu kiek pavėluotai nepykit🤭✌️ Ir be to, man tikrai patinka šiandieninės dalys😁