Vos įėjusi į vidų susirandu padavėją ir paimu nuo jo padėklo dvi taures šampano. Mano jaudulys baigia mane nužudyti. Labai greitai ištuštinu abi taures šampano ir padedu jas atgal ant padėklo pasiimdama naują, pilną taurę."Aš sėdėsiu prie antro staliuko" šypteliu jaunam vaikinui. "Ar galėtum ten nuolat nešti šampaną, kai mane ten matysi?" paklausiu ir jam linktelėjus išsišiepiu it vaikas gavęs saldainį.
"Aalia, juk pati žinai, kad daug nepakeli" Rikis nusišypso priversdamas mane pavartyti akis.
"Galbūt Londone aš treniravausi?" manau tai nuskamba labiau kaip klausimas išėjęs iš mano lūpų, o ne teiginys.
"Nemanau" vaikinas sukrizena, o po to akimis pradeda ieškoti savo merginos salėje. "Atsiprašysiu" jis plačiai išsišiepia ir nueina pas Elloise.
"Miranda, nejaugi tai tavo dukra?" man nepažįstama moteriškė atsistoja prie manęs ir, kai mano mama linkteli ji plačiai išsišiepia. "Sveika atvykusi į šeimą, brangute" moteris įtraukia mane į savo glėbį.
"Labai ačiū" plačiai išsišiepiu jai, kai suprantu, kad ji Andrew mama.
Atsiprašiusi jų nueinu pas Emily, kuri šnekasi su savo vyru laikydama Ollie. Netoli jų pastebiu ir Zayn, kuris gerdamas viskį stebi mane. Sumautas kvailys.
"Aalia!" Benjamin išsišiepia ir atsistojęs įtraukia mane į savo glėbį. "Pasikeitei" Emily vyras sukrizena ir dar kartą mane apkabina.
"Bent jau nesusilaukiau vaiko" parodau jiems liežuvį. "Tačiau Ollie nuostabus" nusišypsau berniukui ir sulaukusi jo šypsenos atgal rodomuoju pirštu paliečiu jo nosytę.
"Kai Benjamin tėvai paims Ollie ar norėtum su mumis išgerti?" Emily išsišiepia, o aš jai atsakau linktelėjimu. Man tikrai reikia išgerti... bent jau tiek, kad dingtų tas nejaukumo jausmas.
"Aalia, prašau einam" Amelia paima mane už rankos ir nutempia prie mūsų staliuko. "Išgeriam!" blondinė suploja delnais atsisėdusi ant kėdės.
Brian sukrizena ir apkabina ją per pečius. Visi mano draugai sėdi čia. Net gi Zayn. Truktelėjusi pečiais atsisėdu į paskutinę laisvą kėdę tarp Meg ir Amelios. Plačiai išsišiepiu, kai padavėjas, kurio prašiau nuolat nešti šampaną, kai sėdėsiu prie staliuko prisistato prie mūsų.
"Ačiū" mirkteliu jam ir pasiėmusi vieną taurę šampano leidžiu jam nueiti.
"Kas čia kątik buvo?" Meg sukrizena pažiūrėdama į mane.
"Aalia nusikabino padavėją" Rikis pameluoja jiems priversdamas mane pradėti juoktis. "Ne, ne, aš juokauju" jis iškelia rankas į viršų lyg pasiduodamas.
Išgeriu dar dvi taures šampano ir jaučiu kaip burbuliukai apsuka mano galvą. Įtampos, kad Zayn sėdi netoli manęs visiškai nebėra. Dabar jaučiuosi keistai laiminga? Kai viena iš Brian pusseserių pakviečia Eliott pašokti sukrizenu, nes jis nenorėdamas šokti vis vien pakyla iš savo vietos.
Galiausiai pakylu iš savo vietos ir aš, kai pamatau Emily mojuojančią man."Susitiksim nežinau kada. Ikiukas" pradedu juoktis ir pamojavusi jiems nueinu pas savo pusseserę. "Turėsi palaukti, kol burbuliukai taip nebesuks mano galvos" sušnabždu merginai ir jai linktelėjus ištempiu ją į lauką.
"Ar turi vaikiną?" Emily pažiūri į mane, kai prisidegu cigaretę.
"Ne" trumpai jai atsakau ir greitai įtraukiu cigaretės dūmų, kol mano ir Zayn prisiminimai neužkariavo mano galvos ir vėl.
"Kodėl?" juodaplaukė nenustoja manęs kamantinėjusi.
"Nežinau" trukteliu pečiais. "Nemanau, kad man reikia vaikino. Jie geri, tačiau nebūtini, kad išgyventum" šypteliu atsakydama jai.
Kai šampanas nustoja sukti mano galvą su Emily ir Benjamin nueinu prie baro. Vedėjui pasakius, kad dabar bus šių vakaro žvaigždžių šokis plačiai išsišiepiu ir sėdėdama ant baro kėdės stebiu savo mamą ir Andrew. Jie apsikabinę šoka valsą, kol Amelia ir Brian užlipę ant scenos dainuoja man nežinomą dainą. Dainai įpusėjus svečiai susiranda sau poras ir prisijungia lėtam šokiui. Kartu su visais išbėga ir Emily su savo vyru.
"Ar nori pašokti su manimi?" Zayn prisistato prie manęs ir nežymiai nusišypsojęs stebi mano akis.
"Sutinku tik todėl, nes vien tik vaikai esantys čia nešoka, o aš sėdėdama prie baro nebūčiau jiems geriausias pavyzdys" iškvepiu visą plaučiuose turėtą orą ir padėjusi savo tuščią šampano taurę ant baro stalo nulipu nuo kėdės.
Zayn rankos apglėbia mano liemenį, o aš savo rankas uždedu jam ant kaklo. Nežymiai šypteliu užuodusi jo nepasikeitusį odekolono kvapą susimaišiusi su cigarečių ir viskio kvapu. Galiausiai kelios mūsų kartu praleistos akimirkos įlenda į mano galvą ir vėl. Atsidūstu ir susitaikiusi su jomis pakeliu akis į Zayn veidą.
"Nori išgerti?" jis sušnabžda man į ausį. Zayn ranka sugniaužia šiek tiek mano suknelės savo delne, tačiau jis labai greitai paleidžia medžiagą. "Atsiprašau" juodaplaukis šiek tiek nuleidžia galvą.
"Gerai. Galim išgerti" atsitraukiu nuo jo ir trukteliu pečiais vos tik daina baigiasi.
Pradedu eiti link baro ir jaučiu, kad Zayn seka man įkandin. Kadangi jau apsiprantu su jo egzistencija vienoje patalpoje su manimi nusprendžiu, kad jei vieną vakarą kartu išgersime nieko blogo nenutiks. Turiu parodyti jam, kad nejaučiu jam jokios pagiežos. Turiu parodyti jam, kad aš jam jau atleidau, tačiau nepamiršau to, ką jis man padarė.