1.7

1.1K 54 5
                                    


Išgirdusios kažką besipykstant pirmame aukšte greitai atsikeliam ir nueinam į apačią. Tuomet pamatau ir ją. Mitchelle stovi ir pašaipiu žvilgsniu žiūri į visus čia esančius. Iškvepiu iš plaučių visą orą ir įsistebeilyju į ją. Raudonplaukė pirštais perbėga per savo plaukus. Supratusi, kad aš ją stebiu ji prisiglaudžia prie Zayn krūtinės ir žiūrėdama į mane pašaipiai nusišypso.

"Tu nesupranti manęs!" Amelia pradeda rėkti ant Brian. Mano būsimas įbrolis buku žvilgsniu žiūri į savo sekso draugę. Meg atsidūsta akimirkai atkreipdama visų dėmesį.

"Aš tave suprantu" jis trukteli pečiais. Vaikino pirštai perbėga per plaukus, Amelia apsiverkia. "Suprantu, kad mes ne pora, o tik draugai kurie užsiima seksu, tačiau mes buvom susitarę, kad nesimylėsim su kitais, o tu nesilaikei susitarimo" Brian pavarto akis.

"Tai viskas?" Amelia giliai įkvepia. Kai mano būsimas įbrolis linkteli ji apsisuka ir palieka mano naujuosius namus.

"Tu nesveikas!" Meg suklykia ant vaikino, tačiau jis nekreipia į ją dėmesio. Vaikinas žiūri į vieną tašką ir apie kažką mąsto.

"Manau, kad tu turėtum išeiti" atsisuku į nuostabiai atrodančią raudonplaukę, kuri žiūri į mane sumišusiu žvilgsniu.

"Niekur aš neisiu!" ji surėkia ant manęs. Krūpteliu. "Daryk ką nori, tačiau aš niekur neisiu. Pati turėtum išeiti" suraukiu antakius galiausiai pradedu šypsotis.

"Arba kas nors ją išmeta iš mano namų arba aš pati tai padarysiu" piktu žvilgsniu nužvelgiu Zayn ir iškeliu vieną antakį. Juodaplaukis žiūri į mane klausiamu žvilgsniu, tačiau aš užsispiriu ties savo noru ir nepasiduodu Zayn įtakai.

"Taip, Mitchelle, tai yra mūsų reikalas. Tikrai turėtum išeiti" juodaplaukio duslus balsas pasklinda per visą svetainę.

Per kelias akimirkas raudonplaukė dingsta iš mano namų, kas priverčia mane pergalingai nusišypsoti. Zayn papurto galvą į šonus ir galiausiai ją nuleidžia. Piktai nužvegiu Brian ant kurio Meg tiesiogine to žodžio prasme klykia.

"Ten buvau aš!" ji surėkia. Mano būsimas įbrolis suraukia antakius. Visi vaikinai pradeda įdėmiai klausytis. Suraukiu antakius. Kodėl aš nieko nesuprantu? "Aš, o ne ji" Meg iškvepia iš plaučių visą turėtą orą ir atsisėda ant grindų.

"Mes išeinam" Zayn grubiai suima mano ranką ir pradeda tempti mane prie išėjimo. Pradedu muistytis, tačiau man tai nepadeda. Jis nepaleidžia manęs.

"Aš su pižama!" klykteliu, tačiau jis ignoruoja mano žodžius. "Aš niekur nenoriu su tavim važiuoti. Atsiknisk nuo manęs. Palik mane ramybėj!" pradedu ant jo rėkti, kai jis įsodina mane į savo automobilį.

"Neturėtum girdėti to, kas dabar ten vyks" Zayn liežuvio galiuku perbraukia per savo lūpas taip jas sudrėkindamas. Velniškai seksualu. "Tu esi čia dar tik kelias dienas, todėl neturėtum girdėti mūsų pykčių" jis šypteli akies krašteliu pažiūrėdamas į mane.

Zayn įsukus į daugiabučių kiemą nuvažiuojam į požeminę automobilių aikštelę. Išlipęs iš automobilio juodaplaukis paima mane už rankos ir pradeda tempti link lifto. Ištraukiu savo delną iš jo gniaužtų ir atsistoju kiek toliau nuo vaikino. Nekenčiu jo. Kai jo žvilgsnis pradeda deginti mane atsisuku į jį, tačiau Zayn labai greitai nusuka savo žvilgsnį į skaičių 7. Prasivėrus lifto durims nuseku Zayn ir jam atrakinus buto duris jis įleidžia mane į vidų.

"Kieno čia butas?" nusiavusi batus peržvelgiu visą buto koridorių. Didžiulis veidrodis kairėje už kurio durys vedančios į kažkokį kambarį, kairėje dar vienos durys, pakaba striukėms, o tiesiai kaip suprantu virtuvė ir svetainė.

"Mano" Zayn trukteli pečiais ir pradeda eiti tiesiai. Seku jam įkandin. Vėl. Kai atsiduriam virtuvėje suprantu, kad neklydau. Virtuvė ir svetainė. "Aš iškepsiu blynų, o tu gali nueiti į dušą ir apsirengti ką nors iš mano rūbų" vaikinas nusišypso. "Jauskis kaip namie"

Bėda ta, kad mano namai yra Niujorke ir jie jau parduoti.

Nusimaudžiusi apsivelku Zayn treningus ir nueinu pas jį į virtuvę iškart atkreipdama jo dėmesį. Turbūt atrodau mielai. Jo per dideli treningai man neatrodė kaip ant manęs užvilkti bulvių maišai. Atrodžiau kaip baggy stiliaus. Greitai surišu savo plaukus į netvarkingą kuodą ir atsisėdu ant kėdės.

"Gal tau padėti?" pažiūriu į juodaplaukį ir atsistoju jam už nugaros. Zayn atsitraukia nuo viryklės ir man duoda mentelę. Pažiūriu jam į akis ir šyptelėjusi nuleidžiu savo galvą į blynus.

Kai juodaplaukis patraukia mane nuo blynų ir vėl pats juos kepa - atsisėdu ant spintelės. Stebiu kaip gražiai spindi jo akys, kaip lūpos suformuoja mielą šypsnį. Jis beprotiškai gražus. Kai Zayn pakelia savo akis į mane trumpai šypteliu. Jo barzda kelių dienų ilgio tik ir prašosi būti paliečiama. Nesusilaikiusi uždedu delną jam ant skruosto. Zayn atsitoja tarp mano kojų ir žiūrėdamas man į akis išjungia viryklę. Vaikino akys klaidžioja nuo mano akių iki lūpų ir galiausiai jis palenkia savo veidą į manąjį.

Juodaplaukis suglaudžia mūsų lūpas. Liežuviu jis perbraukia per mano lūpas. Rankomis apsiveju jo kaklą ir prisitraukiu vaikiną arčiau savęs. Zayn nukelia mane nuo spintelės ir pastato ant kojų. Jo rankos greitai nusileidžia ant mano užpakalio ir vaikinas jį suspaudžia priversdamas mane nusišypsoti.

"Mums nederėtų" sušnabždu ir truputį nuo jo atsitraukiu. Zayn suglaudžia mūsų kaktas. Mano delnai ilsisi ant jo kaklo. Žiūriu jam į akis. Jaučiu kaip mano lūpos tiesiog dilgčioja.

"Einam valgyti. Vėliau turėsiu parvežti tave namo" Zayn pakšteli man į lūpas ir iš keptuvės išėmęs paskutinius blynus sudeda į lėkštę ir nuneša viską ant stalo.

Pirštų galiukais paliečiu savo lūpas kurių dilgčiojimas persiduoda ir mano pirštams. Pati nejausdama nusišypsau. Kai Zayn atsisuka - surimtėju ir nueinu pas jį. Staiga suvokimas smogia man: Zayn yra Brian geriausias draugas. Mes priklausome tai pačiai draugų grupei ir aš esu būsima Brian šeimos narė.

Baby        ;    Where stories live. Discover now