Sėdžiu su Kris kavinėje ir klausausi jos pasakojimų apie Harry kurie verčia mane plačiai šypsotis. Nuo tos nakties kuomet pasakiau Zayn, jog jį myliu praėjo dvi savaitės ir mes apie tai visiškai nekalbėjome. Pripažinsiu, tai iš dalies verčia mane džiūgauti, tačiau kita vertus, kita mano pusė nori apie tai pasikabėti. Tikrai nenoriu skaudinti savęs ar skaudinti jo užsitverdama tylos siena šia tema. Beprotiškai bijau, jog pripažinusi savo jausmus Zayn netrukus galiu jo netekti, nes jis supras, jog jau ir vėl gavo mane, todėl jam gali pasidaryti nuobodu."Ar klausaisi ką sakau?" Kris pamojuoja savo delnu man prieš veidą. "Taip ir galvojau, kad nieko negirdėjai" ji sušnabžda.
"Atleisk" tyliai pasakau. "Tikrai stengiausi, tačiau jau porą savaičių negaliu susikaupti" pirštais perbėgu per savo plaukus.
"Kas negerai?" Kris suraukia antakius. Matau merginos akyse susirūpinimą, galbūt net įžvelgiu ir baimę.
"Aš netyčia pasakiau Zayn, jog myliu jį" iškvepiu visą plaučiuose turėtą orą. Kris suploja delnas ir jos nusiminusį veidą labai greitai pakeičia šypsena.
"Juk tai gerai, taip?" mergina iškelia antakius, tačiau pamačiusi mano vis dar nesišypsantį veidą - nurimsta. "Aalia, kas nutiko?" jos lūpos suformuoja mažą, švelnią šypseną.
Ir aš, nieko neslėpdama, viską jai papasakoju. Pasakau kaip susipažinau su Zayn ir ką man, būnant su juo, prieš dvejus metus teko iškęsti, kaip perlipau savo sutrikimus ir dabar vėl esu su juo.
Kris antakiai išlieka pakilę dar kelias minutes po mano pasakojimo. Nei vienas žodis nepalieka jos lūpų. Suprantu kokia Kris šokiruota šiuo metu ir kaip jos jausmai susimaišę, todėl nieko nesakau ir aš, o tiesiog laukiu. Laukiu, kol mergina sėdinti prieš mane man kažką pasakys pirma.
"Ir tu dabar ir vėl esi su juo?" Kris giliai įkvepia ir man linktelėjus ji nutyla ir vėl.
"Tikrai galvojau, kad man grįžus jo nebebus mano gyvenime, tačiau kaip matome aš labai smarkiai klydau" pirštais perbėgu per savo plaukus. "Bet dabar jo elgesys visiškai pasikeitė. Atrodo, kad jis be manęs nemato jokių kitų merginų ypač po to, kai pasakiau jam, jog myliu jį"
"Taip, viską suprantu. Net per festivalį, kai jis žiūrėjo į tave aš iš Zayn akių mačiau kaip jis tave myli, Aalia. Tavo akyse tai matosi taip pat"
"Beprotiškai kvaila meilė" tyliai pasakau staiga nuleisdama savo akis į savo viena su kita bežaidžiančias rankas.
"Beprotiška? Taip, tačiau ji nėra kvaila. Pagalvok, galbūt dabar jūs ir vėl esate kartu, nes jis yra skirtas tau" Kris veide atsiranda plati šypsena.
Kai grįžtu į Zayn butą išgirstų jį tyliai besikeikiantį virtuvėje. Visas butas kvepia gaminamu maistu, todėl greitai nusimovusi batus nubėgu pas juodaplaukį vaikiną.
"Ką čia darai?" mano lūpos suformuoja mažą šypseną.
"Aalia!" Zayn cypteli ir plačiai išsišiepęs ateina manęs apkabinti. "Bandau gaminti mums vakarienę, o tu dar neturėjai grįžti" juodaplaukis sušnabžda man į plaukus.
"Aš galiu tau padėti" sušnabždu, kai Zayn suremia mūsų kaktas.
Atmosfera labai greitai prisipildo aistros ir meilės. Gilus juodaplaukio kvėpavimas verčia mane norėti jį pabučiuoti, tačiau aš stengiuosi laikytis.
Noriu, kad mane pabučiuotų jis. Nenoriu pati kartis šiam vaikinui ant kaklo.
Na, man ilgai laukti nereikia. Zayn neištvėręs tų kelių milimetrų tarp mūsų - sujungia mūsų lūpas.
"Na, o dabar labas, Aalia" juodaplaukis nusišypso po mūsų bučinio.
"Aš supjaustysiu daržoves"
Vis dar esu apstulbusi Zayn elgesiu pastarąsias dvi savaites. Jis lyg visiškai kitas žmogus. Prieš porą dienų visą dieną pragulėjome lovoje kas kelias valandas įsijungdami kokį filmą ir jis manęs nepaleido iš savo glėbio lyg jei paleistų aš išeičiau palikdama jį.
Akies krašteliu stebiu juodaplaukį, kuris atsargiai pjausto ką tik iš orkaitės išimtą vištieną. Zayn plačiai išsišiepia atsisukęs į mane mirkteli. Visą mano kūną išmuša karštis. Kas man darosi?
Regis, imu nesuprasti net pačios savęs. Visą laiką tiesiog noriu būti su juo, o vos tik jis pasielgia su manimi labai gražiai - planuoju mūsų ateitį kartu. Pripažinsiu, tai iš dalies man patinka, tačiau aš vis dar velniškai bijau to, kas gali pasikartoti ir aš liksiu sugniuždyta dar labiau negu prieš tai.
"Aš noriu tave supažindinti su savo tėvais" Zayn pareiškia vos tik mums atsisėdus prie stalo.
"Ką?" iškeliu savo antakius priversdama vaikiną keletą kartų linktelėti savo galva. "Nemanai, kad per anksti?"
"Ne, Aalia, nemanau" jis trumpai atsako. "Prieš dvejus metus nepadariau to, tačiau dabar tik to ir noriu. Aalia, aš noriu ateities su tavimi"
Tikrai norėčiau susipažinti su jo tėvais, tačiau bijau. Bijau ne to, kad jiems nepatiksiu, tačiau tai yra didelis žingsnis santykiuose ir jei aš ir Zayn išsiskirsime galbūt bus sudaužytos ne vien tik mudviejų širdys, tačiau ir jo tėvų.
"Pagalvok apie tai, gerai?" juodaplaukio lūpos suformuoja mažą šypsnį, o aš jam atsakau tiesiog linktelėdama. "Kitas dalykas apie kurį noriu pasikalbėti yra tavo meilės man pripažinimas"
Regis, viskas aplink mane sustoja. Šios temos bijojau labiausiai, tačiau jis apie tai kalba lyg tai būtų taip paprasta ir natūralu tarp mūsų, jog tai net atima man žadą. Kaip įmanoma taip lengvai kalbėti apie tai, kas nedavė man ramybės pastarąsias dvi savaites?
"Šiandien tu labai kalbus" dirbtinai nusišypsau bandydama pakeisti temą, tačiau man nelabai sekasi, nes Zayn lyg užsispyręs dėl mano jausmų jam ir taip lengvai nepasiduoda.
"Vienas iš mūsų turi kalbėti apie svarbius dalykus, nes kitas matomai - bijo" vaikinas trukteli pečiais. "Ar tai ką sakei tą naktį buvo tiesa?" juodaplaukis savo šokoladinėmis akimis susiranda manąsias.
Jis atrodo toks pažeidžiamas. Lyg jei atsakyčiau jam neigiamai - jis palūžtų, o to aš tikrai nenoriu. Atsakau jam linktelėjimu priversdama jį plačiai išsišiepti.
**********
Planavau įkelti šiąnakt, tačiau norėjau truputį paredaguoti ir štai! Turim ką turim. Ačiū, kad skaitot!
Esu tikrai neaktyvi wattpade šiuo metu dėl to, nes ruošiuosi egzaminams, laikausi teises ir stengiuosi kaip galiu geriau baigti mokyklą, ką daryti, pripažinsiu, yra velniškai sunku, nes stengiuosi kaip galiu labiau.
❤️❤️❤️