1.44

579 24 19
                                    


Laukiau, kol Zayn pasakys dar kažką, tačiau jis tik tylėjo. Pripažinsiu, tikrai pasimečiau. Norėjau pasakyti tiek daug ir norėjau pasakyti jam, kad myliu jį taip pat, tačiau gumulas gerklėje man neleido to padaryti. Galiausiai mano skruostais pradėjo riedėti ašaros.

"Ar tau viskas gerai?" Zayn išsigandusiu žvilgsniu pažiūri į mano veidą. Keletą kartų jam linkteliu.

Vaikinas pastato mane ant kojų ir apsikabina mane suspausdamas savo glėbyje. Jo delnas glosto mano nugarą lyg bandydamas mane nuraminti.

"Aš myliu tave, Zayn" sušnabždu jam į kaklą. Jaučiu kaip keista baimė dingsta iš mano širdies. Pagaliau pasakiau jam kaip jaučiuosi iš tiesų ir viliuosi, kad jo žodžiai nebuvo sumautas melas.

"Tai kokio velnio tu verki?" vaikinas suraukia antakius. Trukteliu pečiais priversdama jį nusišypsoti.

Labai greitai išgeriam savo arbatas ir besibučiuodami nukeliaujam į miegamąjį. Zayn nurengia mane ir paguldo į lovą. Galiausiai nusirengia pats ir atsigula šalia manęs.

"Bijojau, kad nepasakysi man, kad myli mane taip pat. Jau buvau pradėjęs jaustis kvailai" juodaplaukis sukrizena permesdamas savo ranką per mano liemenį.

"Ačiū tau už nuostabų vakarą" sušnabždu ir lūpomis paliečiu jo skruostą.

"Kalės!" Rikis surėkia užtrenkęs buto duris. "Aš grįžau, todėl nutraukit savo lytinį aktą" jis garsiai nusijuokia iš savo juokelio ir patraukia į svečių miegamąjį.

"O Dieve" Zayn pradeda juoktis iš Rikio. Prisijungiu prie savo vaikino. "Jis toks kvailas" dar garsesnis mūsų juokas užpildo visą kambarį.

"Labas rytas" nusišypsau atėjusi į virtuvę kurioje randu Rikį ir Zayn. Savo lūpomis paliečiu Zayn skruostą ir pasidariusi keletą sumuštinių prisijungiu prie jų.

Zayn nusišypso ir mirktelėjęs toliau naršo kažką savo telefone. Rikis nužvelgęs mane ir mano vaikiną keletą kartų pakilnoja savo antakius. Pavartau akis jas nukreipdama į savo lėkštę.

"Elis prašė tavo numerio, todėl aš jai daviau jį, gerai?" brunetas išsišiepia atsakau jam linktelėjimu.

"Kartu jūs atrodytumėte labai mielai" mirkteliu jam. Rikis nuleidžia savo galvą lyg pasiduodamas.

"Zayn, valdyk savo merginą" po kelių sekundžių tylos jis pakelia savo akis į Zayn.

"Ji sako tiesą" mano vaikinas trukteli pečiais. "Turiu omeny, Riki, kada tu turėjai merginą? Ir nekišk Leya į šį pokalbį. Mes visi žinom, kad ji buvo kalė" Zayn permeta savo ranką per mano pečius ir sušnabždėjęs, kad papasakos vėliau savo žvilgsnį nukreipia į Rikį.

"Aš vis dar neatsigaunu, Zayn" jis sušnabžda pradėdamas žaisti su savo pirštais. Kiek dalykų apie juos aš dar nežinau?

"Nežinau kas čia atsitiko, tačiau manau, kad turėtum pamėginti su Elloise" nusišypsau. "Galvūt ji sutvarkys tavo sudaužytą širdį" mirkeliu Rikiui, o jis man plačiai išsišiepia.

"Manau, kad tu galėtum pagydyti mano širdį" brunetas sukrizena ir pirštais perbraukia per savo plaukus. "Tik tu turi mesti Zayn" liežuvio galiuku jis sušlapina savo lūpas.

Jaučiu kaip mano vaikinas įsitempia ir pradeda pykti, todėl atremiu savo galvą į jo krūtinę. Padedu delną ant jo šlaunies ir pakėlusi savo akis į jį nusišypsau.

"Zayn, tu juk supranti, kad aš juokauju, taip?" Rikis surimtėja. Matau, kad jis bijo vaikino į kurį aš dabar esu atsirėmusi.

"Nekišk mano merginos į savo erzinimus, Riki" Zayn išvepia visą plaučiuose turėtą orą. Girdžiu kaip stipriai plaka jo širdis. "Tu nenori su manimi pyktis"

Pripažinsiu, išsigąstu to Zayn, kuris dabar kalba. Nesu tokio jo girdėjusi.

Kai Rikis palieka mūsų butą už lango jau būna tamsu, o laikrodis rodo vienuoliktą valandą vakaro. Zayn dūsauja atsipalaiduodamas, kad pagaliau nusikratė įkyraus draugo, o aš vis dar bijau su juo šnekėti. Bijau, kad jis pradės su manimi šnekėti taip pat kaip su Rikiu.

"Kas neduoda tau ramybės?" šį kartą Zayn balsas jau švelnus. Jo pirštai apglėbia mano riešus ir galiausiai aš atsisėdu ant jo. Kai vaikino rankos apsiveja mano liemenį delnais įsiremiu į sofos atlošą.

"Aš išsigandau tavęs šiandien, kai tu prie stalo kalbėjai su Rikiu" kiek atsitraukiu nuo jo pažiūrėdama į vaikino šokoladines akis. "Tu buvai toks atšiaurus ir piktas. Išgąsdinai mane" sušnabždu.

"Nagi, mažute" Zayn nutęsia ir priglaudžia savo lūpas prie manųjų. "Aš myliu tave, todėl nusiramink. Juk viskas gerai, taip?" jis iškelia vieną savo antakį. "Nenorėjau tavęs išgąsdinti"

Man užteko išgirsti, kad jis mane myli ir visa mano baimė dingo. Priglaudžiu savo lūpas prie jo ir atsitraukusi plačiai išsišiepiu.

"Aš myliu tave, Zayn" sušnabždu pažiūrėdama jam į akis.

Juodaplaukis paguldo mane ant sofos ir greitai nurengia, o po to nusirengia pats. Jis sujungia mūsų lūpas, bučiuoja mano kaklą, leidžiasi žemyn iki krūtinės, tačiau ilgai prie jos neapsistoja. Mažais, šlapiais bučiniais Zayn nusėja mano pilvo apačią ir galiausiai savo liežuviu perbraukia per mano centrą. Įveliu pirštus į jo kiek užaugusius plaukus ir šiek tiek juos pešteliu, kol Zayn liežuvis žaidžia su mano klitoriumi.

Kai vaikinas įeina į mane išriečiu savo nugarą. Aimanos, dejonės ir keiksmai pasipila iš mano lūpų kas priverčia Zayn plačiai nusišypsoti. Jis sujungia mūsų lūpas ir pradeda greičiau judėti manyje.

"Pasakyk, kad esi mano" vaikinas sušnabžda man į lūpas.

"Tavo" sudejuoju pažiūrėdama jam į akis. "Aš myliu tave" pasakau, kai mes abu pasiekiame savo bedugnės apačią.

"Aš taip pat myliu tave" Zayn sujungia mūsų lūpas trumpam bučiniui ir po to pakėlęs mane nuotakos stiliumi išneša į miegamąjį.

****
Nemėgstu Valentino dienos, tačiau pasakysiu tiek: mylėkit ir būkit mylimi. Su Valentino diena!❤️

Baby        ;    Where stories live. Discover now