Kitos dienos vakare grįžta mano mama ir Andrew. Mama vos pamačiusi mane apkabina ir man paklausus apie Prancūziją ji iškart pradeda pasakoti viską ir leistis į smulkmenas. Nusišypsau pamačiusi kaip sublizga jos akys. Galiausiai pamatau Andrew, kuris sėdi ant fotelio kelios pėdos nuo mano mamos. Tas vyras į mano mamą žiūri tokiu nepakartojamu žvilgsniu, kuris veda mane iš proto. Norėčiau, kad kada nors, kas nors taip pat žiūrėtų ir į mane."Labas!" Meg balsas suskamba koridoriuje. Labai greitai ji atsiranda ir svetainėje. Andrew pamojuoja jai, o ši - pasimeta. Nusikvatoju ir atsisojusi apsikabinu ją. "Persirenk, susiruošk, važiuojam" brunetė išberia žodžius taip greitai, kad akimirką turiu apgalvoti ką ji sakė.
Atsisuku į savo mamą ir Andrew lyg klausdama jų leidimo. Mama labai greitai pradeda linksėti galva. Šypteliu ir nubėgusi viršun, patraukiu į savo kambarį. Meg atbėga man iš paskos ir atsisėda ant mano lovos. Šiąnakt buvo kiek nemalonu tokiame dideliame name miegoti vienai, tiksliau - būti vienai. Jaučiausi nesaugiai.
"Kur mes važiuosim?" tariu nusimovusi pižamą. Iš spintos pasiimu juodus plėšytus džinsus kurie išryškina mano užpakalį. Tai tik tam atvejui, jei Zayn būtų kartu. Apsivilkusi džinsus susirandu labai aptemptus marškinėlius ant petnešėlių. Drabužis paliko mažą mano nuogo kūno tarpelį tarp džinsų ir marškinėlių. Pasiėmusi savo juodą odinę striukę surišu plaukus į arklio uodegą.
"Į kavinę. Brian nori viešumoje apie kažką pasikalbėti" Meg truktelėjo pečiais. "Manau, kad susimetė su Amelia rimtai ir nenori, jog kas nors klyktų ant jų. Vis dėlto žinai taisyklės" ji pamojavo rankomis virš savo galvos.
Jeigu tai leidžiama jam ir Ameliai, galbūt tai būtų leidžiama ir man su Zayn?
Greit nusipurtau nuo tokių savo minčių ir atsisveikinusi su mama ir Andrew išeinu į lauką, kur mašinoje manęs jau laukė Meg. Vos įsėdu į automobilį mano nosį pasiekia tikrai malonus kvapas. Įkvėpus giliau drąsiai galėjau sakyti, kad užuodžiu medų ir kažkokius prieskonius. Nusišypsau supratusi, kad šis kvapas yra priimtinas mano uoslei. Kai važiavau pastarąjį kartą su ja kvapas buvo visiškai kitoks.
"Kodėl mes išvažiuojam už Portlando?" suglumstu. Suraukiu savo antakius. Pajautusi, kad mano delnai labai greitai suprakaituoja pebraukiu jais per džinus šiek tiek juos nusausindama. "Kavinė visiškai ne čia" mano balsas sudreba išduodamas, kad aš kažkiek išsigandau.
Kai Meg sustabdo automobilį, atsisega saugos diržą ir išlipusi iš automobilio atsiremia į automobilio priekį. Paseku jos pavyzdžiu. Atsistoju prie jos ir pati nepajaučiu kaip mano lūpos suformuoja 'o' raidę. Prieš mane lyg ant delno atsivertė visas Portlandas ir saulėlydis. Atrodė, lyg galėčiau ištiesta ranka paliesti saulę. Nusišypsau nuo savo tokių minčių ir tuomet pasisuku į Meg, kuri susimąsčiusi stebi visą miestą, miesto šviesas, saulėlydį ir galiausiai ji pažiūri į mane.
"Nežinau ar tau įdomu, tačiau aš turiu tau papasakoti. Noriu, kad išgirstum iš manęs. Kad ir kaip skaudu man bebūtų, bet aš nenoriu, kad kartotum mano klaidas ir tu pati to nenorėdama leistum viskam nutikti taip kaip viskas nutiko man. Tikrai nesirinkau būti tarp tų žmonių tarp kurių buvau, tačiau viskas vyko prieš Rikį, prieš Amelia, prieš Darren, prieš Zayn ir galų gale prieš Brian. Tuomet jie nebuvo dar tokie vieningi kokie yra dabar ir turėjo paslapčių vieni nuo kitų. Žodžiu,-" jos pečiai pakyla: mergina įkvepia pro nosį ir nusisukusi nuo manęs tuščiu žvilgsniu stebi horizontą. Stebi kaip saulė besileisdama nebenuspalvina debesų ryškia oranžine spalva. Dabar jie tiesiog purvinai pilki. "Buvau viena iš tų blogiukų mokykloje. Mėgdavau atsikalbinėti, buvau žymiai įžūlesnė nei esu dabar, keista, kai pagalvoji, kad būdama tokia galėjau turėtu vaikiną. Vieną dieną, pamenu kaip vakar, beprotiškai lijo. Aš ir Federico buvom kiaurai šlapi, nes pėščiomis ėjom į jo draugo rengiamą vakarėlį. Kaip ir normalu viskas, tačiau man į gėrimą kažko įpylė" Meg trukteli pečiais. Kai ji iškvepia visą orą iš plaučių jos krūtinė nusileidžia."Žodžiu, jis su savo draugais padarė tai ir viską nufilmavo. Kai tai pasklido jaučiausi klaikiai, nes nieko nežinojau apie tai. Po to, kai man nenorint prisiminimai grįžo aš išsiskyriau su juo. Po to, susipažinau su Amelia, kuri klaidino visus žmones, o jos draugai niekaip nepamatė to įrašo. Bent jau ne Brian. Iki vakar. Tik vakar supratau, kad Amelia visuomet sakė, kad ten buvo ji. Ta blondinė niekuomet manęs neišdavė. Ji žinojo, kad skaudina Brian, tačiau nesakė jam tiesos" brunetė pirštais perbėga per savo plaukus.
"Tuomet buvai blondinė, taip?" Meg linkteli. Galiausiai abi pradedam verkti. "Aš prisiekiu tau, Mege, man tai nenutiks. Aš turiu tave" mirkteliu jai.
"Viskas, važiuojam, nes priekiu: Brian mus užmuš" nusišypsau ir dar kartą ją apkabinusi nueinu atsisėsti į automobilį.
Įėjusi į kavinę ne iškart pamatau raudonplaukę sėdinčią prie Zayn. Ar ši diena gali būti dar geresnė? Iškvepiu visą plaučiuose turėtą orą ir atsisėdu prie Rikio. Vaikinas švelniai įtraukia mane į savo glėbį. Apkabinusi jį taip pat sulaukiu pikto Zayn žvilgsnio. Jei tai būtų ne Rikis ir ne koks kitas vaikinas iš šio draugų būrio. Koketuočiau, kelčiau Zayn pavydą su tuo vaikinu, tačiau, deja, viskas visuomet yra ne taip kaip mes norime.
"Ar Miranda ir mano tėvas grįžo?" Brian šypteli pažiūrėdamas man į akis.
"Aha" linkteliu ir atremiu savo galvą į Meg, kuri uždeda savo delną man ant skruosto. "Noriu valgyt" atsidūstu. Jaučiu kaip Meg kūnas suvibruoja, kas reiškia, jog ji sukikena.
"Kodėl jūs abi apsiverkusios?" Darren suraukia antakius aiškiai rodydamas nepasitenkinimą, jog kažkas nuo jo yra slepiama.
"Pakalbėjom" trukteliu pečiais pakėlusi galvą nuo merginos peties. Pajaučiu kaip kažkas stebi mane. Tiksliau, jis stebi mane. Lėtai atsuku savo akis į juodaplaukį, tačiau jis greitai nusisuka.
Pavarčiusi akis pažiūriu į visus sėdinčius čia. Mano žvilgsnis užkliuvo tik už Mitchelle, kuri šiandien neatrodė lyg kątik nulipusi nuo mados žurnali viršelio. Jos raudoni plaukai buvo surišti į netvarkingą kuodą, ant jos veido nebuvo makiažo, o ji pati dėvėjo jo drabužius. Ta prakeikta kalė dėvėjo Zayn drabužius. Juodaplaukio ranka buvo permesta per jos petį. Pajautusi vėl susikaupusias ašaras atsiprašau Megės ir vos ji mane praleidžia puolu ieškoti tuoleto šioje prakeiktoje kavinėje.